12. února 2015

HEALTHY BREAKFAST

Dobré ráno čtenářky,
při otevření mé emailové schránky na mě vykoukla informace, že MAKEUP REVOLUTION mají v termínu od 11. 2. do 28. 2. 2015 poštovné zdarma (při nákupu nad 500 Kč). Jejich nabídka by se mi moc líbila, kdybych včera nezaplatila za objednávku kosmetiky e. l. f.. Jelikož mám stále prázdniny (letní semestr mi začíná 16. 2. 2015) obvykle ráno vstávám až kolem 9 hodiny. Dnešní ráno jsem si však musela přivstat. Vstávání v dnešní den bylo ale obzvlášť příjemné. Zjistila jsem, že počet mých pravidelných čtenářek se přehoupl přes krásné číslo padesát. Nedokážete si představit, jak upřímně jsem se potěšila a zahřálo mě to u srdíčka. Mimochodem brzy vstát z postele jsem dnes musela, protože s přítelem jedeme lyžovat. Každý rok vyrážíme lyžovat na Lipno do skiareálu Kramolín. Opět se hrozně moc těším, protože zimní lyžování mám opravdu moc ráda. A jelikož se této aktivitě budu věnovat celý den, musela jsem se ráno posilnit dobrou a zdravou snídaní. Pokud chcete dnes nebo jiný den snídat úplně stejně jako já, budete potřebovat jakýkoliv bílý jogurt (osobně mám nejraději Activii), sušené meruňky, rozinky, čerstvé jablko a med.
- Potraviny, které budeme potřebovat -
♥ Naplňte vaší prázdnou misku požadovaným množstvím jogurtem. Poté bílý jogurt smícháme s libovolným množstvím medu. Záleží jen na vás kolik medu do jogurtu přidáte, a jak sladký chcete výsledný pokrm mít.  Po smíchání jogurtu a medu, nakrájíme čerstvé jablko na kousky. Nožem můžete přepůlit i sušené meruňky, pokud se vám zdají být příliš velké. Nakrájené jablko a meruňky přidáme do smíchaného jogurtu s medem. Navrh směsi ještě nasypeme výborné rozinky. V kuchyni jsem ještě objevila zbytek sušeného banánu, proto jsem ho ještě přidala do misky. Pokud máte rády med jako já, můžete ho ještě přidat na ovoce. Med je tady celkově potravinou, která je nesmírně důležitá.
* Moje snídaně *
 ♥ Všechny potraviny, které máme připravené v misce, promícháme dohromady. Smíchaní je zde nutností, protože sušené ovoce a čerstvá jablka namočené ve směsi bílého jogurtu s medem, vám budou chutnat mnohem více. Na fotografii, se kterou jsem si mimochodem dost vyhrála, to nevypadá jako velmi zvláštní jídlo. Avšak slibuji vám, že to chutná naprosto božsky !!
" Mňamka "
 ♥  Doufám, že jsem vás dnešní chutnou snídaní dostatečně potěšila a budete můj blog nadále sledovat. Pokud si zítra na svahu nezlomím žádnou nohu ani ruku, můžete se těšit na vlog a článek z lyžování na Kramolíně. :)
Mějte se krásně !!

3 komentáře:

  1. Tvoje snídaně vypadá skvěle, ovoce mám moc ráda :-) Gratuluji k počtu čtenářů a užijte si s přítelem lyžování :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bílý jogurt snídám každý den, i když tento od Activie mi nějak nechutná, mám ráda třeba ten od modrý od Olmy. Do toho nějaké cereálie (Dobrá vláknina), kousek tmavé čokolády, goji, oříšky, ovoce. Je to ta nejlepší snídaně, už bych jinou nejedla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Snídaně vypadá skvěle, sušené meruňky i další ovoce mám moc ráda :)
    To já nejčastěji snídám vločky s jogurtem a k tomu nějaké ovoce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)