27. listopadu 2014

BLACK FRIDAY!!

Moji milí čtenáři, to je dneska zase zima, co? Já jsem navíc nemocná, mám hroznou rýmu a skoro při každém pohybu pšíkám. :( Včera, když jsem přijela ze školy, jsem zalehla do postele a vylezla z ní až ráno. Nemoc má výhodu, že mám čas, kouknout na nějaké pěkné filmy. Doporučuji film Street dance 1,2 a Ženy sobě. Čtenářky, nezapomínejte prosím, že moje GIVEAWAY běží do konce týdne! A taky hlavně nezapomeňte, že zítra 28. 11. 2014 je BLACK FRIDAY ve znamení spousty slev!
Co Black Friday vlastně je?
Black Friday v překladu Černý pátek se v USA a Kanadě nazývá každoroční událost, kdy většina velkých obchodních řetězců zahajuje období výprodejů za výrazně snížené ceny. Černý pátek je vždy na konci listopadu, den po dnu díkůvzdání a považuje se za začátek předvánoční nákupní horečky. V USA to není oficiální svátek, ale např. Kalifornie dává v tento den volno státním zaměstnancům a jiné státy také zaznamenávají pro tento den velké množství dovolených. Černý pátek má u veřejnosti velkou odezvu, nakupující jsou ochotni stát hodiny v dlouhých frontách a v okamžik otevření obchod „vzít útokem“ a horečně se prát o omezený počet zlevněného zboží. Občas dochází k roztržkám, násilí a ke zraněním, jak mezi zákazníky tak personálem obchodu.
Kde nakoupit s páteční slevou?
české:
www.alza.cz
www.mall.cz
www.czc.cz
www.shop.sony.cz
www.aple.cz
Já osobně budu určitě nakupovat na zahraničích stránkách jako je:
www.eBay.com
www.alienexpress.com

1 komentář:

  1. Zima venku uz je hrozna, ale porad se mi jeste nechce vytahovat kabat. Nakupovat jsem dnes nesla, vynahradim si to jindy. Brzy se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)