8. února 2015

MY FEBRUARY DAYS

Krásný den,
od čtvrtka jsem neměla dostatek volného času, abych mohla napsat nový článek na blog. Mojí menší nečinnost prosím omluvte. Ve čtvrtek 5. 2. 2014 jsem společně s mojí rodinou a přítelem vyrazila na maturitní ples mého bratrance Martina. Původně jsem měla v plánu, že natočím video z mých "velkých" příprav na ples, ale bohužel se tak neuskutečnilo. Avšak nesmutněte, mám před sebou ještě hodně plesů a třeba nějakou tu přípravu přeci jen natočím. Jako správná ženská jsem samozřejmě nevěděla, co si na ples obléknout. Nakonec zvítězili bílé šaty s krajkou, které jsem doplnila stříbrnými náušnicemi. Vlasy jsem si natočila pomocí konické kulmy (konkrétně Pearl Wand Ci95 od značky Remington) a poté je ležérně sepla do skřipce, přičemž některé prameny jsem nechala spuštěné kolem mého obličeje. Líčení jsem zvolila jednoduché. Na oči jsem nanesla menší vrstvu bílo-stříbrných stínů a ještě jsem je zvýraznila klasickou černou kajalovou tužkou. Tentokrát jsem se pokusila vsadit na červené rty, které jsem sladila s červeným gel lakem na nehtech. Martinův maturitní ples byl tematicky zaměřen na francouzský kabaret Mounlin Rouge. Výzdoba plesu byla krásná, avšak nejvíce se mi líbila jednotlivá vystoupení na plese. První vystoupení byly latinsko-americké tance v podání samotných maturantů. Ve druhém představení opět vystoupili maturanti a tentokrát si připravili bubenickou show. Musím uznat, že je to velmi talentovaná třída! Naším vrcholem večera byla výhra divokého prasete (chudinka čuňátko)! Zbytek večera jsme se velmi dobře bavili a poměrně divoce tančit jsme vydrželi až do konce plesu. Na "after party" jsme s přítelem už nešli, protože Honzík za pár hodin vstával do práce. Bohužel si nemohl vzít dovolenou a já ho ráno upřímně litovala. Přidám vám sem několik fotek, které jsem během večera vyfotila. Kvalitní fotografie od profesionální fotografky, kterou si bratranec najal, aby nás během večera fotila, budu mít k dispozici až později. Fotografka byla velice ochotná a sympatická! A dokonce jsem jí padla do oka a chce abych se stala její "modelkou" pro další focení. :)
Party in MOULIN ROUGE
Náš krásný maturant !!
 1) Můj plesový look ☺           2) S přítelem na plese ♥
Samozřejmě celé páteční dopoledne jsem prospala a schopna jsem byla vstát až k obědu. Přála bych vám, abyste mě viděli! :D Celý make-up rozteklý, řasenka rozdrolená, protože po příchodu domů z plesu jsem už byla líná se odlíčit. Díky mé lenivosti vypadala moje pleť v pátek příšerně! Proto při odpočinku u televize jsem si nanesla mojí oblíbenou pleťovou masku Mask of Magnamity od značky Lush, která vše dala zase do pořádku. Po odpočinku jsem se opět nalíčila a oblékla, abych zase vypadala jako normální člověk. S úpravou vlasů jsem to měla tentokrát jednoduché, protože lokny mi na vlasech vydržely od maturitního večera. Poté jsem se vydala společně s mamkou a ségrou na páteční nákup. Vyrazili jsme do Uni Hobby, kde jsme sháněly nové zrcadlo, protože se chystáme na rekonstrukci naší koupelny. Výběr zrcadla nás se sestrou "hrozně" bavil a radši jsme si fotily svoje "zrcadlové selfíčka" :D. Chudák mamča! Nakonec jsme žádné stejně nekoupily. Ale naprosto jsem se tam zamilovala do dekorativní lávové lampy s růžovými třpytkami. Dost silně uvažuji, že až budu mít cestu do města, tak se pro ní zastavím. Pak už jsme klasicky nakoupily potraviny v Glóbusu a chvátaly jsme domů, protože jsme večer měli zarezervovaný stůl v naší oblíbené pizzerii. Vždycky říkám, že ochutnám novou pizzu, ale pak si stejně objednám mojí nejmilejší variantu. Taky to tak máte? Mimochodem nejvíce mi chutná pizza Hawai a Quattro Formaggi. :)
LET ME TAKE A SELFIE
* IN L♥VE *
- Se ségrou na PIZZE -
V sobotu jsem se konečně vyspinkala do růžova. Dopoledne jsem společně s přítelem a sestrou vyrazila na veřejný, zimní stadion bruslit. I když je to veřejný stadion v sobotu od 11:00 do 12:30 se stal soukromý! Obec, ve které bydlím, si totiž zimní stadion v tento čas pronajala pro svoje občany! Bylo skvělé bruslit se všemi kamarády na moderní hudbu. A když nám byla zima, stačilo s bruslema dojet k mantinelu, kde se podával výborný, horký svařák! Na bruslích jsem zase stála po roce a byla jsem tak šikovná, že jsem ani jednou nespadla. Příští týden v neděli máme opět pronajatý led a myslím si, že zase vyrazíme! :) Po příjezdu domů jsem se najedla. A pak na mě padla únava, tak jsem se schoulila do teplé deky na posteli a pustila si na notebooku skvělý film "Před svatbou ne!". Znáte ho? Večer jsem s přítelem a kamarády měla jít na ples, ale nakonec jsme nešli, protože kamarádům onemocněl pejsek a raději s ním zůstali doma. Já s Honzíkem jsme ale doma nechtěli být, a proto jsme vyrazili do kina. Před kinem jsme se zašli ještě posilnit do McDonald's. Já v McDonald's naprosto miluju Cheeseburgery a McFlurry s karamelem a "KitKatem", Honzík zase Big Mac menu. Od 21:00 nám začínal film ,,Jupiter vychází" ve 3D projekci. Hlavní hvězdou filmu byla úžasná Mila Kunis společně s Channing Tatumem. Do postele jsem se dostala až po půlnoci.
"Krasobruslařka"
Lucinka a Honzíček :D
AHOJ
Dnešní nedělní den trávím už konečně v klidu. Je tedy šílené počasí! Nejdříve krásně svítí sluníčko a pak se zatáhne obloha, udělá se tma a přijde pořádná sněhová vánice. Zatím jsem doma a věnovala jsem se úklidu mého pokoje a psaním tohoto článku. :) Akorát dopisuji článek a domů z nedělní návštěvy u dědy se právě vrátili rodiče. A všichni společně odjedeme na chalupu, kterou máme nedaleko našeho bydliště. Večer budu nejspíše trávit u přítele a koukneme určitě na nějaký pěkný film. :) A jak trávíte únorové dny, vy?
Mějte se krásně :)*
- Ticho před sněhovou vánicí (foceno z mého balkonu) -

8 komentářů:

  1. Korčulovat si sa naučila v detsve, alebo až teraz ako dospela?
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve jsem se naučila bruslit na kolečkových bruslích a potom až teprve na ledních bruslích, bylo mi přibližně 10 let. A raději bruslím na zamrzlém rybníku, protože tam mi to tolik neklouže jako na zimním stadionu. :) ;)

      Vymazat
  2. Bratranec Martin je naozaj fešák! :D má hollywood smile :3 dúfam že si aj zvyšok februára budeš takto užívať :) a s priateľom ste naozaj krásna dvojka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bratránek je hezký chlap a hlavně hodný! :) Děkuju a doufám, že ty si taky únor užíváš :) S přítelem zdravíme :) ♡

      Vymazat
  3. Plesovy look je opravdu nadherny :-) Jinak ja i kdyz prijdeme s pritelem domu ve 4 rano, tak se jdu odlicit uz skoro poslepu ale neodlicena bych asi nesnesla jit spat :-D A moje problemova plet by mi asi taky moc nepodekovala :-D A pizzu si taky davam vetsinou jen svoji oblibenou v oblibene pizzerii - smetanovou se syrem a kurecim masem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanetko ♡, mockrát děkuju! Noo, moje pleť mi taky moc nepoděkovala :D, ale jak jsem říkala, pomohla mi MoM. ;)

      Vymazat
  4. Bratránek je fešák ;) a tobě to také moc sluší s těmi vlnami :) .. Celkově mě tvůj blog zaujal, určitě budu navštěvovat častěji! :) ..
    www.sweetelis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)