16. ledna 2015

PŘÍRODNÍ ZNAČKOVÁ KOSMETIKA - BIONE COSMETICS

Krásný den, omlouvám se, že jsem nenapsala článek na blog dříve. Potřebovala jsem si odpočinout po dvoudenním zkouškovém maratonu. Byly to poměrně velké nervy, ale další dvě zkoušky mám hotové. Avšak čekají mě ještě další čtyři. :( Navíc se mi stalo, že po učení a zkouškách jsem z tolika mluvení, začala ztrácet svůj hlas. Za zkoušky jsem se včera řádně odměnila! Ve výprodeji jsem si koupila krásné černé kozačky na vysokém podpatku. Poté jsem se ještě zašla podívat do New Yorkeru, kde jsem si koupila bílý kabátek, černé sako/bundu a světle růžovou mikinu. Těším se, až vám všechny nové kousky ukážu v článku (nebo možná ve videu) ke konci měsíce. V lednu jsem nakupovala i poměrně dost kosmetiky. V Glóbusu jsem si všimla nové značkové  kosmetiky "Bione Cosmetics". A následně jsem na tuhle značku četla samé pozitivní ohlasy v internetové diskuzi. Proto jsem se rozhodla z jejich produktů něco vyzkoušet.
Z jejich produktů jsem si nakonec vybrala výrobky z řady Cannabis. Konkrétně jsem si zakoupila zvláčňující a regenerační pleťový krém za 89 Kč. Pleťová kosmetika z této řady je určena pro normální, suchou, citlivou až problematickou pleť. Produkt obsahuje nejen konopný olej, ale i extrakt z celé rostliny. A měl by vykazovat protizánětlivé, antibakteriální, protialergické a regenerační vlastnosti. Pozitivně by měl působit na různé dermatitidy jako je atopický ekzém, lupénku, akné i opary. Krém má poměrně silnou parfemaci, vůně je taková bylinková. Tato aroma by možná mohla někomu vadit, mě tedy rozhodně ne. Co se týká konzistence je akorát, krém není ani hustý a ani příliš řídký. Hlavní výhodou krému je, že se velmi rychle vsakuje do pokožky. To je pro mě skvělé, protože krém používám především před nanesením denního make-upu. Pleť dokáže i hydratovat, ale v normální míře. Suché pokožce nedokáže nabídnout potřebnou míru hydratace. Po nanesení krém zanechává pokožku neuvěřitelně hladkou. Produkt používám teprve krátce, takže nedokážu říci, jestli mojí pleti opravdu pomáhá. Ale rozhodně do dnešní doby mojí pokožce neublížil.
Dalším zakoupeným produktem je tentokrát šampon, který stál stejně jako krém - 89 Kč. Jemný přírodní šampon obsahuje cannabis extrakt, keratin, lecithin a panthenol. Produkt se prodává ve 250 ml balením. Musím říct, že ho stačí použít opravdu málo pro umytí celých vlasů a vlasové pokožky. Parfumace tady není tak výrazná, ale vlasy i tak jemně a moc hezky provoní. Moje vlasy jsou hodně jemné a většina šampónů je ještě více zjemní. Proto jsem hledala produkt, který je tolik nezjemní a našla jsem ho. Avšak nesmím už poté použít kondicionér, jinak bych byla zase na začátku. Moje vlasy obyčejně vydrží čisté a bez mastnoty přibližně den někdy dva. S tímto šampónem vydrží čisté i déle, cca tři dny, a když jsem doma a nepotřebuju být "krásná" v pohodě vydrží bez mastnoty i čtyři dny. To je pro moje vlasy trochu zázrak! :) Stejně jako u krému i šampon používám teprve krátce, takže výsledky regenerace a zpevňování vlasů, zatím nemohu posoudit. Je skvělé, že šampon neobsahuje žádné silikony a parabeny.
Úplně posledním produktem je vlasová voda, která mě stála pouhých 39 Kč. Přiznám se, že za tyhle peníze jsem nic neočekávala. A když člověk nejmíň čeká, pak ho to nejvíce překvapí! Vlasová voda slibuje větší lesk vlasů a velký objem účesu. Nemohu posoudit, jestli opravdu funguje na lesk vlasů, protože vlasy mám poměrně lesklé od přírody. Objem vlasům výrobek dodává, avšak není to nic převratného. Nikde na obale jsem nevyčetla, kdy se vlasová voda má aplikovat. Proto jsem se rozhodla vodu používat do vlhkých a někdy i suchých vlasů. Výrobek má úžasnou bylinkovou vůni, která se ve vlasech drží až do dalšího umytí. Jak už jsem výše psala, mám problém s přehnaně jemnými vlasy, a proto nepoužívám kondicionér. Avšak bez kondicionéru mi jdou velmi špatně rozčesat vlasy. S touhle vlasovou vodou jsem můj problém vyřešila.
Na závěr jsem vám chtěla celkově napsat něco o přírodní kosmetice "Bione Cosmetics", ale nejspíš bych se jen opakovala a opisovala to, co mají uvedené na svých internetových stránkách www.bionecosmetics.cz. Kdo mám zájem více o této značce zjistit více, všechno se tam dočte. :) Moc se omlouvám, ještě jsem ani nestihla kvůli zkouškovému shonu vyhlásit vítězku mojí giveaway. S radostí oznamuji, že vítězkou se stává blogerka Hanka, která působí na blogu: www.skills-of-art.blogspot.cz. Moc jí gratuluji!! Zároveň jsem se rozhodla odměnit i mojí věrnou čtenářku Whatever z blogu www.lovelyimperfectionss.blogspot.cz, která mi dělá radost tím, že pravidelně komentuje moje články a navštěvuje můj blog. Bude na ní čekat balíček s překvapením! Tím bych chtěla poukázat na to, že stát se mojí věrnou čtenářkou se vyplácí! Ostatní nesmutněte, protože plánuji další a další soutěže!!

11 komentářů:

  1. Gratuluji k úspěšné zkoušce! A držím palce, ať jsou ty další už je hračka na závěr ;) Těším se, až nám ukážeš nákupy! Já jsem zatím těch slev moc nevyužila, ale dneska jsem si udělala aspoň malou radost v podobě nových kalhot :-)

    A co bych řekla na výhru? Mám šílenou radost!!!! Děkuju, děkuju děkuju! A gratuluji slečně Whatever.. :-)

    Měj se hezky a přeji hodně úspěchů jak u zkoušek, tak s blogem!
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. To já jsem ráda, že jsem ti udělala radost :) Snad se ti balíček bude líbit, až ti dorazí domů ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tím si jsem jistá, že se mi bude líbit ;-)) Jenom jsem od Tebe nedostala žádný e-mail o výhře, kam mám napsat adresu :)) Děkuji.. :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to ještě nestihla, ale neboj zítra ti napíšu :)

      Vymazat
  4. Gratuluji k uspesnym zkouskam.ja jdu ulovit nejake kosky do satniku zitra. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. O teto kosmetice jsem jeste neslysela ale vypada zajimave, tak kdybych na ni nekde narazila, tak urcite neco rada vyzkousim :) Jinak ani nevis jak me prekvapilo kdyz jsem pod vitezkou GA (ktere moc gratuluji) nasla i sve jmeno...opravdu jsem neco takoveho necekala, na tvuj blog chodim moc rada a ty jsi opravdu stedra :)) Moc dekuji, balicek se mi bude urcite moc libit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teším sa na post keď ukážeš zvyšok toho, čo si nakúpila :) o tejto kozmetike som nepočula, ale vyzerá naozaj kvalitne :) a si štedrá, je to od teba zlaté, gratulujem slečnám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuto kosmetiku teď také zkouším. Mám vlasovou infuzi s keratinem a panthenolem, šampon keratin a panthenol a canabis bezoplachový kondicionér (u kterého mi trošku vadí vůně). Nejdříve jsme měla poměrně vysušené vlasy, ale to přikládám absenci silikonů. Teď používám, když jsem doma a nechávám vlasy odpočinout.

    Jinak tě zvu na svou giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Verče a Whatever za gratulaci :-) Jen stále čekám na e-mail. :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Bione je skvělá! Jen se mi špatně sháněla po drogerkách tak ji nakupuji na http://www.xantea.cz/tagy/bione-cosmetics/

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny produkty BIONE cosmetics, kterých je skoro 250, si můžete objednat přímo na stránkách výhradního distributora na :
    www.bionecosmetics.cz
    Pokud má někdo jakýkoliv dotaz k Bione kosmetice tak ať sem napíše dotaz a já mu rád odpovím a vysvětlím.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)