22. února 2015

FOTKY Z MATURITNÍHO PLESU

Krásný večer čtenářky,
před malou chvílí jsem obdržela fotografie z maturitního plesu mého bratrance Martina. Upřímně jsem se na fotky těšila a zároveň jsem byla zvědavá, protože fotky jsou vytvořeny od profesionální fotografky, která byla pozvaná na maturitní ples. Z výsledku jsem opravdu nadšená! Co na fotografie říkáte? Líbí se vám? :)
♥ ♥ ♥
S Honzíkem :-*
- BIG FAMILY -
* S maminkou a sestrou Anetou *
S naším krásným maturantem MARTINEM !!

10 komentářů:

  1. Fotky jsou povedene, s pritelem vam to moc slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to na fotkách sluší :) Líbí se mi, jak máš udělané vlasy :)

    PS: a bratranec Martin je taky fešák :)
    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvojí pochvalu fotek a mých vlasů, považuji tě za blogerskou "vlasovou guru", takže děkuji, děkuji !!

      Vymazat
    2. Jééé moc tak to já moc děkuji, děkuji :)

      Vymazat
  3. Maminka vypada ohromne mlade. Vypadate jako sestry, jedine, podle ceho bych ji odhadovala na mamku, je oboci. Skoda ze sestra se tak moc nechtela fotit. Ta je zase podle oboci hodne mlada a experimentuje s tvarem. Jinak moc hezka holka. Tobe to slusi velice! Nadherny uces, pekny makeup!

    Prosim at to berou jako pratelskou radu. Mne to pred lety hodne pomohlo, i kdyz jsem se nejprve trochu urazila. Pokud se jim tvar tak libi, tak to chapu, protoze 90 procent to neresi. Denne to vidim u svych klientek. Ne ze by to bylo spatne, ale jen mala zmena vylepsi vzhled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, děkuju mockrát za tvůj komentář. Jinak co se týče obočí mé sestry, vím o tom a i ona to ví. Zlobím se s ní a stejně tak se s ní zlobí naše kosmetička. :)

      Vymazat
  4. Fotky jsou opravdu krásné, moc ti to slušelo. Z fotek vyzařuje optimismus. :)
    PS: Fotky mě zaujaly už v miniatuře na hlavní straně www.blogerky.cz

    Veronika z http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)