12. ledna 2015

BĚŽECKÉ BOTY KALENJI

Moje milé čtenářky,
včera byla ukončena giveaway. Vítězku soutěže vyhlásím ke konci týdne, až budu mít zase více času. Dnes jsem pěkně vyčerpaná! :( Tento týden mám dvě zkoušky. První ve středu a pak hned druhou ve čtvrtek. Proto se celý den jen učím a stále mi zbývá velké množství informací, které musím do mojí hlavy dostat. Myslela jsem, že se dnes ani k psaní článku nedostanu, ale chci dodržovat pravidelnost v přispívání. :) V dnešním článku bych vám chtěla dát typ na běžecké boty, které jsem si nedávno pořídila. Sice jsem si pořídila boty na běh, ale musím se přiznat, že pravidelně běhat nechodím. Důvod zakoupení byl, že jsem začala chodit na australský kruhový trénink, kde se poměrně často běhá. Konkrétně se jedná o model EKIDEN 50 od sportovní značky Kalenji, která se prodává v Decatlonu.
Podle popisu jsou boty určené pro začínající běžce, kteří běhají 45minut týdně. Pořizovací cena byla 340 Kč. Myslím si, že je to krásná cena a kvalita bot je na vysoké úrovni. Skvělé určitě budou pro běžce, kteří chtějí začít pravidelně běhat, ale pokud u sportu nevydrží, nemusí je mrzet, že za ně vyhodily "pouhých" 340 Kč. Velkou jejich předností je, že jsou neuvěřitelně lehké. Podšev bot je z pěny, která tlumí došlap. Jediné, co mě na botech trošku mrzí je, že jsou bílé barvy. V mém případě budou určitě za chvilkou špinavé, ale říkala jsem si, že je doma jednoduše hodím do pračky a budou zase sněhově bílé. :D Co na boty říkáte? Líbí se vám? Mě se líbí moc a hlavně jsem byla nadšená z ceny. :) Pro dnešek se s vámi loučím a po zkouškám se můžete těšit na další, mnohem delší články.
Měj se hezky!

5 komentářů:

  1. Boty nevypadají špatně a ta cena je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na botky jsem už koukala v pánském provedení a vypadaly dobře :-) Já mám už pár let od Pumy a ty mě ještě nezklamaly (a jak to vypadá, nezklamou ani v nejblížším budoucnu). Držím palce na zkoušky, samotnou mě čekají ještě 3. Dneska jsem měla první a mám jí úspěšně za sebou.

    Těším se na vyhlášeni giveaway, už od včera to tu sleduji, jestli jsem neměla štěstí. Taková výhra by mě strašně potěšila :))))

    Měj se hezky a hodně štěstí!!
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak už mám další zkoušku úspěšně za sebou a přemýšlím, jak se odměnit :-D Chtěla jsem ty šaty a nic jsem nenašla :-( Doufám, že se ti ve škole daří a těším se na další článek :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, máš moc pěkný, elegantní design webu :O <3, jinak botky se mi moc líbí, akorát by se mi hodily v tmavé barvě, protože pro mě je bílé opravdu škoda :D.. Vypadají i pohodlně a co se týče Decathlonu, jsem velice spokojená. Nakupuji tam hlavně oblečení k fitness a jezdecké potřeby. Chtěla jsem si tam botky na běhání koupit, ale nakonec jsem prošla jezdeckým vybavením a bylo rozhodnuto "pro co si boty koupím" :D :D
    Po přečtení tohohle článku mě však ihned napadlo mrknout na jejich stránky a jen co pojedu do Hradce, nějaké si půjdu vybrat :D
    http://www.fitnessmotivationCZ.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den, moc děkuji za tip. Právě koukám po nějakých běžeckých botech. Osobně preferuji značku Nike - líbí se mi třeba tyto: http://www.teamstore.cz/boty-wmns-nike-air-zoom-elite-7.html, nicméně se ráda nechám překvapit i pro mě neznámou značkou. Takže je možná vyzkouším. Na téma běh jsem našla zajímavý článek, najdete ho tady: http://rungo.idnes.cz/jak-probiha-vyvoj-bezecke-boty-dz0-/behani.aspx?c=A150311_164803_behani_ize.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)