11. března 2015

BUY AND TRY

Krásný den čtenářky,
jak se máte? Já se musím přiznat, že se poslední dny cítím více unaveně, než je u mě obvyklé. Nejspíše na mě začíná lézt jarní únava. Dnes jsem si pro vás připravila kosmetický článek, který jsem pojmenovala "BUY and TRY".  Důvod pojmenování je jednoduchý! V tomto článku vám chci představit moje kosmetické novinky a zároveň je v dalším stejnojmenném článku ke konci měsíce otestuji. Novinky jsem si nakoupila v drogérii Teta a DM. A tentokrát jsem dokonce měla štěstí na slevy a výprodej.

O jakých kosmetických novinkách je řeč?
Make-up Anti Shine Astor: Řadu let používám make-up Aknecolor, který mi kdysi předepsal můj kožní lékař na mojí problematickou pleť. Naštěstí na pupínky už tolik netrpím, a proto jsem chtěla vyzkoušet drogérkový make-up. Shodou okolností jsem nedávno obdržela vzoreček make-up od kosmetické značky Astor a musím uznat, že byl vážně skvělý. Proto, když jsem v DM objevila tento make-up od Astoru, navíc za 79 Kč, neváhala jsem ani vteřinu.
BB Cream Rimmel London: Při návštěvě drogerie Teta jsem u stánku s dekorativní kosmetikou značky Rimmel, objevila BB Cream ve výprodeji za pouhých 49 Kč. Nikdy jsem nebyla velký fanoušek BB krémů. Avšak o víkendu pokud se zrovna nechystám do společnosti, jsem líná se nalíčit make-upem, proto mi jako dobré řešení přišel právě BB Cream.
Beach Cruisers Eyeshadow Essence: Ve výprodeji jsem objevila oční stíny z letní kolekce Beach Cruisers od značky Essence. Na obrázku to tak nemusí vypadat, ale stíny mají krásnou oranžovo-tělovou barvu, která rozjasní oči.
Scandal Eyes Eyeshadow Stick: Pamatuji si, když mi na podzim přišly slevové kupóny do drogerie DM, kde byla sleva právě na tyhle oční stiny v tužce. Už tenkrát se mi moc líbily a vážně jsem uvažovala o jejich koupi. Avšak platnost slevového kupónu brzy skončila a můj zájem vyprchal. Nakonec jsem je koupila v drogerii Teta za 29 Kč.
Beach Cruisers Waterproof Liquid Eyeliner Essence: Společně s očními stíny jsem neodolala ani voděodolným tekutým linkám ve třpytivé zelené barvě. Linky od Essence, jsou opět ze zmíněné letní kolekce Beach Cruisers.
Ultra Black Eyeliner Dermacol: Dříve jsem používala fix na oči Precise Black od kosmetické značky Dermacol a vždy jsem s nimi byla spokojená. Fix na oči už mi po dlouhé době došel, proto jsem měla opět namířeno do Tety pro nový. Nakonec jsem sáhla po černých tekutých linkách opět od Dermacolu za 69 Kč.

Při psaní článku jsem si všimla, že skoro všechny kosmetické produkty, jsem nakoupila v drogerii Teta. Nejspíše to je moje oblíbená drogerie, jak to máte vy? A máte už nějakou osobní zkušenost s nějakou mojí kosmetickou novinkou?
Těším se na Vaše reakce v komentářích.
Mějte se krásně !

17 komentářů:

  1. Essence beach cruisers linky mám už po třetí! Jsou naprosto boží, boží, boží. Nedám na ně dopustit. Na to, že je to Essence, tak jde o jeden z jejich nejlepších produktů, alespoň za mě. :) Díkybohu za výprodeje v Tetě, protože jsem si je kdysi mohla nakoupit do zásoby. :D
    Dalším skvělým produktem jsou jumbo tužky Rimmel. Mám hned 3 odstíny a opět jsem s nimi spokojená. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se linky také moc líbí, jen škoda, že jsem nikde nenarazila na ty bronzově hnědé :(

      Vymazat
  2. Ten Rimmel BB cream je pro mě katastrofa, i světlý odstín oxiduje do oranžova a dělá nepekny finish :( tužku scandaleyes jsem taky sehnala ve vyprodeji v černém odstínu a dost se maže :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho zatím měla párkrát a problém jsem zatím neměla :) Je jasné, že se tužka bude mazat, protože jsou to oční stíny v tužce ;)

      Vymazat
  3. Dneska jsem vtrhla do Rossmanna, nakoupila jsem si spíš vlasovou kosmetiku a pak marně hledala nějaké hnědé tekuté linky a nic...Za mě je drogerie Teta asi nejlepší, vždycky tam něco seženu :)

    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsi mi brouka do hlavy :D Je pravda, že já jsem hnědé tekuté linky v drogerii taky neviděla :) mám jen hnědou tužku na oči ;)

      Vymazat
  4. Produkty co sis koupila jsem ještě neměla. Docela by mě zajímaly ty oční stíny od Essence.

    Zvu tě na moji Giveaway. Jestli chceš, tak se můžeš připojit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, určitě a ráda se připojím ;)

      Vymazat
  5. Ahojky, moc děkuji za milý komentář, Luci, ráda se připojím k Tvému blogu. Už jsem si zprovoznila připojení na tom svém, najdeš ho normálně v menu sloupečku :). Měj se krásně!

    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Najradšej nakupujem v DM drogérii :) Rozhodne by som chcela vyskúšať všetky spomenuté linky :)
    Máš krásny blog. S radosťou sa pridávam medzi tvojich pravidelných čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  7. achjo zase budu přemýšlet, co si z toho musim koupit :D

    LOVIES 47

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jeden z produktů zmíněných v tomto článku nemám, láká mě BB cream od Rimmelu...tak uvidíme :D
    Stala jsem se pravidelnou čtenářkou, byla bych ráda kdyby i ty si se stala na mém blogu =)

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  9. Ulatra Black mám koupenou už snad po sté :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se líbily ty oční linky od Dermacolu i Essence :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten make-up od Astoru mě zaujal. Já zatím používám jejich lift me up. A BB crem od Rimmelu taky vypadá dobře. Už dlouho uvažuju nad tím, že si koupím BB crem a budu ho používat častěji, než normální make-up :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  12. Ten Rimmel BB cream jsem si dneska taky pořídila. V balení s pudrem za 37,-! Tož nekupto! :D Zítra budu testovat!
    Jinak co se týče těch stínů v tužce, hrozně se mi líbí! Nejraději bych brala nějakou zelené. Zítra na ně skočím kouknout do Tety :)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  13. Ty linky od Essence jsou dokonalý. Taky je mám :-) a zítra o nich právě budu článek na světě..

    Pokud jsi velký linkovač, tak si je zamiluješ :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)