5. března 2015

NEWS IN MY CLOSET: FEBRUARY 2015 + JAK DOPADLA VÝMĚNA KABELKY

Krásný večer holky,
na úvod bych vám chtěla moc poděkovat za všechny vaše rady, o které jsem vás poprosila ohledně výměny mojí hnědé kabelky. I přes moji velkou snahu jsem se prostě s kabelkou nedokázala skamarádit. Z toho důvodu jsem minulý pátek zamířila do obchodního domu, kde jsem jí pořídila a poprosila o výměnu. Nejprve jsem si myslela, že mi prodávající nebude chtít výměnu uznat (bylo to totiž už přes 14 dní zpátky, co jsem jí kupovala), ale k mému překvapení se tak nestalo. Další stres se objevil při zjištění, že se mi vlastně žádná jiná nelíbí. Až při odchodu v poslední chvíli se na mě z rohu usmála kabelka podle mých vytoužených představ. Opět má hnědou barvu, tentokrát však mnohem tmavší, kterou už dokážu sladit s mým oblečením. Velikostně je menší, ale já v podstatě velkou kabelku ani nepotřebuji. Tuhle hnědou krásku využiji hlavně při nákupech, návštěvách restaurací a kin, kdy do ní vložím jen potřebné věci jako je peněženka, mobil, klíče a případně nějaké kosmetické pomocníky. Kabelka mě na první pohled upoutala krajkovým zdobením a zlatým zapínáním na přední straně. Na zadní části už krajka není, ale je tam malá kapsička. Uvnitř má kabelka ještě dvě prostorné přihrádky. Stylem kabelka odpovídá crossbody, ale při odepnutí popruhu se dá nosit i jako velké listové psaníčko, což považuji za její velkou přednost! Ke všemu nakonec byla levnější, než předchozí kabelka. Za zbylé peníze jsem si ještě koupila nový hřeben na vlasy a voňavku, jejíž vůně se mě drží i několik dní. Jak se vám líbí moje nová, vyměněná kabelka? Udělala jsem dobře?
NEW HANDBAG
Kabelku, kterou jsem vám představila, je zároveň novinkou mého šatníku za měsíc únor. Musím říct, že únor byl mým slabým nákupním měsícem. Tedy alespoň, co se týká nákupů v kamenných obchodech. Tam jsem si koupila jen hezké sportovní tepláky, které nechci nosit jako běžné tepláky ven na zahradu nebo na cvičení. Chci je vynosit například do města či školy. Kombinovat je chci k elegantním kouskům a vysokým podpatkům. Možná se vám to zdá jako zvláštní kombinace, ale podle mého názoru právě lodičky nebo jiné boty na podpatku tvoří se stylovými tepláky velmi osobitý outfit. Shodou okolností jsem při jejich zkoušení v kabince měla na nohou kotníčkové boty s vysokým podpatkem a tyhle tepláčky k podpatkům vypadaly perfektně! Přes internet jsem nakupovala více, ale na eBay je delší doba dodání, takže zakoupené věci přijdou až během března.
TEPLÁČKY

18 komentářů:

  1. zaujímavo riešená kabelka a tie tepláky sú super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kabelka se mi moc líbí, ale přesto si myslím, že tamta byla také pěkná :-)) Ale je fajn, že ti to vyměnili :-) tesim se na březnové nákupy z ebay! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obě jsou pěkné :) Ale tahle se mi pro mě zdá být lepší :). Hani, děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  3. Som rada, že ti ju vzali späť, pretože táto je krásna :) Aj keď ja by som ju nevynosila, ale to preto, že ja so sebou nosím oveľa viac vecí a neviem bez všetkých mojich taštičiek opustiť byt :D
    Milujem tepláky. A keby som mala do konca života nosiť iba jeden kus oblečenia, boli by to práve ony. Sú neskutočne pohodlné a len súhlasím s tým, že i s podpätkami vyzerajú dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším až bude hezky a vytáhnu je ven s podpatky :)

      Vymazat
  4. Zaujímavá kabelka :-) A tie tepláčiky sú úžasné :-) Ja mám doma podobné a nosím ich veľmi rada :-)
    A všimla som si aj tvoje ostatné príspevky a fakt zaujímavo píšeš :-) Máš super blog :-) Veľmi rada si Ťa pridám na GFC aby mi už neunikol ani jeden :-) Pekný zvyšok dňa prajem :-)
    http://suesanqa7.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, jsem moc ráda, že se ti můj blog líbí :). Ty máš taky super blog :)

      Vymazat
  5. Důležité je, že jsi spokojená. Je příjemné, když jsou v obchodě ochotní.
    Je pravda, že ta menší je velmi praktická do kina, na nákupy atd.

    OdpovědětVymazat
  6. Kabelka je velmi zajímavá. Nejdůležitější je, že se líbí tobě. :-) A tepláky jsou suprové.
    vmemzivote

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kabelka a i ty tepláky se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty tepláky jsou pěkné. Mohla by jsi někdy ukázat jak je nakonec zkombinuješ? :)

    worldbysofi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta nová kabelka vypadá super, líbí se mi daleko více než ta předchozí. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty tepláky se mi hodně líbí, hodily by se mi taky :)

    OdpovědětVymazat
  11. No jasne, podpatky a teplaky,pak se nemuzem divit jak to v cr vypada, leginy s kratkym trickem do mesta, kolikrat i na ples, proc jako ne, ze jo, perova bunda a jakoze vuittonka, nebo rifle a fleecova mikina. Holka, teplaky a podpatky NEJSOU originalni outfit. Teplaky jsou volnocasove obleceni, na valeni. Pokud chces borit hranice a kombinovat zdanlive nekombinovatelne, bez do Zary a tam si kup kalhoty, ktere vzhledem pripominaji teplaky ale jsou uplne z jineho materialu, ktrej se jako teplaky nechova. Pak tomu mozna muzes rikat styl, ale rozhodne ne nahazet na sebe domaci teplaky (a s napisem, proboha, co si k nim vezmes, adidas tricko se ctyrmi prouzky, prosivany kabat a riflovou kabelku? ) a podpatky.......

    OdpovědětVymazat
  12. No a vidim, ze komentare mas schvalovane ale prepokladam, ze kritiku, byt slusne napsanou, neuneses a zverejneni se nedockam :-D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)