7. prosince 2014

PŘÍLET ČESKOBUDĚJOVICKÉHO ANDĚLA

Krásný den, v pátek 5. 12. 2014 jsem se stejně jako dalších tisíc lidí přišla podívat s rodinou na jednu z nejoblíbenějších budějovických atrakcí - přílet anděla. Tato akce se koná již několik let na náměstí Přemysla Otakara II, letošní rok samozřejmě nebyl výjimkou. Náměstí se tento den vždy zaplní dětmi i dospělými, kteří netrpělivě očekávají přílet anděla. Zmiňovaná nebeská bytost vylétává ze 70 metrů Černé věže. A následně přeletí největší náměstí v České republice. Během letu lidem mává a hodí lidem dolů na zem z jeho košíčku stříbro.
Po příletu na druhou stranu náměstí se s lidmi rozloučí a na scénu přichází další anděl. Tentokrát to ale nebude "lidský" anděl, ale anděl loutkový. Loutka měří přes 12 metrů a patří divadlu Knebl. Popravdě se mi loutkový anděl líbí více. Protože anděl, který letí z věže se lidem ukáže pouze na krátkou chvíli. Zatímco loutka obchází celé náměstí a ještě má k lidem velice milý proslov! Doslechla jsem se, že příští rok se má čertovský program měnit. Jen doufám, že náš jedinečný loutkový anděl na scéně zůstane ještě dlouhá léta..!
Celá akce je výborně zorganizovaná a má krásnou vánoční atmosféru. Nevýhoda této akce je množství lidí. Ale zase si vždycky říkám, že bez těch lidí by to také nebylo to pravé ořechové. Po celou dobu programu se můžete zahřát svařákem, který se prodává na vánočních trzích. Když program andělů skončí jsou připravené další programy v podobě hudebních kapel, kteří vystupují na vánočním pódium. Pokud bydlíte v okolí Českých Budějovic a nebo si chcete udělat výlet, tak tahle podívaná za to rozhodně stojí. Každému to moc doporučuji! Já jsem si konec dne ještě s rodinou zpříjemnila tím, že jsem si zašli do restaurace na chutnou večeři. Jak jste strávili den 5. prosince vy? Určitě mi napište do komentářů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)