16. února 2015

E.L.F. HAUL

Krásný večer,
tak jsem se vrátila z lyží zdravá a živá. Momentálně edituji vlog z lyžovaní na Kramolíně, který jsem pro vás natočila. Pokud vše půjde dobře, uvidíte ho již ve středu. Na sv. Valentýna jsem s přítelem strávila nejprve hodinu v sauně a potom další dvě hodiny v bazénu s mírně slanou vodou. Po příjezdu domů jsme si otevřeli láhev dobrého vína a užívali si konec dne. V neděli jsem s Honzíkem roznášela po naší vesničce pozvánky na hasičský ples, který se bude konat již tuto sobotu. I když jsem moc chtěla, bohužel ani v sobotu jsem se k psaní článku nedostala. Dneska byl zase pěkný frmol! Moje sestra má jarní prázdniny, tak si chtěla během dnešního dne vše vyřídit. A mě nezbylo nic jiného, než jí dělat řidiče. Odpoledne jsem strávila opět se sestrou a mamkou u kadeřnice a zítra nás čeká kosmetika. A když už je tady řeč o kosmetice, minulý týden jsem si udělala radost, objednávkou kosmetiky E. L. F.. Pokud si také chcete něco objednat, momentálně na e-shopu kosmetiky probíhá akce - poštovné zdarma při nákupu nad 400 Kč. Já jsem si objednala zapečený rozjasňovač v odstínu Blush Gems za 105 Kč. Tento zapečený rozjasnovač seženete také v odstínu Moonlight Pearls a Pink Diamond. Zmiňovaný Moonlight Pearls má spíše studený stříbřitý odstín, Pink Diamond má hezký růžový nádech. A můj zakoupený odstín Blush Gems zanechává na tváři zlaté odlesky. Momentálně seženete jen odstín Pink Diamond, ostatní odstíny budou k dostání v průběhu května. S výrobkem jsem zatím moc spokojená, více o něm prozradím v plánované recenzi. Už dávno jsem chtěla vyzkoušet rozjasňovač, ale od značky Makeup Revolution. Konkrétně z kolekce I ♥ MAKEUP Srdcový rozjasňovač v odstínu "Bohyně lásky". Ale když už jsem nakupovala právě u e.l.f. kosmetiky, přihodila jsem tam i rozjasňovač. Každopádně chci vyzkoušet i další rozjasňovače a určitě vyzkouším i ty od značky Makeup Revolution.
Zapečený rozjasňovač - Blush Gems
Dále jsem neodolala dlouhodržícím třpytivým stínům z profesionální řady STUDIO. Třpytivé oční stíny jsou k dostání v sedmi odstínech. Já jsem si zakoupila pět odstínů - bílý odstín Confetti,  stříbrný Celebration, zlatý Toast, fialový Festity a černý Party. Čtyři odstíny jsem koupila v akci za 85 Kč, jediný odstín Festity byl v plné ceně 105 Kč. Stíny jsou zářivé, nadýchané a třpytivé. A můžou se použít i na výrazné oční linky. Mají lehkou pěnovo-gelovou texturu. Opět nechci zatím více prozradit, protože chci na stíny napsat recenzi.
Dlouhodržící třpytivé oční stíny
Konečně jsem se rozhodla objednat i nějaké štětce.  Všechny e.l.f. štětce jsou vyrobeny ze 100% syntetických vláken, protože značka odmítá zneužívání zvířat pro účely kosmetického průmyslu. Jsou antibakteriální, díky čemuž by měly zůstávat hygienické i při dlouhodobém používání Kosmetika e.l.f. nabízí stětce ve třech řadách. Základní řadu Essentials, třpytivou řadu Crystal a profesionální řadu Studio. Z řady Studio jsem si zakoupila jeden profesionální štětec. Konkrétně se jedná o štetec na pudr. Doma jsem štětec na pudr měla a tento (podle recenzí) jsem chtěla používat na make-up. Bohužel buď štetec na make-up opravdu není, a nebo si neumím makeup tímto štětcem nanášet. Využití jsem tedy našla opravdu jen v nanášení pudru. Koupě vůbec nelituji, protože štětec je báječný. Je hustý, jemný a nepelíchá. Samozřejmě můj starý štětec letěl do koše, ve srovnání s e.l.f štětcem byl hrozně hrubý. Štětec jsem koupila za 105 Kč a každému ho určitě doporučuji. Ze základní řady Essentials jsem si pořídila další štětce. Tentokrát převážně štětce, které se využívají při líčení očí. Zakoupila jsem si šikmý štětec na oční stíny, stínovací štětec na oční stíny, smudge brush a oprašovací vejíř. Uvedené štětce jsem opět nakoupila v akci za 39 Kč, plná cena je 45 Kč.
Štětce e.l.f.
Ve výprodeji jsem dále objevila zlatou tužku na oči, zlaté gelové třpytivé oční linky a bázi pod oční stíny. Musím se přiznat, že více využívám gelové linky, než tužku. Linky vypadají na oku opravdu nádherně. Já je využívám často i jako oční stíny. Výhodou linek je, že i bez báze opravdu dobře drží na oku. Všechny zmiňované produkty jsem zakoupila za neuvěřitelných 29 Kč! Původní cenu produktů jsem už nezjistila.
1) Zlaté gelové linky, 2) Zlatá tužka na oči, 3) Báze pod oční stíny
S nákupem kosmetiky od značky e.l.f. jsem opravdu moc spokojená a značku jsem si opravdu oblíbila. Už mám vyhlédnuté další produkty, které bych od zmiňované značky v budoucnosti chtěla vyzkoušet. Jak jste na tom vy? Zkoušeli jste některé produkty od této značky?
Mějte se moc krásně :-*

8 komentářů:

  1. Od elfu som ešte nič neskúšala ale veľmi ma to pokúša :P :3 Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě něco vyzkoušej, rozhodně nebudeš litovat! :)

      Vymazat
  2. ja som mala elf obdobie a v podstate som si kúpila aj veci, ktoré som nepotrebovala, takže ich pomaly spotrebuvávam:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda :D znám moc dobře to období, kdy si kupuju i to, co nepotřebuji :D

      Vymazat
  3. Tuto značku znám a v létě když byl velký výprodej, tak jsem si tam koupila 4 ks, každý za 20 Kč. Nejlepší kup byl štětec na bronzer/tvářenku, pak jsem koupila takovej roll-on sestře na pleť proti akné a ještě 2 rtěnky, které jsou ale dost podprůměr, ale za ty peníze :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že všechny výrobky od e.l.f nejsou skvělé, ale já měla zatím štěstí a vždycky jsem byla naprosto spokojená :)

      Vymazat
    2. Veru, jaký roll-on na akné jsi kupovala? Já teď zkouším na akné kdeco. A pořád se ho nemůžu zbavit. Plánuju vyzkoušet konopnou mast CutisHelp (http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 )
      Nemáte s ní někdo zkušenost? Doufám, že už zabere...

      Vymazat
  4. Ty linky vypadají neodolatelně.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)