25. prosince 2014

CO JSEM NAŠLA POD STROMEČKEM

Milé čtenářky, dodatečně Vám přeji ty nejkrásnější Vánoce. Doufám, že jste včera pod rozsvíceným stromečkem našly spoustu dárečků a vyplnily se vám i ty nejtajnější přání. I na mě letošní rok Ježíšek myslel a podle toho, co mi pod stromečkem zanechal, jsem musela být opravdu moc hodná. Ze všech dárečků mám opravdu velkou radost. Co jsem tedy pod stromečkem našla?Velkou radost mi udělal elegantní tablet, konkrétně iGET Cool N10C. Bude vážně skvělý na cesty, do školy, na chalupu, k babičce..atd. Těším se, že do školy  už nebudu muset nosit poměrně těžký notebook. Lehoučký tablet jen jednoduše dám do kabelky a půjdu. Skvělé je, že Ježíšek mi k tabletu nadělil i černé, originální pouzdro iGET s klávesnicí. Takže z tabletu si kdykoliv mohu udělat menší notebook. V dopise pro Ježíška jsem také psala o UV či LED lampu na nehty. Od přítele jsem dostala UV lampu, která je vybavena 36W, digitálním časovačem a ještě i sušičkou. Hned dnes jsem si pomocí lampy a gel laku vykouzlila dokonalé nehty. Teď jsem jen zvědavá, jak dlouho mi zapečený lak na nehtech vydrží.
Byla jsem také potěšená poměrně velkou zásobou šperků. Přítel opět nezklamal a nadělil mi krásný prstýnek ve tvaru květiny, prý růže. Je to už taková naše vánoční tradice. Každý rok od něj dostanu pod stromeček prstýnek. Jsme spolu 5 let a ve šperkovnici už mám 5 prstenů. Od rodičů jsem dostala zajímavou stříbrnou sadu, která obsahuje náušnice a řetízek s přívěškem. Ke šperkům se přidává i stříbrný náramek s korálkem od značky Pandora. Náramek je kouzelný, jen mi s jedním korálkem připadal poněkud prázdný. Tak jsem ho více ozdobila jinými stříbrnými "nepandorovskými" korálky. Zlaté náušničky jsem dostala od sestřičky a jednoznačně budou patřit k mým oblíbeným. Ježíšek zřejmě ví, že jsem "nákupní" maniačka a dostala jsem od něj krásný svetřík s delším chlupem. Má krásnou pudrově růžovou barvu a u krku je zdoben štrasem. Je od britské značky F&F a dávno jsem po něm pokukovala v obchodě, jen jeho cena se mi nelíbila a odrazoval mě od koupě. Z oblečení jsem ještě dostala výrazné sportovní tílko z Decatlonu, k tílku na sport jsem měla přibalenou i sportovní láhev a černé legíny z Calzedonie. Ani moje nohy si nemůžou stěžovat na skvělé vysoké kozačky, které jsou zdobené zlatými přesky.
Z kosmetiky jsem dostala dárkovou kazetu od Astroru, která obsahuje řasenku a kajalovou tužku na oči. Pak luxusní saténový pudr od Max Factoru. Z vůní mě potěšil parfém od Calvina Kleina - Euphoria Gold, který voní naprosto božsky a dostala jsem ho od přítele. Maminka mi sehnala parfém od Playboye - Play it rock. Tuto vůni už jsem jednou vlastnila a vždy mi moc hezky voněla, ale po vypotřebovaní jsem ji už nikde nemohla sehnat. Proto jsem ráda, že mi jí mamča zase sehnala. Štědrý den i večer jsem si skvěle užila a z dárků jsem nadšená. Jak jste si tento významný den v roce užili vy? A co jste našly pod stromečkem? 

10 komentářů:

  1. Moc pěkné dárečky.. :) Já jsem o svých dárcích psala článek, ale největší radost mi asi udělala kabelka od přítele :-))

    Měj se pěkně,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vsimla som si, ze do komentarov vkladas odkaz na svoj blog. Na mojom blogu v sekcii IT navody najdes postup ako vlozit priamo hypertextovy odkaz.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na tvůj blog koukala a děkuji za typ :)

      Vymazat
  3. Hmmmm... Mám návrh, nemohla by sis články před publikováním po sobě projít a opravit si chyby? V čárkách a obecně ve skladbě věty máš problém, ale budiž, jenže i/ý, s/z? Vždzť to je učivo základky... Máš jinak moc pěkné a celkem čtivé články, ale tohle mírně odrazuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám za překlepy, je to moje chyba.. tvojí připomínku si vezmu k srdci :) a budu ráda, když ve čtení mých článku budeš pokračovat ;)

      Vymazat
  4. Ten tablet ma aj mamina a je v super! :)

    Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky :)) Na tenhle svetřík jsem v F&F koukala taky, ale je pravda, že je mívají dost drahé, já si vždycky počkám na výprodeje, těch teď mají po Vánocích v F&F docela dost, tak se tam chci jít po nějakém svetru ještě podívat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten svetřík je vážně nádherný. Dlouho nějaký takový sháním. Jaká byla jeho cena? :)

    tickerlocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, pokud si to spravne pamatuji puvodni cena byla okolo 600 Kc, ale verim, ze ted bude uz ve vyprodeji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vau skvelý článok :) pekne zhrnuté a skvelé darčeky :) Kto by si takého ježiška neprial ;) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)