14. října 2014

MY NEW PINK ROOM

Zhruba před měsícem jsem si nechala vymalovat pokoj. Místo bílé barvy jsou teď mé stěny světle růžové s pruhy. Pruhy jsou v růžové, fialové a bílé barvě. Vždy jsem chtěla mít takto vymalovaný pokoj, takže jsem spokojená. Jenže se změnou barvy, potřeboval trochu změnit i můj pokoj. Pokoj byl předtím sladěn spíše do tmavě růžové barvy, jenže to se ke světle růžovému nátěru moc nehodilo. 
Můj pokoj potřeboval celkově zjemnit. Na nákup doplňků jsem vyrazila do pražské Ikei. Tam jsem koupila přehoz na postel, stoleček, květináče, boxy a svíčky. Polštáře, které jsou na posteli mám už od Vánoc, ty jsem nezměnila. Stoleček také zůstal, akorát jsem ho postavila na místo, kde stávalo křeslo. Dřívější koberec byl tmavě růžový s barevnými pruhy, vyměnila jsem ho za chlupatý koberec z Aska.
Stůl je pořád stejný a zůstal i na svém původním místě. Ze stolku jsem dala přebytečné věci pryč a celkově jsem se snažila prostor zjednodušit.
Přišlo mi, že staré skříně se mi do pokoje už nehodily, ale zároveň jsem nechtěla utrácet zbytečně moc peněz za nové. Kompromisem byl nákup tapet. Tapetování skříní mi zabralo spoustu času a bez pomoci maminky a přítele bych to sama nejspíš ani nezvládla. Nakonec jsem moc ráda, že jsem skříně takto oživila, moc se mi to líbí a myslím si, že se mi to do pokoje i hodí. Do poliček a na skříň jsem moc věcí dávat nechtěla a udělala jsem to takhle. :) Doufám, že se Vám nahlédnutí do mého nového pokoje líbilo. :)

5 komentářů:

  1. Máš to hezky zařízené. Na mě je té růžové sice moc, ale hlavně že si spokojená ty. Jinak moc hezké tapety :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Mě by se třeba líbil pokoj i do bílé barvy, ale měnit se mi celý pokoj od základů už nechce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mňa je tam veľa ružovej, ale to bude tým vekom :) Inak je pekná. Kika

    OdpovědětVymazat
  4. Na mňa je tam veľa ružovej, ale to bude asi vekom. Inak je pekná.

    Kika

    OdpovědětVymazat
  5. To je kouzelny pokoj! Krasne sis to tam zaridila, i ty tapety jsou top. Ja si bohuzel ruzovy pokojicek uz neporidim, pritel by asi protestoval :D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)