22. října 2014

PÉČE O PLEŤ S LUSH PRODUKTY

Ahoj všichni, vítám vás zpět na mém blogu! Včera se mi domů vrátil přítel, který byl v Praze na školení. Z Prahy mi přivezl dárečky. Byla jsem z nich nadšená, protože přírodní kosmetiku LUSH mám opravdu strašně moc ráda. Tato kosmetika není zrovna nejlevnější, ale investice do produktů se opravdu vyplatí! V pubertě jsem měla problematickou pleť a ještě dnes mě pupínky občas potrápí. Chemická kosmetika ani léky mi na pleť nikdy moc nepomáhaly. Skutečná pomoc přišla, až když jsem díky Mie z KissBooku objevila LUSH. Přírodní kosmetiku používám už dlouho, takže si myslím, že produkty mohu zrecenzovat.


PŘEDSTAVENÍ PRODUKTŮ + RECENZE

1. Tea Tree Water
Musím říct, že téhle pleťové vodě jsem zpočátku moc nedůvěřovala. Ale získala si mě! Přípravek totiž obsahuje čajovníkovou a grapefruitovou vodu. Čajovník známe pro jeho skvělé antibakteriální a antiseptické účinky. Zatímco grapefruit má účinek adstrigentní, zlepšuje tón pleti a působí přímo zázračně na mastnou a aknózní pleť. Musím říct, že účinky, které slibuje grapefruit na své pokožce nějak výrazně nezaznamenávám. Ale vynahrazuje mi to úžasný čajovník!
Jedinou jeho nevýhodou je, že když se používá několikrát za den, tak může dojít k vysušení pleti. Proto ho používám jednou denně (večer). Tea Tree Water se prodává v lahvičce. Menší 100 mililitrové balení seženete za 185 Kč. Větší 250ti mililitrové balení seženete za 365 Kč. Balení vydrží opravdu dlouho, ale já osobně kupuji vždy větší, protože je to cenově výhodné.
2. Vanishing Cream
Pleťový krém je určený zvláště na mastnou pleť a na takzvanou T-zónu. Krém není hutný, a proto se okamžitě vsakuje do pokožky. Díky této vlastnosti je to ideální krém i pod make-up. Po nanesení zanechává pleť krásně hebkou (přítel se vždy diví, jak mám hebkou pokožku) a matnou. Mám odzkoušené tři balení a jeden čas jsem krém úplně přestala používat (cca 4 měsíce) a pleť se mi o mnoho více leskla.
Vanishing Cream obsahuje levanduli, která zklidňuje pleť.
Jedinou nevýhodou krému je jeho balení. Prodává se ve 45ti mililitrovém balení za šílenou cenu. Cena činí 890 Kč, což mi přijde opravdu drahé! Vždycky, když krém objednávám, tak nad cenou nadávám. Jenže Vanishing Cream je prostě tak skvělý, že stojí za každou korunu. Tento nízkotučný levandulový krém se doporučuje používat v kombinaci s Tea Tree Water, Tea Tree Toner Tab nebo Fresh Farmacy. Všechny uvedené výrobky doma mám a v kombinaci používám.
3. Grease Lightning

Grease Lightning je gel na pupínky. Na obale je uvedeno, že pupínek zasáhne silou blesku. Nezbývá mi nic jiného, než s uvedeným tvrzením souhlasit. Gel totiž opět obsahuje můj oblíbený antibakteriální a antiseptický čajovník, ten je ale tentokrát v kombinaci s vilínem. Vilín neznám, ale spolu ve složení s čajovníkem si vážně rozumí. Obrovskou výhodou gelu je, že dokáže pupínek zlikvidovat ještě dřív, než se vůbec projeví.
Avšak neničí jen pupínky! Dokáže totiž vyléčit i štípance od komárů, drobné poranění a škrábance. Nanáší se přímo na pupínek a to tak často, jak potřebuju. Jediné, co mi nevyhovuje je balení s pumpičkou. Z pumpičky často vymáčknu více gelu, než bych potřebovala. Bohužel to nějak nemůžu ovlivnit. Prodává se pouze ve 45ti mililitrovém balení za 255 Kč.
4. Mask of Magnamity
Mask of Magnamity byl můj první výrobek od Lush. Byl první a vždycky už bude v mé objednávce, ať už na e-shopu nebo v kameném obchůdku. Doufám, že dokud budu žít, tak se nepřestane vyrábět! Je to peprmintová maska, která dělá vše, co může, aby vrátila mojí pleť do špičkové formy. Opravdu pokožku dokonale vyčistí a pupínky a jiné nedokonalosti zmizí! MoM se v Lush prodává ve dvou baleních. Klasická maska obsahuje pár bezpečných syntetických látek. A je oproti samo-konzervační receptuře silnější, čistí více do hloubky. Zatímco samo-konzervační maska obsahuje více medu, je slabší (možná bych řekla, že více citlivější k pokožce) a je 100 % přírodní.
Maska se musí uchovávat v ledničce, aby se nezkazila, a musí se spotřebovat do data, které je vždy uvedeno na štípku. Maska se prodává ve dvou velikostech 100 mililitrů/195 Kč a 250 mililitrů/365 Kč.
5. 9 TO 5
9 TO 5 je jemné čisticí mléko s extraktem z čerstvých orchidejí a mandlového oleje. Čisticí pleťové mléko je vhodné na odlíčení make-upu nebo na očištění nečistot, které se na pokožku nachytají za den. Čerstvé orchideje mají mít antibakteriálními účinky, zklidnit a vyčistit pokožku. Zatímco mandlový olej ji  má zjemnit. Zklidnění pokožky a antibakteriální účinky nějak nepociťuji. Avšak make-up opravdu odlíčí a rozhodně pleť zjemní. A nádherně voní! Nejlevnější 95ti mililitrové balení stojí 235 Kč. Větší 250ti mililitrové stojí 475 Kč.
6. Fresh Farmacy
Fresh Farmacy je zklidňující čisticí kostka. Používá se jako mýdlo. Lehce pění a jemně čistí obličej. Je to jeden z nejlepších čisticích přípravků na pleť, jaké znám. Obsahuje totiž spoustu kalamínu a heřmánku spolu se silicemi z růže, čajovníku a levandule, které jsou všechny známy svými očistnými účinky. Fresh Farmacy také zklidňuje a tiší problémovou pleť. Pozor!! Při častém používání (např. 2 - 3x denně) může vysušovat pleť.
7. Tea Tree Toner Tab
Je to tonizační tableta, která obsahuje opět Tea Tree olej. Má být vhodná pro velmi mladou, problematickou a namáhanou pleť. I když už moje pleť není velmi mladá, i tak je někdy problematická a namáhaná. Tabletu vždycky rozpustím v míse (umyvadélku), kde mám horkou vodu. Pak si přes hlavu přehodím ručník a inhaluji, dokud voda nezchladne. Stoupající pára otevře póry a dostane účinné látky přímo tam, kde jsou třeba. Po té se má voda přelít do rozprašovače, dát do ledničky a používat k osvěžení pleti několikrát denně po následující 3 dny. To se musím přiznat, že jsem naposledy neudělala, protože jsem to nevěděla. Jeden kus tablety se prodává za 55 Kč.

DŮLEŽITÉ INFO O LUSH
V Praze naleznete jediný kamenný obchod LUSH v obchodním centru Palladium. Samozřejmě, že tahle přírodní kosmetika má i svoje internetové stránky s e-shopem (www.lush.cz). E-shop je šikovný, protože si tam můžete přečíst hodnocení produktů a podle toho některý třeba i zakoupit. Zboží se posílá přes DPD po celé ČR a Slovensku (na Slovensko se akorát nezasílají čerstvé pleťové masky). Avšak platí se poštovné okolo 130 Kč. Na jejich webových stránkách naleznete všechny jejich produkty. A škála je opravdu široká! Lush má dokonce i svůj katalog, ale ten se zasílá (jednou se všemi produkty) jen registrovaným zákazníkům. Jinak na obalech výrobků vždy najdete štítek s datem výroby a spotřeby, ale také s podobiznou člověka, který pro vás produkt vyrobil. Dále jsou některé nádoby označeny speciálním štítkem, kde je napsáno, že pokud jim přinesete zpět 5 čistých nádob, dostanete čerstvou masku zdarma. Pokud chcete vyzkoušet LUSH přírodní kosmetiku, můžete si objednat sadu vzorků za 99 Kč. Do objednávky napíšete, jakou máte pleť, vlasy....nebo jim rovnou napíšete o jaké produkty by jste měli zájem a oni vám vzorky pošlou.
Tohle by bylo asi všechno o značce LUSH.
Jinak článek píšu už podruhý, protože předchozí psaní se mi smazalo. :)
Přeji Vám hezký den :)

4 komentáře:

  1. Já mám LUSH moc ráda, hlavně tedy používám výrobky na vlasy, z těch jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma na vlasy šampuk New a není špatný. Mívala jsem i kondicionér Jungle. Na vlasy jsem zatím zkoušela jen některé vzorečky, ale časem určitě něco na vlasy objednám. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze :) určitě některé výrobky vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem lush nikdy nezkoušela, protože v našem městě není ale hrozně mě to láká, takže se moc těším až budu možnost si ho koupit a vyzkoušet

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)