20. října 2014

AUTUMN SHOES !

Ahoj, jak se všichni máte po víkendu? Já musím říct, že jsem poměrně unavená, protože jsem skoro celý víkend byla ve škole. A když ve škole nejsem, je takové ošklivé počasí jako dnes. Déšť a zamračené nebe mě přímo nutí k lenošení v posteli. Ale z druhé stránky mám zase čas napsat nějaký článek. V tom dnešním, bych Vám chtěla ukázat moje nové boty.
S příchodem podzimu jsem si potřebovala koupit nové boty. Po dlouhém shánění jsem si nakonec vybrala a jsem opravdu moc spokojená. Většinou si každou sezónu kupuji nové boty, proto za ně nechci dávat příliš peněz. Tyhle krásky mě stály rovných 500 Kč a koupila jsem je ve vietnamském butiku, který je specializovaný právě na boty a kabelky. Nestydím se za to! Než tady bude vlna kritických komentářů, chci upozornit, že u nás ve městě je tento vietnamský butik vyhlášený kvůli levné a poměrně kvalitní obuvi.
Původně jsem si tam vybrala úplně jiné boty, ale pořád jsem si nebyla volbou jistá. Pak jsem navštívila obchůdek s kamarádky a společně jsme vybraly právě tyhle boty. Byly úplně poslední!! Po přesvědčení, že mi velikost sedí, jsem neváhala a boty si zakoupila.
Před zakoupením jsem měla zcela jasno, že chci, aby moje podzimní botky byly černé! A to z jasného důvodu! Černá barva je neutrální barva, hodící se ke všem ostatním barvám. Dále jsem věděla, že chci, aby byly na podpatku. Vzhledem k tomu, že boty budu nejčastěji nosit do školy, tak výška 8 cm je optimální. A ačkoliv jsou na podpatku, tak jsou velmi pohodlné. Materiál bot je semiš, což je pro mě taková novinka. Nikdy předtím jsem boty ze semiše neměla, ale už teď vím, že při náhodném ušpinění se dají krásně vyčistit. A protože jsem nechtěla, aby boty byly nudné, tak zlatá aplikace v podobě rozepnutého zipu, mě potěšila. Jinak z fotografie to nejde tolik poznat, ale zmiňovaný zip obtáčí celou nohu.
Jak se Vám moje boty líbí? A jaké boty jste si zakoupily na podzim Vy? Nebo jste si žádné letos nepořídili?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)