4. února 2015

NEWS IN MY CLOSET: JANUARY + VIDEO !!

Krásné odpoledne,
jak se máte? Já se mám skvěle, užívám si volných 14 dnů, než mi začne letní semestr ve škole. Prosím, pokud na mojí maličkost máte nějaké dotazy, ptejte se mě na Asku! :) V dnešním článku vám představím novinky, které jsem zakoupila v měsíci lednu. Zkusila jsem článek zpestřit videem, které jsem pro vás natočila. Nevím proč, ale po nahrání videa na YouTube se kvalita rapidně zhoršila. :( Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Dlouho jsem přemýšlela, jestli video vůbec zveřejním, protože jsem sama k sobě dost kritická. Pokud se rozhodnete na video kouknout, napište mi do komentářů, jak se video líbilo či nelíbilo. Budu opravdu vděčná za každou reakci. :) Pokud budete chtít, můžete si mě přidat do odběrů na YouTube.
Jsem velký fanoušek výprodejů, které se konají každý rok po Vánocích. A proto hned několik dní po Štědrém dnu jsem se v doprovodu ségry a mamky, vydala do víru velkoměsta na lov. Domů jsem odjížděla smutná, protože se mi v nákupním centru nic nelíbilo. Záplatou na moje zklamané srdce byly letní šaty zakoupené v Lindexu. Tento kousek jsem objevila v dětském oddělení Lindexu za cenu 300 Kč. Na obrázku to možná tak nevypadá, ale šaty jsou dlouhé až na zem. Už aby bylo léto! :)
V lednu jsem hodně nakupovala v mém oblíbeném New Yorkeru. Při první návštěvě jsem si zakoupila dvě obyčejná "basic" trička v zelené a šedé barvě. Podle mého nározu, by takové trička neměly rozhodně chybět v žádném dámském šatníku! Jsou vyrobena z příjemné bavlny a střih lichotí postavě. V New Yorkeru je seženete v různých barevných kombinacích za úžasných 79 Kč. Po druhé návštěvě tohoto obchůdku jsem si odnesla jen jeden kousek - šedo-stříbrnou mikinu, která mě stála 249 Kč.
A při poslední nákupu v New Yorkeru, jsem šla domů s obrovskou taškou, protože jsem si koupila bílý kabátek a černé sako. Kabátku jsem si všimla na poslední chvíli (ještě, že se tak stalo :D) a měly už jeden poslední v mojí velikosti. Kabátek mě stál 249 Kč. Černé sako mě ihned zaujalo svým střihem a zdobením. Sako zdobí stříbrné zipy a právě díky nim se dá zapínat na různé způsoby. Opět mě stálo 249 Kč.
A to bych nebyla já, kdyby nenakupovala na eBay. První zakoupenou věcí je bílé bavlněné tričko, které je zdobené šifónovými, tygrovanými rukávy. Triko nebylo vůbec drahé, zaplatila jsem za něj cca 90 Kč. Bohužel, i když jsem si objednala nejmenší velikost, je mi triko volnější. Další věcí je vínová opět šifónová halenka s dlouhým rukávem. Hrozně moc se mi líbila právě barva halenky a zlatý zip, který zdobí dekolt. Prodejce nabízí halenku i v jiných barvách. Halenka mě stála cca 160 Kč. A posledním kousek, který mi přišel z eBay je černá mikina, která je z přední strany zdobená "chlupatkou". Její cena byla cca 270 Kč.
A úplně poslední zakoupenou věcí lednového měsíce jsou kozačky. Kozačky jsem zakoupila u Vietnamců ve slevě za 400 Kč. Myslím si, že je to elegantní kousek. Jsou celé černé a jediné zlaté zdobení mají v oblasti kotníku. Výška podpatku mi taktéž vyhovuje. Letos už kozačky vyndávat nebudu, protože si je chci nechat na další rok.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil! Do komentářů mi můžete napsat, jaký kousek z mých lednových novinek vás zaujal nejvíce. ;)
Mějte se krásně, kočky :-*

9 komentářů:

  1. nektere kousky jsou opravdu krasne. take jsem si koupila basic triko v mintove barve.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To je fajn, že jsi si ho také pořídila. Myslím, že za cenu 79 Kč je to skvělá koupě! :)

      Vymazat
  2. Super video, si strašne zlatá a máš krásne zuby :D nákupy sa ti podarili, velmi sa mi páči to sačko a basic trička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♡ Mockrát děkuju! ♡ Moc si toho vážím!! Jsi hrozně hodná :)

      Vymazat
  3. Video je krasne, vystupujes moc mile a sympaticky ♥ A nakupy se ti taky moc povedly, v NY taky casto nakupuji, obcas tam jsou super slevy :-) Hodne se mi libi ta seda mikina a to v posledni dobe mikiny moc rada nemam :-) A tricko z eBay vypada taky moc hezky, i kdyz ja uplne nesnasim ten sifon :-D Mam dve sifonova tricka z Ali a jsou fakt moc pekna ale ten sifon hrozne elektrizuje a lepi se mi kvuli tomu na telo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)* To mě šifón nevadí, naopak mám ho celkem ráda :)

      Vymazat
  4. Super! :-))) Mě se moc líbí ty šaty, ale kdyby byly maličko kratší, tak by to bylo ještě lepší :-)) I ta halenka z ebay vypadá moc pěkně :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, moc se mi líbí to černé sako z NY ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)