10. února 2015

10 FAKTŮ O MĚ

Krásný večer, jak se máte? Já se musím přiznat, že přes den jsem měla nějakou depku. A nejhorší na tom je, že ani sama vlastně nevím, proč se depka dostavila. :( Myslela jsem si, že ani dnes článek na blog nenapíšu. K večeru jsem se byla projít venku s Eby a nálada se mi zlepšila. K psaní článku jsem se tedy dnes dostala a tentokrát vám na sebe prásknu několik faktů. :)
1. Miluji zvířata. Od malička jsem ochránce a hrozný blázen do zvířat. Nedokázala bych si představit svůj život bez těch roztomilých, čtyřnohých kamarádů. Osobně vlastním hned několik zvířat. Mám dva psy - černou labradorku Sáru a mini jorkšírského teriéra Eby, dále pečuji s láskou o zakrslého králíka Adélu a morče Ferdu. Dříve jsem v pokojíčku měla i akvárium plné rybiček a klec s andulkami. :)
2. Hormon adrenalin! Každý rok na pouti vždycky musím vyzkoušet všechny atrakce. Nikdy se mi nedělá z žádné atrakce špatně a ničeho se jen tak nebojím! V tomhle ohledu jsme s přítelem odlišní. Já mám adrenalin moc ráda, kdežto Honzíkovi tohle slovo nic moc neříká. Adrenalinu jsem si nejvíce užila na outdoorové Vysočině, kterou jsem navštívila před lety se základní školou. Vyzkoušela jsem si paintball, airsoft, slaňování, střelbu z luku a kuše, lezení po stěnách, zdolání opičí dráhy v neuvěřitelné výšce a další věci. Jednou bych si chtěla vyzkoušet skok z padáku nebo Bungee Jumping.
.
3. Vždycky brečím u filmu, ve kterém zemře nějaké zvíře. Pokud zemře člověk je mi to "jedno", vždycky se bojím, aby hlavně nezemřelo to zvíře. :D
4. Každé jídlo musím zapíjet pitím. Je to celkem divný zvyk, ale mě by to jídlo prostě potom tak nechutnalo.
5. Miluji zmrzlinu McFlurry s karamelem a KitKatem v McDonald's. Tuhle zmrzlinu mám dokonce raději než chorvatské zmrzliny.
6. Nikdy v životě jsem neměla barvu na svých vlasech! Když jsem šla ke kadeřnici pevně rozhodnuta, že si vlasy nechám nabarvit nebo si nechám udělat melír, nikdy k barvení nedošlo! Kadeřnice mě pokaždé přemluvila, že je škoda ničit moje zdravé vlasy.
7. Se svým přítelem jsem spolu 5 let a bydlíme ve stejné vesnici, akorát každý na jiném konci. Já bydlím na západě a přítel na východě. :D Protože spolu zatím ještě nebydlíme, kamarádi si z nás dělají srandu, jestli momentálně přebýváme na východě nebo na západě. Jak už víte, můj přítel se jmenuje Jan, ale já mu tak nikdy neříkám, protože se mi to nelíbí. Nelíbí se mi ani "Honza", proto mu říkám jenom Honzík. Kamarádi si toho všimli, takže mu tak také říkají. :D
8. Mám o 7 let mladší sestru, která mi krade všechny moje věci. Vrcholem všeho je, že věci nevrací a neustále ztrácí. Není tedy divu, že se kvůli tomu neustále hádáme. Pokaždé jí říkám, že je nemocná a závislá na věcech, které patří mě. Například k letošním Vánocům jsme obě dvě dostaly stejné tablety, můžete hádat, který tablet používá víc!!
9. Bydlím na vesnici a nikdy v životě jsem netoužila bydlet ve městě.
10. Byla jsem tváří mBank. Před třemi roky jsem se přihlásila do soutěže o tvář mBank. Z přihlášených účastníků se vybralo celkově asi 20 osob, kteří byli pozváni na casting do Prahy. Bohužel jsem se tenkrát na casting nemohla dostavit. Ale pořadatelům soutěže se moje tvář nejspíše tak zalíbila, že jsem se na focení dostala bez castingu. V Praze jsem potom zažila skvělou atmosféru na fotografování s Jiřím Turkem. Billboardy s mojí fotkou pak byly všude po České republice.

7 komentářů:

  1. Supr článek, s těmi zvířaty to máme stejně, pokud ve filmu zemře člověk - nic, ale když přijde jen na to že je ztracený nějaký pes je to pro mě konec světa. :D .. A se sestrou to také máme podobné - vše co je mé, musí být i její, hrůza s těmi sourozenci. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to máš podobně se svojí ségrou :D Je to děs! :D

      Vymazat
  2. Pěkná fakta :-)) Máme to s Honzíkem stejně, ale je pravda, že já tomu svýmu občas Jane řeknu. Ale to spíš, když jsem na něj naštvaná - a to použiji občas i Jano :D Já bydlím na "vesnici v Praze" :D Ne, jsme samý okraj města a všude okolo jsou jen rodinné domy a les, zároveň je to ale 7 minut autobusem na metro. Pro mě tedy ideální a ve středu města bych bydlet nechtěla, i když to taky musí mít své výhody :-) No a o zvířátkách (i ve filmech) nemluvím, to je samozřejmost :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, chtěla jsem jich napsat původně více, ale jak jsem říkala, měla jsem prostě depku :D

      Vymazat
  3. Vubec se nedivim, ze si te vybrali, jsi moc krasna :-) Jinak ja to mam uplne stejne s temi zviraty ve filmech, vzdycky mam strach, aby se jim neco nestalo (vetsinou jde o pejsky) a kdyz umrou, tak se vzdycky rozbrecim, presne jak rikas ty lidi mi jsou "jedno" protoze vim, ze je to jen film ale u tech zvirat to proste nefunguje :-D A stejne tak mi mluvis z duse se sestrou. Porad mi neco brala a ja z toho silela :-D Nastesti uz z toho trochu vyrostla a hlavne ja mam vetsinu veci u pritele ale vsimam si, ze jeho sestra je skoro to samy :-D Jako mozna si nekdo rekne, ze jsem proste lakoma ale fakt nemam rada, kdyz nekdo bere moje veci a hrozne me to vytaci. A tvoje nalada snad uz zustala dobra, ja taky obcas chytnu takovou depku a ani nevim proc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mě je zase skoro na všech atrakcích zle a nebo tam nejdu, protože se bojím :D a když už tam jdu, tak křičím na celý okolí.
    S tou poslední větou u ségry jsi mě pobavila :D a to kradení věcí znám, děs!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. No tak když se řekne slovo adrenalin, naskočí mi husí kůže. Na kolotoče mě nikdo nedonutí, celkově tyhle věci nevyhledávám. Zvládnu maximálně řetízák :D Kdysi mě přemluvili na Extrém, modlila jsem se celou dobu, ať už to mám za sebou, bohužel asi naschvál ještě prodlužovali jízdu :D A jinak s přítelem jsem taky 5 let a úspěšně spolu jdem do šestého :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)