26. února 2015

VÝMĚNA KABELKY? ANO ČI NE?

Krásný den,
jak se máte, čtenářky? Já jsem dneska nešla do školy, protože mi v noci nebylo zrovna nejlépe. Navíc mi přišel email, že mi odpadá přednáška, takže se mi to celkem i hodilo. Naštěstí se mi během dne udělalo lépe a mohla jsem vyrazit ven s pejsky vstříct slunečnému počasí. Odpoledne, když mi bylo lépe, trochu jsem si poklízela pokoj. A našla jsem účtenku, kterou jsem si myslela, že jsem ztratila. Účtenka je od hnědé kabelky, kterou jsem si koupila už 10. února u Vietnamců. Již delší dobu jsem toužila po hnědé kabelce, a když jsem jí v obchodě viděla, okamžitě jsem po ní sáhla a utíkala s ní k pokladně. Ano, byla to unáhlená koupě, ale byla jsem si jistá, že kabelku opravdu vynosím. Jenže letní semestr mi ve škole už začal a kabelku jsem ještě ani jednou nevytáhla z pokoje ven! Kabelka má sice pěknou barvičku, ale její střih mi přijde staromódní. Nevím, proč jsem si toho nevšimla již dříve! Také vám přijde staromódní? Nebo se to zdá pouze mě, protože na ní každý den "čumím"? :D Takže takhle se už delší dobu trápím nad tím, co budu s kabelkou za 429 Kč dělat. Bylo mi jasné, že jí za plnou cenu neprodám. Až dneska jsem našla účtenku od kabelky a plánuji ji vyměnit. Ovšem pokud mi jí vymění, protože už je to přes 14 dní, co jsem jí tam kupovala. Prosím, jaký je váš názor na kabelku? Mám jí vyměnit nebo ne? Pokud mi jí v obchodě vezmou zpátky, chtěla bych si za ní vzít jinou kabelku. Přemýšlím zase o hnědé, ale tentokrát s jiným střihem. Na fotografii mám ještě jednu hnědou kabelku, kterou tam vietnamec měl. Byla by tahle druhá kabelka lepší? Nebo se mám raději podívat po jiné? Budu netrpělivě čekat na vaše reakce. A předem vám děkuji za vaší pomoc. Mám vás ráda!! :)*

21 komentářů:

  1. Mne sa práveže veľmi páči, určite si ju nechaj a využi ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ách jo :D, tak já nevím..:) Nějak se s tou kabelkou nemůžu ztotožnit! :)

      Vymazat
  2. Rozhodne je lepšia tá prvá, podľa mňa má klasický nadčasový dizajn, ktorý bude v móde vždy. Tá druhá sa mi nepozdáva ani dizajnovo ani z praktického hľadiska - do tých otvorov naboku ti môže v tlačenici ktokoľvek strčiť ruku. Určite potom napíš, ako si sa rozhodla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor ;) Určitě dám vědět ;)

      Vymazat
  3. Libi se mi obe, pokud se ti nezamlouva, tak bych ji sla zkusit vymenit, ale pokud by to nevyslo, tak bych urcite nezoufala, myslim, ze ji urcite dokazes skvele zkombinovat, vypada hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, každopádně se tam zítra dojedu podívat a uvidím. Případně odjedu domů se stejnou kabelkou ;)

      Vymazat
  4. Ta první je určitě o dost hezčí, spíš ta druhá mi přijde taková nemoderní :). Ta první je jednoduchá, krásná, nadčasová :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ta kabelka moc líbí :) ale zas jestli ji nevynosíš, tak asi bude nejlepší ji vyměnit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechám si to projít hlavou ještě :) děkuji za tvůj názor :)

      Vymazat
  6. tiež sa mi páči viac tá prvá!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Také se mi líbí více ta první, ta druhá mi přijde taková obyčejná a přijde mi taková "měkčí" když tam dáš něco těžšího, mohlo by se ti to někde vyvalit a dělat boule. Takže já bych si tu první nechala, ale jestli jí neunosíš, tak bych jí vyměnila, ale ne za tu na druhém obrázku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jí půjdu vyměnit, tak jí určitě nevyměním za tu druhou, to jste mě přesvědčily..;)

      Vymazat
  8. Také souhlasím, že ta první kabelka je o dost hezčí!! :-) Takže třeba vyměnit, ale rozhodně ne za tu druhou, Ta se mi nelíbí :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se více líbí ta první kabelka. Hnědá není moje barva, já jsem buď klasicky na černé kabelky nebo na takové, které snad nikde na nikom neuvidím. Mám doma tmavě růžovou kabelku, ale zase nevýhoda je, že musím přemýšlet, co si k ní obléct.
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Mi se líbí ta první, je moc hezká. U druhé se mi nelíbí ty uši a celkový vzhled.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta první je mnohem pěknejší a mnohem víc originálnější :) ta druhá už je taková moc obyčejná a
    nevynikne v outfitu tolik jako ta první ;)
    A strašně se mi líbí design tvého blogu:))

    OdpovědětVymazat
  12. určitě ta první:) ... ta druhá se mi vůbec nelíbí, je taková tuctová...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, ta první je rozhodně lepší- ty zlaté detaily jsou pěkné a staromódní se mi zdá spíš ta druhá. Určitě bych volila tu první, nicméně z vlastní zkušenosti vím, že kabelky se vyplatí koupit jinde, a nebo si je rovnou objednat na internetu, protože za tu kvalitu u vietnamců se do toho nevyplatí vrazit tolik peněz, když za stejnou cenu se dá koupit i značková a mnohem víc kvalitní kabelka.

    OdpovědětVymazat
  14. tá prvá je krajšia, čiže nevymieňaj :) a ďakujem za pozvanie na blog, máš ho krásny tak dávam odber :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)