30. října 2014

NEWS IN MY CLOSET: OCTOBER 2014

Krásný podzimní večer všem! Jak se máte? Já musím říct, že se mi daří celkem dobře, akorát za poslední dny jsem moc doma nebyla. A může za to škola! Poslední víkendy jsem trávila ve škole kvůli kurzům, které absolvuji. Kurzy mě nakonec i bavily, akorát mi zabraly poměrně dost času. Dnes přicházím na blog se článkem, který vychází pravidelně každý měsíc. Doufám, že jsem na nic nezapomněla, protože tento měsíc jsem si do diáře věci, které jsem si nakoupila, nezapsala.
Když tak shrnu říjnové nákupy, tak bych řekla, že jsem si toho moc nekoupila. Po dlouhé době jsem se zašla s holkami podívat do Terranovy. Tam probíhal zřejmě podzimní výprodej, protože věci měli zlevněné. Nakoupila jsem si tam celkem dvě trička a jednu riflovou košili. Z košile mám největší radost, protože jsem jí sháněla dlouho. Samozřejmě, že vždycky jsem na nějakou někde narazila, ale buď se mi vůbec nelíbila anebo mi neseděla. Až v Terranově jsem objevila tu pravou. Jak jsem říkala, probíhal tam výprodej, takže byla zlevněná na 299 Kč. Původní cenu nevím.
V Terranově jsem si koupila ještě dvě další trička. Na obou se mi líbí jejich barva! Tmavě červené tričko jsem sháněla také dlouho, protože na podzim jsem se zamilovala do tmavě červené barvy. Jedno takové triko jsem měla vyhlédnuté v Camaieu, jenže po vyzkoušení v kabině mi vůbec na postavě nesedělo. Původně jsem triko v této barvě chtěla jednobarevné, ale to jsem zatím nesehnala. Na druhou stranu si myslím, že bílý potisk triku dodává "šmrnc". Druhé modré triko je takové spíše obyčejné, ale opravdu moc slušivé! Díky tomu, že je trochu z pružného materiálu skvěle sedí a rýsuje postavu. Na tričku, jak už jsem na začátku říkala, se mi líbí právě jeho barva, která mě jako brunetě, řekla bych sluší :D. Cena triček po slevě byla 150 Kč.
Tak jako vždy, tak i tentokrát jsem nakupovala na eBay. Do mé podzimní výbavy nesměla chybět chlupatá vestička. Vestu jsem sháněla v hnědé barvě a chtěla jsem jí hlavně proto, že jí chci nosit na koženou černou bundu. Balíčku ze zahraničí jsem se nemohla dočkat a poctivě jsem odolávala dalším vestám u nás v obchodě. Když konečně balíček dorazil, byla jsem mile překvapena, protože vesta je opravdu z příjemného materiálu a vůbec nepouští chlupy, což je vážně super. Jediné, co mi trošku vadí, že je mi o malinko větší. Vesta mě vyšla přibližně na 350 Kč.
V dalším balíčku z eBay mi dorazil svetr. Svetr využiju teď na podzim a na zimu. Poslední dobou se mi klasické pletené svetry moc líbí, takže jsem si takový objednala. K takovým svetrům se mi moc líbí masivní náhrdelníky. Za tento krémový svetřík jsem zaplatila necelých 250 Kč. Dalším nakoupeným kouskem je bílé triko s potiskem tygra. Tričko budu nosit buď doma anebo do školy. Tričko stálo 100 Kč.

3 komentáře:

  1. same krasne veci!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten svetr je vážně úžasný ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vesticka i svetr se mi moc libi. Mam v planu si nejakou vestu koupit :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)