22. ledna 2015

KOSMETIKA CIEN Z LIDLU? ANO!

Krásný den,
jak se máte? Já se mám poměrně fajn, ale zítra mě čeká předposlední zkouška. A nemůžu se přinutit, abych se začala konečně učit. V dnešním kosmetickém článku, bych vás chtěla upozornit na kosmetiku Cien, kterou lze zakoupit v prodejnách Lidl. Pokud víte, přítel letošní rok našel pod stromečkem od mé maličkosti, roční předplatné časopisu dTest. Součástí předplatného byl i přístup do internetové sekce, kam jsem samozřejmě nahlédla do rubriky kosmetika. Musím se přiznat, že jsem byla opravdu překvapená, protože právě zmiňovaná a poměrně neznámá kosmetika Cien se v testech umístila na předních příčkách a může trumfnout mnohonásobně dražší luxusní produkty. Například v testu pleťových krémů proti vráskách, krém Cien - Day Cream Anti - Wrinkle Q10 naprosto zvítězil a porazil i takové legendy jako Lancome, Clarins nebo Clinique! Sama zatím žádné krémy proti vráskám nepoužívám, ale doporučila jsem ho mojí mamince. Při nejbližší návštěvě Lidlu si ho mamka samozřejmě ihned zakoupila a k němu rovnou i krém Cien - Night Cream Anti - Wrinkle Q10. Cena jednoho krému se pohybuje do cca 60 Kč. To je krásná cena! Krémy navíc příjemně voní a konzistence je přiměřená. Není hustý, ani příliš řídký. Pro svojí maličkost jsem si zakoupila taky jeden krém. Tentokrát ale krém Cien - Time Control Moisturising Cream 24h. Důvodem koupě je, že by měl hydratovat pleť po celý den a je ideální i pod make-up. Musím se přiznat, že jsem ještě něměla možnost ho vyzkoušet, ale určitě bude skvělý. Co mohu zatím říci je, že opět hezky voní. Konzistence je stejná jako u předchozího krému, cena se opět pohybuje okolo 60 Kč. A navíc obsahuje mnoho vitamínů!
Dále jsem si zakoupila i šampon na vlasy Cien, který se v dTestu umístil na druhém místě. Šampon obsahuje provitamín a je určený pro objem a styl vlasů. Cena produktu je cca 30 Kč. Musím se přiznat, že šampon je naprosto skvělý. Opravdu dodává objem, vitalitu i sílu vlasů, jak slibuje uvedený popis na produktu. Navíc moje jemné vlasy po umytí, nejsou tolik jemné a hlavně všude nepoletují! Moc hezky voní, ale na vlasech se parfemace dlouho neudrží, což je trochu škoda. Myslím si, že za 30 Kč za vyzkoušení určitě stojí! :) V blízké době si plánuji zakoupit ještě kondicionér na vlasy ze stejné řady, aby moje péče o vlasy, byla kompletní.
Ve vlasové kosmetice jsem sáhla i po pěnovém tužidlu a laku na vlasy. Avšak lak moc nepoužívám, mám raději pěnové tužidlo. Lak tedy používá spíše moje maminka, která si lak na vlasy nemůže vynachválit. Několikrát mi říkala, že vlasy jí díky laku drží v požadovaném tvaru (účesu). A i když má vlasy zpevněné, nejsou přitom vůbec slepené. Co se týká pěnového tužidla, přijde jako průměrné. Myslím si, že se dá srovnat s jinými značkovými tužidly. Cena obou produktů se pohybuje okolo 40 Kč.
Kosmetika Cien má v Lidlu poměrně širokou základnu produktů. Můžete si vybírat z šamponů, kondicionérů, sprchových gelů, krémů, deodorantů, oblíbených tělových másel, ale k dostání je i dekorativní kosmetika. Na závěr článku mi došlo, že jsem se vás nikdy nezeptala, co byste si rády u mě na blogu přečetly? Mám mnoho nápadů, ale určitě raději bych psala článek s vědomím, že zrovna tohle si chcete přečíst. :) Takže mi určitě napište do komentářů! :)
Mějte se hezky!!

5 komentářů:

  1. Tuto kosmetiku mám celkem ráda. Teďka používám kokosové tělové máslo a za mě určitě ano :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Právě tyhle denní a noční krémy a ještě na oční krém jsem v Lidlu koukala a přemýšlela jestli ho vyzkoušet :) No tak si tam pro některý přece jenom nakonec zaběhnu :) Jinak lak mám taky, akorát ve fialové verzi a jsem s ním taky spokojená :) Předtím jsem používala lak značky Isana z Rossmannu a ten trochu slepoval ale hlavně hrozně smrděl :D Jinak bych ještě ráda vyzkoušela jejich, na blozích tak oblíbené, tělové máslo (až dopatlám všechno co už mám doma :D) a nějakou dekorativku bych taky moc ráda vyzkoušela, ale zatím jsem ji v našem Lidlu bohužel neviděla :) Ještě zde nakupuju odličovací tamponky a ty taky můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani u nás v lídlu dekoratívní kosmetika nenia odličovací tampony jsou opravdu super

      Vymazat
  3. Já jsem z kosmetiky Cien z Lidlu vyzkoušela zatím akorát hydratační krém na ruce s mandlovým olejem a bambuckým máslem a musím říct, že mě příjemně překvapil. Jeho vůně je velmi jemná a nevtíravá... stačí jen malé množství a ruce jsou krásně hebké a hydratované. Tenhle krém předběhl v Dtestech dokonce některé legendární značky jako je Lancome, atd... a je poměrně za málo peněz. Určitě bych všem tento produkt vřele doporučila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dnes po 14dnech byla v Lídlu a tak jsem koupila zvlhčené ubrousky na obličej za 19.90 25ks.Před měsícem jsem je kupovala asi za 26.90 myslím.No jinak jsem podlechla komentářům na tělové máslo.Měla jsem možnost od sestry vyzkoušet kokosové super vůně a rychle se vstřebává.Já jsem si přičuchla ke všem vůním,čokoládové mě přišlo moc silná vůně až smrad,Tak jsem volila mezi kokosem a Mangem a nakonec jsem vzala Mango je podle mě jemná vůně.Tak ho včer po koupěli otestuju.Jinak já osobně s kosmetikou z lídlu problém nemám jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)