25. ledna 2015

MOJE VOŇAVÁ MÁNIE

Krásný večer milé čtenářky :),
hned na začátku mám dva dotazy a prosbu!! První dotaz - napadne vás nějaký konkrétní článek, který chcete, abych napsala?  Pokud ano, určitě mi to napište do komentářů pod dnešní článek :). Druhý pak je, jestli mám založit na facebooku "fan" stránku mého blogu. Všimla jsem si, že většina blogerek to tak má. A myslím si, že je to docela fajn nápad. Hlavně po stránce informační, vždycky se dozvím, že daná blogerka napsala nový článek nebo že probíhá na jejím blogu giveaway a podobně. Co si o tom myslíte? A moje prosba zní následovně: ,,Napište mi na ASK otázky, na něž by vás zajímala moje odpověď". A až se otázky nahromadí, odpovím na ně ve speciálním článku. :) A konečně se dostávám k dnešnímu článku, který bude opět kosmetický. Pozornost jsem tentokrát věnovala vůním, které mám pěkně vyskládané na poličce v pokoji. Celkově se jich tam momentálně nachází 14. Ale tím číslo mých vůni rozhodně nekončí. Několik dalších mám uložené v koupelně a jsem si jistá, že s nimi bychom skončili na čísle 20 minimálně. Osobně si myslím, že je to celkem slušné číslo, někomu to může připadat málo. A řekla bych, že mám značně více parfémových vod než parfémů. (jistě už víte, proč jsem si pod stromeček přála parfém :D). Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Pokud ne, tak parfém má nejvyšší koncentraci vonných olejů , což je 15 - 30% v koncentrovaném lihu. EDP neboli parfémová voda obsahuje 8 - 15% vonných složek v přibližně v 85 - 90% lihu. A ještě EDT alias toaletní voda obsahuje 4 - 8% vonných složek v přibližně 80% lihu. Každopádně mám tolik voňavek, protože bych nesnesla vonět každý den úplně stejně. Jak budu zrovna vonět, vybírám podle toho, jakou mám náladu. Jak to máte vy? :)
Vlastním následující vůně (zleva): C-THRU - Lovely Garden, Calvin Klein - Euphoria Gold, Playboy - Play it Lovely, Bruno Bannani - Bruno Bannani Woman, Suddenly - Madame Glamour, Victoria´s Secret - Pure Seduction, Avon - Femme, Playboy - Super Playboy, Essence - like a Milion Mile Away, Nike - 5 th Element, Playboy - Play it Rock, Calvin Klein - Down Town, Avon - Caribbean Avon - Flower by Cynthia Rowley.
Pokud jste si všimli, jako voňavku jsem úmyslně uvedla i Pure Seduction od Victoria´s Secret, což je v podstatě "body mist". Ale jeho vůně je dlouhotrvající, proto jí někdy stříknu někdy i na oblečení. Obecně všechny body misty od této značky každému vřele doporučuji. Dále doporučuji parfém Suddenly - Madame Glamour, který koupíte za 120 Kč v prodejnách Lidl. Dočetla jsem se o něm ve fóru na vinted.cz, že je to kopie parfému Chanel, konkrétně Madame MademoiselleKdyž jsem si to přečetla, upalovala jsem do Lidlu, ale nakonec jsem si jí nekoupila, protože mi nevoněla. Jakmile jsem přijela domů, cítila jsem ze sebe neskutečně krásnou vůni z Lidlu. Pak mi došlo, že parfém se teprve správně rozvoněl a po druhé jsem ho už koupila. Nedám dopustit ani na vůně od Playboye a Avonu. Momentálně mám nejoblíbenější parfém Euphoria Gold od Calvina Kleina. A jaký je ten váš? Určitě mi to napište do komentářů. :) A rozhodně nezapomeňte odpovědět na moje dotazy! :)
Mějte se moc krásně!! :-*

4 komentáře:

  1. Ahoj, tu Suddenly má mamka, ale me proste nějak nevoní. Já ráda používám tělové spreje a pak parfémy. V Německu si vždy kupuji takové ty sice lepší značky, ale co jsou běžne v drogerii, jako Bruno Bannani apod. a pak mám ještě Versace a Diora a obě mám moc ráda. Ale je pravda, že a mám radši menší flakonky, protože mi často vůně přestane vonět.. Akorát poslední dvě zmíněné mám zrovna ve větším a vůbec mi to nevadi :-D Jinak můj vysněný je Chanel No.5, tak snad někdy... Přítel už po něm pokukoval, tak uvidíme :D Měj se a fb blogu udělej, je to fajn ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já myslím, že FB stránka blogu určitě prospívá, některé čtenářky bez účtu google by musely kvůli sledování přes gfc odebírat emailem, což bych řekla, že není úplně příjemná záležitost - mít pospamovaný mail. Také fb účet mám a zatím jen informuji o nových článcích. :) Jinak teď střídám 3 edp BVLGARI Jasmin noir, Paco Rabanne Lady Million (ta je za mě úplně top) a Hugo Boss Woman....dále jsem pak hrozně zvědavá, jak se ostatní starají o své vlasy, které ty máš pěkné a objemné, takže asi nějaký vlasový článek :)

    HairOCD

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám svůj oblíbený a jediný parfém Intense pour, který krásně svěže voní :) Nemám ráda totiž těžké a kořeněné vůně :) Jinak používám samozřejmě nějaké ty toaletky, aktuálně mám od B.U. a Playboy :) Jinak fan stránku na FB určitě založ :) Až budu mít více odběratelů, tak jí plánuju taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. vau pekná zbierka :) Ja momentálne používam code od Armaniho ale nejako takto úprimne perfumy/voňanky neriešim :D že bysom ich mala tak veľa... prsote keď sa mi minie jedna tak kúpim inú :P :D Ale super zbierka Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)