16. prosince 2014

CHRISTMAS WISHLIST

Krásný večer, moc se omlouvám za neaktivitu na blogu, ale opravdu nestíhám, nestačím. Dolehl na mě "vánoční shon" ještě sháním poslední dárečky pod stromeček, ve škole se připravuje zkouškové období a do Vánoc musím odevzdat různé seminární práce a projekty. A to bych samozřejmě nebyla já, kdybych vše nenechala jako vždy na poslední chvíli. Zbývá nám pouhých 8 dní do Štědrého dnu a spousta lidí se mě ptá, co si přeji pod stromeček. Proto jsem se rozhodla udělat si svůj "Christmas Wishlist". Jak víte ke svým narozeninám jsem dostala nový telefon a notebook mám skoro nový, takže jsem si myslela, že ani z elektroniky nebudu nic potřebovat. Nakonec jsem zjistila, že by se mi moc líbil tablet. Pokud ho pod rozsvíceným stromečkem najdu, rozhodně se stane mým neocenitelným společníkem. Využiji ho ve školních lavicích, kde skoro všichni "vysokoškoláci" používají notebooky místo papírových sešitů. Jenže já do školy dojíždím a nechce se mi poměrně těžký notebook sebou nosit. K tabletu bych si do budoucna chtěla dokoupit klávesnici a psát si do něj poznámky z přednášek. Bude to mnohem rychlejší a text bude čitelný. :D Využití rozhodně naleznu i v mém volném času. Například pozdě večer, když se potřebuji jen rychle podívat třeba na email a nechce se mi už zapínat notebook. Také na cestách bude skvělý! Doufám, že Ježíšek vyslyší mé modly a přinese mi UV či LED lampu na nehty. Lampu chci využívat doma na gelové laky. Koukala jsem, že u nás v drogeriích i českých e-shopech jsou gelové laky poměrně drahé pohybují se od 150 Kč a výše. Určitě mě bude zase zachraňovat eBay, kde gel lak stojí okolo 50 Kč. V mém seznamu je i stříbrný šperk. Myslím si, že šperk z mého dopisu pro Ježíška nikdy nevymizí. Je mi celkem jedno, zda by to byl náramek, prstýnek či naušnice. Doufám, že přítel letošní rok nezklame. Jsme spolu 5 let a každý rok k Vánocům dostanu jeden prstýnek (počet prstýnků je zatím na čísle 4, doufám, že letošní 5 přibude). Dražší parfém by se mi také hodil. Vyhlédla jsem si parfém od Calvina Kleina - Euphoria Gold, který voní nádherně. A nebo mě zaujal parfém od světové značky Victoria´s Secret - Bombshell, bohužel ale nevím, jak voní. Na internetu jsem četla, že při koupi vůně od této značky se nedá šlápnout vedle. Z kosmetiky bych neopovrhla srdíčkovou tvářenkou a rozjasňovačem od I♥MAKEUP. Bohužel si myslím, že pod stromeček včas nedorazí, protože na stránce www.makeuprevolution.cz jsou tyto produkty stále vyprodané. :( Již delší dobu sháním pohodlné zimní botičky typu válenky. Zatím se mi je nepodařilo sehnat. Snad Ježíšek zná lepší obchody, než já a najde ty pravé. Avšak nebyly by špatné i jiné botičky, například kozačky bez vysokého podpatku. :) U spousty blogerek jsem četla, že milují "měkké" dárky. Nezbývá mi nic jiného, než souhlasit. Taky je zbožňuju! Doufám, že až rozbalím zmiňovaný "měkký" dárek, najdu tam krásné, příjemné pyžámko nebo bačkorky. Ve shrnutí si myslím, že mě potěší úplně každý dárek, který naleznu pod naším stromečkem. Hlavní pro mě je, aby byl věnovaný z lásky! Za pár dní zveřejním na blogu článek, kde popíšu, co pod stromečkem naleznou moji blízcí od mé maličkosti.
Teď mě ale zajímá, co si přejete najít pod stromečkem vy? Také jste si sestavili vánoční wishlist nebo jste psali klasický dopis Ježíškovi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)