5. října 2014

BÝT ČI NEBÝT ??

Být či nebýt blogerem? Tuhle otázku jsem si pokládala několik měsíců. Není to tak dlouho, co jsem tento blog založila a přispívala různými články, dokonce ke mně chodili i pravidelní čtenáři. Čtenářů nebylo hodně, ale i tak jsem moc ráda, že někoho zajímalo, co píšu. Popravdě už jsem si myslela, že se zpět na svůj blog nikdy nevrátím, protože techniku, kterou nutně potřebuji k blogování mám rozbitou a můj blog navštěvovaly i "hejtři". Právě kvůli tomu jsem váhala. Ale přesto jsem se vrátila! A tentokrát jsem pevně rozhodnuta, že nechci opustit to, co mě baví.
Samozřejmě s mým návratem se pár věcí změní.
Nevím proč, ale cítila jsem potřebu nutně změnit vzhled blogu. A tak jsem z internetu stahovala nejrůznější šablony. Některé šablony byly moc krásné, ale pořád tomu něco chybělo. Až pak jsem si uvědomila, že tam chybí kousek mé osoby a mé práce. A nakonec jsem vzhled tolik nezměnila. Nezměnila jsem ho, i přesto, že ho někteří kritizovali. Kritika padala hlavně na růžovou barvu.
Věc, kterou chci rozhodně změnit a vylepšit, jsou fotky. Z počátku mi to určitě půjde hůře, protože můj fotoaparát je rozbitý a z mobilu mám nekvalitní fotky. Ale budu si muset zatím vystačit! Zaměřím se teď spíše na to, aby fotky byly ve větším rozlišení, a aby jedna nebyla na výšku a druhá na šířku, prostě aby byly všechny stejné.
Můj ,,nový" blog musí mít systém! A to takový, že každý měsíc budou vycházet pravidelné články. Jinak nepravidelné příspěvky budou vycházet ob den. Nahoře v levém rohu, bude widget s názvem "Aktuálně.." a tam se vždy dozvíte, kdy se máte na článek těšit a jak se bude jmenovat!
Samozřejmě, že mé články můžete komentovat. V tomhle případě se změní jen to, že komentáře budou moderované, to znamená, že komentáře budou viditelné, až po schválení. Předpokládám, že budu schvalovat všechny komentáře, včetně těch nehezkých. Určitě ale nebudu schvalovat komentáře s vulgárním a urážlivým textem!
Co se týče čtenářů, tak budu moc ráda, kdybyste se přidali k mým pravidelným čtenářům. Každé přidání budu oplácet, pokud ovšem nějaký blog vlastníte. :) Také mě budete moc sledovat na instagramu, kde chci také více přispívat. A kdybyste se mě chtěli na cokoliv zeptat, tak můžete zde na blogu v komentářích anebo na asku. Po levé straně naleznete widget, kam můžete svůj dotaz napsat.
To by bylo k novinkám na mém blogu asi všechno. Budu moc ráda, když mě budete sledovat a zanecháte zde Váš komentář. :)

2 komentáře:

  1. Budu Tě ráda nadále sledovat, přeji hodně štěstí!
    LSG

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Luci :) Také Tě moc ráda sleduji ;)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)