6. ledna 2015

NEJLEPŠÍ KOSMETICKÉ PRODUKTY PRO ROK 2014

Krásný den slečny, hned v úvod bych vás chtěla opět upozornit na stále probíhající GIVEAWAY. V dnešním kosmetickém článku se tak trochu ještě vrátíme do starého roku 2014. A s ním bych vám chtěla představit 10 kosmetických produktů, které se pro mě staly těmi nejlepšími. Rozhodně se mojí jedničkou stal Effaclar gel od francouzské značky La Roche - Posay. Doporučení na tento přípravek jsem dostala již před několika lety od mého kožního primáře. Gel používám ho pro každodenní hloubkové čištění mojí mastné, ale zároveň citlivé pleti. Každý večer s ním i odličuji můj denní make-up. Gel má výbornou pěnící schopnost. A velkým plusem je, že neobsahuje ani náznaky mýdla, je bez barviv, parfému, alkoholu a parabenů a přitom má vysokou čistící schopnost. Je k dostání v každé lékárně, ovšem za přemrštěnou cenu (většinou okolo 400 Kč za 250ml). Já ho pravidelně objednávám za parfums.cz, kde ho seženu za velice příznivé ceny. Většinou si kupuji 400ml balení za 330 Kč. Další výrobek je tentokrát na vlasy. Na ty moje, které jsou jemné, zplihlé a bez objemu je to zázrak století. Je to bez oplachový sprej s kolagenem pro objem od kořínků. Musím uznat, že tohle opravdu není reklamní tah. Vždy po umytí si tento sprej nastříkám do vlasů a vyfénuju. Po uschnutí mám opravdu bohatý objem. Je to zatím nejlepší výrobek pro objem, který jsem vyzkoušela. Myslím si, že u něho stále zůstanu. Pokud se ovšem nenajde ještě něco lepšího. Posledním výrobkem z této trojice je arganový olejíček na vlasy. Produkt jsem si zakoupila teprve nedávno v akci v drogerii Rossmann. Olejíček dávám do vlasů po každém umytí pro ošetření poškozených a suchých vlasů. Přitom vlasy vůbec nezatěžuje, opravdu rychle se vstřebává a nádherně voní. Na vlasech pozoruji, že jim olejíček opravdu prospívá. Pokud si pamatuji, tak jsem ho koupila cca za 50 Kč. Investice se opravdu vyplatí a rozhodně ho doporučuji!
Mezi moje další hvězdy patří léčivý make-up Aknecolor. V diskuzi někde na internetu jsem četla, že to není make-up a že se používá jen jako lék na případné pupínky. Aknecolor mi rovněž doporučil kožní primář, s tím, že ho mám používat právě jako make-up. Jeho slovům rozhodně věřím více, než nějaké diskuzi. Je to výrobek, na který nedám nikdy dopustit. Používám ho již několik let a miluji ho. Chápu, že někomu nemusí vyhovovat jeho barevná škála (prodává se pouze ve dvou odstínech: tmavý a světlý). Mě naštěstí odstín sedí skvěle, vyhovuje mi i jeho hustší konzistence. A co je vynikající, je jeho krycí schopnost. Seženete ho v každé lékárně za cca 160 Kč. Pokud by měl někdo zájem, tak zde na blogu jsem kdysi o něm psala RECENZI. K hezké pleti mi mimo Aknecoloru napomáhá i pudr od Rimmelu - Stay Matte. Od spousty blogerek jsem na něj četla samou chválu a mě nezbývá nic jiného, než s tím souhlasit. Po nanesení je tvář saténově hebká a opět skvěle zakryje nedokonalosti pleti. Poslední dobou jsem si velice oblíbila Baby Lips od značky Maybelline, v odstínu Pink Punch. Líbí se mi, že rty hezky hydratuje a zároveň má skvělou růžovou pigmentaci, takže už si nemusím dávat rtěnku.
Za rok 2014 jsem si neskutečně oblíbila dva sprchové gely. První je Aroma Ritual od značky Dermacol. Teď v zimním období a proti depce je skvělý harmonizující sprchový gel s belgickou čokoládou a pomerančem. V gelu spíše cítím pomeranč, který má neskutečnou vůni. Zároveň osvěžuje, rozveseluje, harmonizuje mysl a odstraňuje napětí. V létě z řady Aroma Rituals mám raději antistresový sprchový gel s hrozny a limetkou. Delší dobu také používám vyživující sprchový gel od značky Lactovit. Na obalu slibuje maximální hebkost pokožky. Musím říct, že tak hebkou pokožku jsem snad nikdy neměla. Předposledním nejlepším kosmetickým produktem pro rok 2014 je krémový peeling s Aloe Vera od značky Balea. Upozorňuji, že to není lehký peeling. Složení je drsnější, než klasické peelingy na obličej. Mě to vůbec nevadí, právě naopak. Zdá se mi totiž, že jemný peeling mi neudělá takovou službu jako tento. Výhodou je, že obsahuje blahodárnou rostlinu Aloe Vera, která je známá svými pozitivními a hydratačními účinky. 
Úplně posledním produktem v dnešním článku je duální oční krém od Anew Clinical (Avon). Ano, už v mém věku jsem si pořídila krém proti vráskám. :D Ale znáte to, někdy začít musíte. Tento krém se stal mým oblíbencem, protože má liftingový účinek a zvyšuje produkci elastinu. Nanáším ho pouze na noc a ráno opravdu vidím, že výrazně zlepšuje vzhled mého očního okolí. Tak to by bylo opravdu všechno. Je nějaký produkt, který máte oblíbený? Pokud ano, napište mi do komentářů, jaký to je a já ho třeba v brzké době vyzkouším. Moje milé čtenářky mějte se krásně! A brzy nashle u dalšího článku.

5 komentářů:

  1. Ten sprchac od Dermacolu mam taky, ta vune je opravdu skvela :) Jinak mam stejny Baby Lips ale teda ta barva mi docela zaleza do vrasek a hydratace jsem si moc nevsimla :/ No musim mu nechat ze krasne voni :D A ten sprej na objem me zaujal, i kdyz ja moc neverim ze by mym vlasum dokazalo neco dodat objem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Od Dermacolu mám z této řady peeling ve stejné vůni a ten je super :-3 Aknecolor mám už od úsvitu dějin a je fakt super. Pravda, že je na mě trošku světlejší, takže ho nahrazuji BB creamem od Garnieru, který jsem dostala k Vánocům :-) Co bych ti doporučila je antibakteriální pudr z Rossmanna od Synergenu. Už si připadám trapně, že ho všem "vnucuju" , ale on je pro mě vážně kosmetikou č.1 ! :)

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. O kremu na akne jsem slysela. Co se tyc pripravku na objem,melajsemho a zadny objem mi s vlasy neudelal. Pouzivala jsem ho potom jako klasicky rozcesavac..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dendy: Musim rict, ze me tedy k objemu vlasu dost napomaha. S pripravkem jsem spokojena, ale samozrejme vzdycky zalezi jake vlasy mas. :)
      Skills of Art: V pátrk vyrážím fo města a určitě do Rossmannu zajdu a podívám se na něj. Děkuju za tvůj typ, jsi hodná :).

      Vymazat
  4. Zrovna jsem na Vánoce dostala 2 sprchové gely od Dermacolu a jsou skvělý, líbí se mi, že jsou takový hustý :).

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)