20. února 2015

AVON - BŘEZNOVÁ OBJEDNÁVKA

Krásný sluneční den,
dneska je opravdu krásně, proto jsem se rozhodla, že dnešní kosmetický článek napíši venku na naší zahradě. Snažím se do mé unavené pleti po zimě, nachytat trocha vitamínu D. Za malou chvilkou odjíždím s maminkou a mojí sestrou na naše tradiční páteční nákupy. A večer se s přítelem chystám do kina na 50 odstínů šedi. Jsem na tento film opravdu zvědavá. Knížku jsem celou nedočetla tak se závěrem příběhu nechám večer překvapit. Včera mi mamka přinesla z práce od naší „Avon lady“ nový katalog, konkrétně kampaň 4/2015. Musím se přiznat, že od ledna jsem si z Avonu vůbec nic neobjednala, protože po Vánocích jsem byla kosmetikou dostatečně zásobovaná. Ale z nového katalogu rozhodně objednávku udělám. Co vy?
Nutně potřebuji nějakou hydratační masku na vlasy pro regeneraci mých suchých a roztřepených vlasů po zimě. V nové kampani mě zaujala hydratační maska na vlasy s olivovým olejem z kolekce Avon Planet Spa. Původní cena produktu je 229 Kč a momentálně je zlevněná na 129 Kč. Při listování katalogu jsem ale také objevila další hydratační masku s mandlovým olejem a avokádem. Tato maska je tentokrát z kolekce Avon Nature Hair Care. Produkt je opět zlevněn na 69 Kč z původních 99 Kč. Zatím vůbec netuším, kterou hydratační masku si vybrat. Máte s některou z uvedených masek či kolekcí vlastní zkušenost? Jakou byste mi doporučili? Když už jsem psala o produktech, které jsou určené na vlasy, dále si určitě chci objednat sprej pro usnadnění rozčesávání s meruňkou a bambuckým máslem. Po umytí vlasů mám vždycky problém rozčesat svoje zacuchané vlasy. Tento sprej by měl napomáhat k rozčesání vlasů a měl by je zanechat zdravě lesklé a hydratované. Je opět z již zmiňované kolekce Avon Nature Hair Care a stojí 49 Kč.
Poslední dobou mám velký problém sehnat denní hydratační krém, který by vyhovoval mojí mírně problematické pleti. Tentokrát zkusím štěstí s osvěžujícím gelovým krémem s výtažky z okurky a zeleného čaje. Chci ho vyzkoušet, protože v popisu výrobku je uvedeno, že je vhodný pro smíšenou a mastnou pleť. A já tento typ pleti opravdu mám. Krém je z kolekce Avon Care, se kterou již zkušenosti mám. Krém mě bude stát 59 Kč. Ovšem již delší dobu také pokukuji po denním matujícím krému s faktorem (SPF) 15. Cena tohoto krému je 89 Kč. Zase se budu muset rozhodnout, který z nich mám zakoupit. V tuto chvíli se více přikláním ke krému s okurkou a zeleným čajem. Z kategorie péče o pleť jsem si ještě vybrala novinku – čistící gel s výtažky z bílého čaje. Opět je to výrobkem z kolekce Avon Planet Spa, což mám radost, protože žádný výrobek z této kolekce zatím nevlastním. Gel slibuje čistící sílu do hloubky a odstranění nečistot a make-upu.
Samozřejmě jsem si vybrala i výrobky z dekorativní kosmetiky. Zaujala mě nová rtěnka Ultra Beauty. Vlastností rtěnky je dlouhotrvající barva, která nevysušuje rty. Pohodlné nošení, praktické balení a střední až vysoké krytí. K dostání je v devíti barevných odstínech, mě zaujal odstín Vintage Pink, Frisky Red a Rose Creme. Zase se ale budu muset rozhodnout jen pro jeden odstín. Jaký byste si vybrali vy? Uváděcí cena rtěnky je 69 Kč.
A posledním objednaným výrobkem bude třpytivá tužka na oči z kolekce Diamonds. Tužky na oči z této kolekce už jsem vlastnila, ale bohužel mi jí moje nezodpovědná sestra ztratila. Vlastnila jsem odstín Smokey Diamond a byla jsem s ní naprosto spokojená! Barva byla nádherná, na oku vydržela celý den a nikdy se neobtiskla na oční víčko. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že vyzkouším odstín Spacey Silver. Musím se přiznat, že ke koupi mě přemluvila moje sestřenice, která mě včera navštívila. Mimochodem ona si objednává odstín Mod Gold, který jsem také původně chtěla vyzkoušet. Výhodou je, že při objednávce dvou tužek na oči, stojí jedna 69 Kč. Navíc mám od sestřenice slíbené, že kdyby se mi více líbil její odstín, přenechá mi ho. :) Není to super obchod?

13 komentářů:

  1. Díky za tipy, kosmetiku od Avon mám moc ráda :) A zrovna se poohlížím po nějaké kvalitní a hezké rtěnce.

    __________________________
    Mimochodem, u mě na blogu se koná GIVEAWAY o keramické mističky, kdyby ses chtěla zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :) Děkuji za pozvání do soutěže, ráda se zúčastním :)

      Vymazat
  2. Driv jsem mela nejake veci od Avonu protoze si tam objednavala mamka, no ted uz nemam nejak moznost :-) Ale zaujal me cistici gel s bilym cajem a z odstinu rtenek bych si vybrala Totally Twig a Cappucino :-) Jsem potom zvedava na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dříve neměla možnost objednávat Avon. Ale teď je "Avon Lady" mamky kamarádka, takže mi od ní nosí domů katalogy a já můžu objednávat :)

      Vymazat
  3. Sama mám od Avonu krásnu vínovú rtěnku a nemôžem si ju vynachváliť, takže aj ja by som určite Avon doporučila. Dokonca aj laky sú perfektné. Ale keďže u nás na škole máme dievčatá z Oriflame tak teraz objednávam z tade a moja posledná objednávka bol matný lak takže som zvedavá. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až si rtěnku objednám, doufám, že budu spokojená jako ty. ;)

      Vymazat
  4. Skvelé tipy na kozmetiku :) ja som prednedávnom tiež mala podobnú objednávku z avonu avšak teraz nechystám nič kupovať :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Tak jsme si to prohodily :D Já neobjednávala nic a teď mám celkem velkou objednávku a ty přesně naopak ;)

      Vymazat
  5. Dekuji za komentar. Hezky blog a tento prispevek se mi libi. Jsem nova ctenarka!

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten sprej na rozčesávání a ten je opravdu super, začala si ho brát i moje mamka a sestra máme jich doma vždycky minimálně 5 :D Okurkový krém jsem také zkoušela, ale moc mě nenadchl, chladí krásně, ale jinak mi přijde jako normální průměrný krém :) Rtěnky od avonu mám moc ráda a ty třpytivé tužky jsou také moc fajn :) super článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnky od Avonu miluji, jsou božské :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)