4. ledna 2015

FINALISTKY MISS ČR 2015

Ahoj holky,
prosím nezapomínejte na probíhající GIVEAWAY! V pátek jsem vyrazila nakupovat v naději, že si ve výprodeji pořídím krásné kousky za málo peněz. Asi jsem byla příliš natěšená, protože se mi žádné oblečení ve slevách vůbec nelíbilo. Při odchodu z nákupního centra jsem ještě zašla do Lindexu, kde jsem si nakonec koupila zlevněné letní šaty (uvidíte je ke konci měsíce ve článku: News in my closet: january). Na jejich nošení si ale ještě budu muset nějaký čas počkat. Jak jste na tom vy? Pořídily jste si něco ve výprodeji?
Bohužel už vypuklo zkouškové období a tak jsem se celý víkend věnovala učení. Včera večer jsem si chtěla odpočinout a kouknout na slovenskou oblíbenou fashion soutěž - Nákupné maniačky. Znáte tuhle soutěžní show? Ale místo toho jsem se dostala k Miss Slovensko 2014. Věřte, nevěřte, vydržela jsem u toho sedět celou hodinu. Musím podotknout, že slovenské děvčata jsou neskutečně krásné baby!
Po skončení jsem si uvědomila, že i u nás v České republice již proběhly castingy na Českou Miss 2015. Mimochodem na YouTube se můžete podívat, jak probíhaly jednotlivé castingy, a které slečny se dostaly do užšího výběru. Velké semifinále se uskutečnilo 13. 12. 2014 ve Špindlerově Mlýně. Z poměrně velkého počtu (46) krásných dívek se vybralo 10 nejlepších finalistek. A které "štastlivkyně" to jsou?
V souboji o korunku se utkají: 1. Kateřina Balušková z Prahy, 2. Andrea Kalousová z Jablonného nad Orlicí, 3. Leona Hlavová z Krásné Lípy, 4. Kateřina Krobová z Prahy, 5. Nikol Švantnerová z Českých Budějovic, 6. Jelizaveta Černěcká z Prahy, 7. Marie Kumberová z Prahy, 8. Karolína Humečková z Prahy, 9. Karolína Mališová z Otice, 10. Martina Karkošová z Velimi. Osobně si myslím, že ročník 2015 je mnohem lepší než předešlý. Z této krásné desítky mám hned tři favoritky: Kačku Baluškovou, Andrejku Kalousovou a Marii Kumberovou. Jaká je vaše favoritka? Při sledování Miss Slovensko a psaní tohoto článku jsem se přistihla, že soutěžím krásy celkem oblibuji. Jak jste na tom vy? Finalistkám moc gratuluji! Zároveň je obdivuji, že mají odvahu se do takové soutěže přihlásit a hlavně, že to dotáhly tak daleko! Samotné velké finále bude probíhat 28. 3. 2015 v multifunkční hale Forum Karlín. Tak se nezapomeňte dívat a fandit!
Mějte se krásně!

5 komentářů:

  1. Fíha, krásne dievčatá :) jedna sa mi podobá na Blake Lively a jedna na Selenu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to hezké holky, ale stejně mám na tuhle soutěž svůj názor - že i lidská krása je věc vkusu a není to jen o tom, zda má jedna rovné nebo vlnité vlasy :-)) Jinak na show na Slovenské televizi občas také koukám a docela mě to baví :-D Tak hodně zdaru při učení!! :-))

    Jo a slevy? prošla jsem už trochu po obchodech a docela bída :-// Zítra se kouknu do F&F, sháním šaty na maturitní ples (jako divák :-)) tak snad pochodím. Už jsem koukala v Tescu a docela tam byly pěkné slevičky, tak snad buou i v normálním obchodě F&F :-)))

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se teda nejvíc asi líbí slečna číslo 2 :))
    Teď jsem si vzpomněla, jak jsem viděla na prima love miss, ale byly to slečny od 2-8 let? hruz, co maminky dělaly pro to, aby jejich dcery vyhrály 5000 dolarů. Všechno je to jn léčení jejich komplexů .
    no to sem ale nepatří :D
    Krásný blog :) komentovala jsi nní můj a pozvala ne na svou giveaway, za což jsem Ti vděčná a už teď vím, že Tě budu sledovat.
    Máš nádherný minimalistický design :)) krása!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta druhá slečna je od nás ze školy :))

    OdpovědětVymazat
  5. 2 Andrea Kalousová je strašně krásná :) pro mě jednoznačná vítězka.Podle videí je sama sebou a je tak správně "prdlá" :D
    jinak se mi ještě moc líbí 7-Maruška Kumberová a 9 s 10 taky nejsou špatné. :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)