2. prosince 2014

LIFE MOMENTS: NOVEMBER

Moji milí čtenáři i nečtenáři, v neděli na mém blogu byla ukončena giveaway. Všem, kteří se zúčastnili moc děkuji! A nesmutněte, protože před Vánoci bude ještě jedna a mnohem větší giveaway! Doufám, že i po konci soutěže mi tady ještě zůstali nějací čtenáři, a že mě budete rádi nadále sledovat. Vítězku jsem už kontaktovala na její email, tak doufám, že jsem jí tím udělala radost a zpříjemnila tohle ošklivé a studené počasí. Ani jsme se nenadáli a už tady máme prosinec, ale dnešní článek bude sloužit jako ohlédnutí ještě za listopadem. Tento měsíc je pro mě významný, protože 28. 11. 1993 jsem se narodila.
Narozeniny mi vyšly na pátek a tak jsem je večer s rodinou a přáteli slavila v jedné naší oblíbené hospůdce, kde hrála i "živá" hudba. O tanec, pití ani zábavu nebyla rozhodně nouze. Oslava pokračovala i v sobotu, kdy jsem slavila na chalupě, ale tentokrát už jen s rodinou. Z oslavy jsem ale ujela dříve, protože mě čekala ještě romantická večeře s přítelem. Chlebíčky a dort jsem dojídala ještě i v neděli s rodinou i Honzíkem, se kterým jsem večer vyrazila do kina na Tučnáky z Madagaskaru (na film se brzy dočkáte recenze).
Ke svým narozeninám jsem dostala většinou peníze. Za penízky jsem si už pořídila kabelku a nové džíny od značky Redial. Kytičky a čokolády samozřejmě nesměly chybět. :) Ale největší dárek jsem dostala od svého přítele a to nový telefon, který jsem si moc přála. Konkrétně jsem dostala Samsung Galaxy Note 3. A je to prostě můj miláček, ale samozřejmě až po Honzíkovi :D!
Listopad je také výjimečný, protože 14. 11. s Honzíkem slavíme výročí našeho vztahu. :) A letos byl tento datum ještě významnější, protože jsme oslavili už 5 let našeho vztahu! Je to zkrátka úžasné! Výročí jsme oslavili den předem výletem do Prahy, kde jsme se samozřejmě toulali po obchodech, ale také jsme navštívili pražskou ZOO. A moc jsme si to užili! Další výlet jsme podnikli hned den poté a to do termálních lázní Sole  Felsen Bad v Gmündu (Rakousko).
Listopad byl také měsícem společenských akcí. Jako první jsme vyrazili na maturitní ples mojí kamarádky. Kamarádka studuje stejnou střední školu, kterou jsem jsem studovala i já. A prototo jsem se na ples těšila, těšila jsem se, že po dlouhý době uvidím učitele, kteří učili i mě a taky jsem se těšila, že po delší době pořádně "zapařím" :D.
A protože je můj tatínek myslivec, tak hned druhý den po maturitním plese, jsme vyrazili na poslední leč myslivců a večer se konala zábava. Byla to první zábava, na kterou vyrazila i má sestra. :D Řekla bych, že zábavu jsem si možná užila mnohem víc, než celý maturiťák. Bylo to prostě super, kapela byla skvělá a lidé na akci ještě lepší! Z obou akcí jsme vždycky přijeli ve čtyři ráno a v neděli jsme byli rádi, že žijeme :D.
A jak jste si měsíc listopad užili vy?
Budu moc ráda, když mi to napíšete do komentářů pod článek. :)

6 komentářů:

  1. Super fotky.. :-) Ještě dodatečně přeji všechno nejlepší! :-)) Já jsem listopad prožila tak nějak školně + nějaké počáteční přípravy na Vánoce, včetně nakupování dárečků :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný pár, dodatočne srdečne gratulujem a prajem všetko najlepšie!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Honzík je ale velké zlatíčko :) takové samé krásné dárky :)
    já vím, že mnoho lidí ZOO odsuzuje, al emusím říct, že já zbožňuju chodit do ZOO už se těším, až zase do nějaké zavítám :)
    doporučuji Zlín Lešná :) je překrásná :))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)