1. ledna 2015

OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2014

Moje drahé čtenářky,
ze srdce doufám, že jste si včerejší oslavu Silvestra řádně užily! Zároveň Vám chci ještě jednou popřát krásný rok 2015, který určitě bude plný krásných chvil a zážitků. Také připomínám, že jsem včera vyhlásila novoroční GIVEAWAY, do které se můžete přihlásit. Dnes jsem přemýšlela, co jsem vlastně všechno v roce 2014 zažila. Na kus papírku jsem si sepsala zlomové momenty minulého roku. Leden společně s únorem byl ve znamení zkouškového období. Takže jsem spíše seděla doma s knížkou a můj společenský život musel jít trochu stranou. Přesto jsem ale v únoru společně s přítelem vytáhla lyže a navštívila hory. Po psychicky namáhavém učení přichází březen. Každý rok v březnu se účastním v místě mého bydliště masopustního průvodu a Babských hod. Ani jsem se nenadála a už byl duben. Na tento měsíc jsme se všichni těšili. Nedočkavě jsme totiž očekávali příchod na svět malé Sofinky. Stala se ze mě "neoficiální" teta. Neoficiální proto, že s přítelem nejsme sezdaní. Sofinka se navíc narodila úplně stejný den jako moje sestra před 13 lety. Velikonoce s narozením této malé slečny byly hned veselejší. Celý květen a červen jsem se opět připravovala na školní zkoušky. Kvůli množství zkoušek a nedostatku času jsem zanechala blogování. Po úspěšném absolvování zkouškového období jsem na začátku července spokojeně odcestovala na dovolenou. Do krásného Chorvatska jsem vyrazila se svojí rodinou a přítelem. Celé léto jsem jinak dělala vedoucí příměstských táborů a trávila léto s dětmi. S přítelem jsme v roce 2014 chtěli vyrazit ještě jednou k moři, bohužel se to nepodařilo. Cestovali jsme tedy často po českých festivalech, hradech a zámcích. Léto uteklo zase jako voda! V září jsem podstoupila svojí první operaci, kdy jsem byla po narkózou. Preventivně jsem musela podstoupit laserovou operaci žil na mé levé noze. Naštěstí zákrok byl lehký a brzy jsem se zotavila. Ke konci září jsem podnikla velkou rekonstrukci mého pokoje. Na fotografie se můžete podívat ZDE. Návrat do vysokoškolských lavic proběhl v říjnu, kdy jsem nastoupila již do druhého ročníku. V tomto měsíci jsem se opět rozhodla vrátit k blogování. Rozhodně toho nelituji a tato činnost mě baví každým dnem víc a víc. Listopad byl zlomový v mém partnerském životě. S přítelem jsme 14. 11. 2014 oslavili pět let našeho vztahu. A společně se začínáme posouvat našemu společnému snu - stavbě baráčku. Náš společný dům už máme totiž na projektu a pomalu musíme začít obíhat různé úřady. V listopadu jsem oslavila své další narozeniny. Začínám si připadat už stará :D. Po pěti letech jsem také dostala nového miláčka - mobil. A na dveře zaklepal prosinec a s ním kouzlo Vánoc a oslava včerejšího Silvestra.
Co říkáte na moje menší ohlédnutí za rokem 2014? Práskla jsem toho na sebe dost? Jak jste si užili minulý rok vy? A na co vzpomínáte rády či nerady? Děkuji za každý Váš vzácný komentář!! :)

3 komentáře:

  1. Opožděně tedy gratuluji ke krásným 5 rokům vašeho vztahu! ♥ Tvůj rok 2014 vypadá pěkně, tak ti přeji ať je pro tebe rok 2015 ještě krásnější a ať se hezky daří i stavba baráčku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)* Jsi zlata :) tobe samozrejme take preji nadherny rok 2015 ;))

      Vymazat
  2. Ty jo, ty jsi měla super rok! :-) Tak ať je ten další ještě lepší a ať se vám vyvede stavba bez problémů.. Závidím! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)