23. února 2015

RECENZE: E.L.F. DLOUHODRŽÍCÍ TŘPYTIVÉ STÍNY

Dobré odpoledne,
dneska Vám přináším slibovanou recenzi na dlouhodržící třpytivé oční stíny od kosmetické značky e.l.f.. Zakoupila jsem je v internetovém obchodu zmiňované značky. Ze sedmi odstínů ze STUDIO profesionální řady, jsem si jich vybrala pět. Konkrétně bílý odstín Confetti, stříbrný odstín Celebration, dále zlatý odstín s názvem Toast, dále fialový s názvem Festivity a poslední černý odstín s názvem Party. Dále seženete růžový odstín s názvem Soiree, který jsem si nezakoupila, protože si myslím, že růžová mým očním víčkům prostě nesluší. Poslední hnědý odstín  Gala bude bohužel k dostání až v průběhu května. Cena těchto třpytivých je 105 Kč, já jsem je zakoupila v akční nabídce za 85 Kč.
Confetti - je třpytivá bílá barva, která vytváří "mrazivý" finish. Barva je jemná, ale silně pigmentovaná. S tímto odstínem si můžete vytvořit jemné líčení na každý den nebo při nanesení několik vrstev, výrazné večerní líčení. Po dobu testování jsem si všimla, že tento odstín má větší lesk částic, než další čtyři odstíny.
Celebration je úžasný, třpytivý odstín se stříbrnou metalízou. Barva očního stínu rozhodně není je průhledná a je velmi hladká na jemné kůži očních víček. Barvu očního stínu můžete stínovat, nebo s ním vytvořit jakékoliv líčení, které si přejete.
Toast je středně třpytivý zlatý odstín. Barva je dokonalá, střed mezi žlutým zlatem a starožitný. Třpytivé částice zlatého odstínu, vytvářejí rafinovaný vzhled očí.
Festivity je středně tmavý švestkový odstín s červeno-hnědým podtónem a stříbrnými odlesky. Tato barva je naprosto skvělá, už s jednou vrstvou vytvoříte dostatečně pigmentované líčení. Navíc teplé tóny švestkové barvy dávají líčení větší rozměr a vzbuzují zájem ostatních očí.
Party je tmavě modrý až černý odstín se šedým leskem a stříbrnými třpytky. Právě tento třpyt je rafinovaný a vytváří krásný mrazivý povrch. Opět oční stín je velmi dobře pigmentovaný, proto ho stačí nanést opravdu málo.
Náplň všech očních stínů je zabalena do plastové kruhové nádoby, její velikost je 3 g. Víčko nádobky je zdobeno elegantním a bílým písmem. Tento skvělý výrobek se může používat jako oční stíny nebo třpytivé oční linky. Mají velmi zajímavou a jedinečnou strukturu. Jsou velmi podobné krémovým stínům, ale ve skutečnosti oční stíny mají šlehačkovo - gelovou texturu, která se opravdu dobře nanáší. Při aplikaci jsem zjistila, že tyto třpytivé oční stíny se nejlépe nanášejí prsty. Avšak aplikace štetcem je taktéž možná. Já osobně nanáším štětcem stíny jen do vnitřního koutku oka, protože tam se svým prstem nedostanu. Stíny jsou ideální pro zvýraznění očí a při nanesení několik vrstev na oko vykouzlí skutečný "glam" vzhled. Po nanesení vrstvy stínů se nemusíte bát, že vaše oči budou lepkavé a že textura stínů bude "dusit" vaše oči. Jsou opravdu tak lehké, že je na pleti sotva cítíte. Avšak podle mého názoru největší plus produktu je, že vydrží na oku neskutečně dlouho! To mám opravdu vyzkoušené, protože se stíny jsem vytvářela plesové líčení. Po celý ples držely perfektně i bez báze a hlavně se neslévají do očních rýh/vrásek. Všem tento výrobek od kosmetické značky e.l.f. opravdu vřele doporučuji a dávám mu pět hvězdiček z pěti.!!

19 komentářů:

  1. Wow, odstín Toast prostě musím mít. Vypadá božsky. :)
    Vybrala jsi si vážně pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru :)*, mockrát ti děkuju! A určitě si odstín pořiď, nebudeš litovat je vážně nádherný!! :) V budoucnu si plánuji zakoupit i ten hnědý odstín Gala. :)

      Vymazat
  2. Vsechny vypadaji krasne, nejvice se mi libi bily, zlaty a svestkovy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, ne jenom, že tak vypadají, oni takový opravdu i jsou ;)

      Vymazat
  3. Festivity a Party jsou vazne prekrasny! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, jsou to nádherné odstíny! Každému bych je určitě doporučila bez mrknutí oka :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné odstíny a pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji za tvůj komentář!! :)

      Vymazat
    2. Krasne stiny! Vsechny odstiny jsou paradni. Bohuzel na mne jsou jiz prilis trpytive. Uz radeji saham po matnych. Maximalne ty svetle do vnitrniho koutku, i tak volim mene viditelne.

      Vymazat
  6. ten zlatý a bordový by som hneď brala :) A dali by sa tieto dva krásne kombinovať... pekná a nevšedná kombinácia :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem si zamilovala festivity, celebration a party :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek :) Děkuji za návštěvu u mě na blogu a stávám se tvou novou pravidelnou čtenářkou! :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvele odstiny;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  10. téééda, tak ty vypadají skvěle :) děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají skvěle- hlavně party a festivity

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, tak ty barvičky vypadají krásně! Já mám zatím Color Tattoo, ale je strašně drahé. Proto uvažuji i o jiných dlouhotrvajících stínech a tyhle mě tedy zaujaly!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají nádherně a nechce se mi věřit, že se neslévají.. to jsi mě navnadila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný oční stíny, fakt pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné stíny :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)