23. prosince 2014

CO PŘINESE JEŽÍŠEK MÝM BLÍZKÝM?

Krásné (před) vánoční odpoledne, mám zase chvilku napsat na blog a pak zase utíkám na vánoční setkání s punčem a zpíváním koled pod naším stromečkem na návsi. Včera jsem konečně zabalila všechny dárečky. Upřímně hrozně nerada balím dárky, jsem prostě na tyhle věci nešikovná. Balící papír se mi vždycky hrozně mačká, trhá a celkový efekt je pak ošklivý. Včera jsem to ale zvládla přímo bravurně!! Žádné mačkání ani trhání. Ještě, než jsem dárky zabalila, tak jsem vám je nafotila (možná jako inspiraci na další rok).
Tento rok jsem svým rodičům nesháněla pod stromeček žádné blbosti ani věci, které si mohou koupit po celý rok. Loňské Vánoce jsem jim nadělila poukázky do kina na libovolný film a tím jsem jim udělala snad největší radost. Proto jsem i letos sháněla něco podobného. Nejprve jsem měla na mysli nějaký relaxační pobyt, ale bohužel jsem nesehnala žádný podle mým představ. Nakonec jsem na Hyperslevách objevila relaxační balíček pro dvě osoby. Tento balíček obsahuje masáž celého těla, relaxační olejová masáž s teplými kameny a masáž plosek nohou v délce 90 minut pro dvě osoby. Masáže obou osob probíhá současně, což se mi líbilo. Kromě voucheru nadělím ještě takové maličkosti jako je kosmetický balíček pro mamču a pro taťku kvalitní láhev oblíbeného alkoholu - rumu. Tímhle jsem měla rodiče zařízené a řada přišla na mojí mladší sestru. Ségra je v období totální puberty, takže výběr nebyl až tak jednoduchý. Ale ona sama mi to trochu usnadnila. Pořád mluvila, že by si moc přála vak (batoh). Na internetu jsem je objevila na stránce www. wayfarer.cz za krásné ceny. A když už jsem zde objednávala vak, do košíku jsem také přihodila černou čepici Beanies s bílým nápisem. Doufám, že jí potěším!
Každoročním, nejtěžším oříškem pro mě jsou vánoční dárky pro přítele. Prvním sehnaným dárkem bylo předplatné časopisu dTest, o němž jsem ho slyšela hovořit, že by se mu předplatné líbilo. Dále, když jsem se s mamčou toulala po obchodech ve městě jsem objevila mikinu, která mi ihned padla do oka. Hned jsem veděla, že jí prostě pro Honzíka musím mít a že mu bude určitě slušet. Když byla koupená mikina rovnou jsem mu k ní koupila ještě i tričko s dlouhým rukávem. Teď se jen modlím, aby mu obě pořízené věci byli.
Po tréninku jsem měla čas a sportovně naladěná jsem se zajela podívat po mého oblíbeného sportovního obchodu - Decatlonu. Mám ráda jejich věci, jsou kvalitní a za krásné ceny. Při prohlížení sportovních věcí na běh jsem objevila pánskou mikinu na běh s termo vložkou, což se na zimu určitě hodí. A ještě větší radost jsem měla, když jsem k nákupu této mikiny dostala za jednu korunu prodyšné funkční tričko. Takže jsem zaplatila za jednu věc a dostala dvě. Není to paráda? Další dárek jsem sehnala přes mojí Avon lady. Z katalogu jsem přítelovi objednala parádní postříbřený náramek. Z něho mám obrovskou radost, protože jsem mu nějaký náramek chtěla koupit, ale věděla jsem, že by mu klasický stříbrný "řetízkový" na ruce vadil.
Úplně poslední dárek jsem sehnala na www.alza.cz a je to univerzální držák do auta na mobil a tablet. Koupila jsem ho hlavně, když s autem cestujeme a máme zaplou navigaci v mobilu. Na mobil jsme předtím žádný držák neměli, takže jsme měli navigaci a mobil jen tak položený na palubní desce auta. Samozřejmě mobil lítal z místa na místo a nebylo to moc pohodlné. S letošními dárky jsem spokojená, obzvlášť s dárky pro přítele. Většinou jsem je sháněla na poslední chvíli a pak s nimi nebyla ani spokojena. Letos je to jiné (zaplať za to Pán Bůh :D) Jaké dárečky budete dávat pod stromeček svým blízkým vy? A jak jste na to s balením a sháněním dárků každý rok na Vánoce? Napište mi do komentářů, budu se moc těšit ;)

3 komentáře:

  1. Krásné dárečky.. Sama bych uvítala ten poukaz, co jsi koupila rodičům :)) Ačkoli, něco podobného jsme dostali už s přítelem od kamarádky - a to hodinu v solné jeskyni s kvetoucím čajem :)) Moc se tam těším.. a myslím, že rodiče budou z Tvého dárku nadšení! :-) Přeji hezké Vánoce!! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pro blízké moc pěkné dárečky :)) Krásné Vánoce ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju za vaše pravidelné komentáře, moc mě těší ;)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)