18. února 2015

LYŽOVÁNÍ NA LIPNĚ + VLOG

Krásný večer čtenářky, 
rozhodla jsem se, že vás sebou vezmu na lyžování do skiareálu Lipno. :) Prosím sledujte moje video v HD kvalitě, kliknutím na ozubené kolečko!! Poprvé jsem na lyže, které byly vypůjčené, stoupla v osmém ročníku na základní škole. A od této doby jsem si tento zimní sport opravdu moc oblíbila. Se základní školou jsem na horách byla ještě v devátém ročníku a v prváku na střední. Se základkou jsem si zalyžovala pouze na Šumavě, ale se střední školou jsem se podívala na hory do Itálie. Právě do Itálie jsem si zakoupila svoje vlastní lyže a lyžařskou výbavu. Pamatuji si přesně, že jsem si vše potřebné koupila po Vánocích ve výprodeji ve Sportisimu. S rodinou jsem nikdy na hory nejela, protože rodiče lyžovat neumí a sestra se to naučila teprve nedávno. Avšak nesmutním, protože mi to vynahrazuje můj přítel, který umí zacházet se snowboardem i lyžovat. Každý rok společně vyrážíme sjíždět sjezdovky na Šumavu, přesněji do skiareálu Lipna (na Kramolín). Skiareál Lipno je pětihvězdičkové lyžařské středisko, kde si užívají hlavně rodiny s dětmi všech věkových kategorií. Z mého bydliště to mám přibližně 80 km do skiareálu.
Na výlet jsem s Honzíkem vyrazila v osm hodin ráno. Vleky ve skiareálu se spouštějí v 8:30. Na místo jsme autem dorazili přibližně v 9:15. Poté jsme si zakoupili pernametky na celý den, která je platná od 8:30 do 16:00. Celodenní pernamentka Honzíka stála 620 Kč a mě jako studenta rovných 500 Kč. U pokladen se musí ještě zaplatit 100 Kč jako záloha za skipas. Po zakoupení našich skipasů jsme se vrátili zpět k našemu autu, abychom se převlékly do lyžařského oblečení. Mimochodem moje lyžařské oblečení opravdu nemám ráda. A každý rok si říkám, že si pořídím úplně nové. Když jsme se konečně oblékly a vyjeli jsme nahoru sedačkovou lanovkou, napoprvé jsme si sjeli nejmírnější sjezdovku z celého skiareálu, abychom se ujistili, že lyžovat a na snowboardu stále umíme. Honzík si sebou na Kramolín vzal lyže i snowboard, s tím, že odpoledne půjde na snowboard a odpoledne na lyže. Nakonec ale zůstal jezdit na snowboardu, protože ho to více baví. Mimochodem nejmírnější (modrou) sjezdovku můžete vidět úplně na konci mého videa. Teprve, když jsme se přesvědčili, troufli jsme si na prudší sjezdovku.
Ráno mi na sjezdovkách bylo poměrně chladno, protože bylo zataženo a mlha. Během sjíždění svahu jsem skoro nic neviděla kvůli mlze. Naštěstí odpoledne se vyjasnilo a svítilo krásně sluníčko až do večera. Dokonce jsme si trochu opálily obličeje. Lyžování jsem si opravdu skvěle užívala. Nikdy jsem nelyžovala klasickou technikou, protože mě to nebaví. Mnohem raději lyžuji takzvaným carvingem. Akorát se vždycky bojím malých dětí. Mám strach, že je na sjezdovce srazím! Když tady píši o těch dětech, stala se mi na Lipně milá příhoda. Na svahu jsem potkala mého spolužáka Michala ze střední školy, se kterým jsem dokonce jeden ročník na střední seděla v lavici. Byl to takový zlobivý lump, ale vždycky měl srdce na správném místě! A představte si, že on teď dělá lyžařského instruktora malým dětem. :)
   Lyžovali jsme celý den bez přestávky. Nezastavili jsme se ani na horký čaj ani na jídlo. Hlad jsme neměli a řekli jsme si, že jíme celý rok a na lyžích stojím pouze jednou za ten rok. Lyžovat jsme skončili přibližně v 16:30 a vyrazili jsme domů. V Českých Budějovicích jsme se zastavili na jídlo v McDonald's, protože při předložení účtenky ze skiareálu Lipno dávají ke každému McMenu, druhé menu zdarma. I když jsme se trochu posilnili jídlem, stejně jsme byli unavení. Avšak den jsme si parádně užili. :)

10 komentářů:

  1. Muselo tam být nádherně!:) Skvělý článek i vlog^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo tam nádherně :) Děkuju mnohokrát za pochvalu i tvojí návštěvu mého blogu ;)*

      Vymazat
  2. Vááu super :) Veľmi ti závidím tú lyžovačku :) Ja sa k lyžiam tento rok asi nedostanem pritom lyžovanie milujem :/ Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také lyžování miluju:), budu držet place, aby jsi se i ty k lyžování ještě tento rok dostaneš ;)

      Vymazat
  3. Tak muselo být nádherně :* mě však lyže nebaví ... Tedy celkově nemám ráda zimní sporty. Radši bych si vzala sněhule, navlíkla se a šla se projít :D Každopádně je vidět, že jste si s přítelem užívali :) A oblečení máš velmi pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mě osobně se moje lyžařské oblečení fakt nelíbí :D připadám si jako papoušek :D Ale i tak děkuju ;)

      Vymazat
  4. Já jsem nikdy nelyžovala, tak mě to ani neláká. Asi bych se i bála :) Na škole jsem si vybrala běžky, ale třeba jednou lyžím příjdu na chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že až si vyzkoušíš lyžovat, určitě se ti to bude líbit ;)

      Vymazat
  5. Na lyzich jsem nikdy nestala, ale video mas moc pekne, urcite jste si to tam uzili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) Určitě bys měla někdy lyže zkusit ;)

      Vymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)