26. března 2015

OUTFIT: DENIM, DENIM !!

Ahoj holky,
poslední dobou se mi zdá, že Vás zahlcuji obrovským množstvím kosmetických článků. Je to docela paradox, protože blog jsem původně zakládala s myšlenkou, že bude spíše o módě. :) Dlouho jsem se Vás nezeptala, jak se poslední dobou máte? Na mě něco nejspíš leze, ale chlap to nebude. :D Od dnešního rána poslouchám mojí mamku, jak jí bolí v krku, a že jí není dobře. A nějak se mi zdá, že ten bacil přeskočil na mě. Mimochodem mamina není fit už několik dnů, protože si zlomila ruku (upadla v koupelně). Zlomila si zrovna levou ruku, se kterou za běžných okolností dělá úplně všechno (je levák). Tím pádem se musím starat o celou domácnost společně s mladší sestrou a zabírá mi to více času, než jsem čekala.
Jinak byla bych ráda, kdybyste mě sledovaly na poměrně čerstvě založené facebookové stránce mého blogu. Uděláte mi velkou radost! A navíc se tam toho dozvíte o mnoho více! :)
V dnešním článku jsem si pro Vás připravila outfit, který jsem měla včera na sobě. Skládá se z riflového saka, které jsem si nedávno zakoupila na vinted.cz od jedné slečny. Koupila jsem ho za necelých 300 Kč a je od značky C&A. Na saku se mi moc líbí kožešinový límec, který se dá odepnout. Sako tedy mohu vynosit i v teplejších dnech. Rifle vlastním už delší dobu a jsou od značky Redial. Zajímavým detailem na nich jsou velké stříbrné zipy, které je zdobí. Kotníčkové boty na podpatku jsou zakoupené v Deichmannu. Myslím si, že barvou se hodí právě ke kožešinovému saku. Hnědou kabelku už jistě znáte z předchozích článků. Možná to vypadá, že barvou se kabelka k celkovému outfitu nehodí. Avšak na fotografiích vypadá tmavší, než ve skutečnosti je. Ale i na fotkách ladí s druhou barvou, kterou mám na botách.
Jinak, když už tady řeším, jestli kabelka ladí nebo neladí. Tak minule jsem šla do školy také s kabelkou, která zrovna moc neladila s celkovým oufitem a holky mě uklidňovaly, že v dnešní době, už kabelka nemusí ladit s oblečením. Souhlasíte s tím?
Jak se Vám outfit líbí?

22 komentářů:

  1. Jéé, tvůj komentář mě moc potěšil, jsi moc milá. Děkuji, jsem ráda, že se ti můj blog líbí! :) Ani já u tebe rozhodně nejsem naposledy, líbí se mi tvůj blog a máš moc pěkné články :)
    Ps.: to psaníčko je moc krásné! :3

    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slusi a kabelka ladi. Take rada ladim. Jde mi to naprosto prirozene,ale pak mne na modnim pekle kritizuji, ze ladim moc tj. ze tlacim na pilu, urputne ladim atd.
    Takze to moc neres :-) Dulezite je, jak to vnimas ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda, když věci ladí :) když to tak není, připadám si divně :D

      Vymazat
  3. Najviac sa mi páčia tie topánky a kabelka :)) Sú proste dokonalé a pekne doplnili celý ten outfit :)

    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  4. Udravuj se:) Teďka s příchodem jara přichází i nějaká bacilová epidemie:(
    Džínovina je něco, co se mi hrozně líbí, ale ne na mně!:( Takže tobě dávám palec nahoru:) Sekne ti to. Navíc jsem neskutečně unešená z toho tvého psaníčka :)))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, od tebe mě to neskutečně moc potěšilo, protože tvoje outfity se mi neskutečně moc líbí :)

      Vymazat
  5. Moc ti to slusi! :-) Ja si ted vyhledla uzasnou prostornou kabelku na Zootu, bude super do skoly a je cerna, takze se bude hodit ke kazdemu outfitu :-) Akorat tahle kraska stoji skoro 1300 Kc, tak konecne snad budu setrit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď také novou černou kabelku, ukážu ji v brzké době ;)

      Vymazat
  6. Taky mám ráda, když kabelka s botami ladí. Ale také jsem slyšela, že už ladit nemusí. :-) A když se projdeš po městě, všimni si kolik žen ladí. Já to raz udělala a všimla jsem si za celou dobu jen dvou, takže to asi fakt neřeš. :-D Jinak outfit je moc pěkný.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, outfit je úplně parádní, hrozně Ti to sluší :) A máš krásný vlasy, na pohled takový úžasně zdravý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to pristane. :)
    Máš veľmi pekný blog, určite tu nie som naposledy a práve som sa stala tvojou pravidelnou čitateľkou. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se mrknu i já na tvůj blog :)

      Vymazat
  9. Ahoj děkuji za pozvání na tvůj blog. Moc se mi zalíbil a proto už sleduji přes GFC.;)
    Jinak moc ti to sluší a máš pěkný vlásky :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sekne a máš krásné a hlavně zdravě vypadající vlasy :O :) s laděním kabelky a zbytku outfitu to mám tak 50:50, někdy ladím, někdy ne :D

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, mimochodem ty botky jsou krásné :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  12. Neni pravda, ze kabelka nema ladit s outfitem, je zboreny mytus kabelka+boty, protoze vypada krecovite, pokud se majitelka urputne snazi sladit barvu bot a kabelky ale nevychyta to o nejaky ten odstin (viz tvuj priklad), ale do celkoveho stylu by se hodit mela.

    OdpovědětVymazat
  13. http://www.protivna-blondyna.cz/2012/04/jak-na-dzinovou-bundu.html

    Ten vyrok ,,slama couha z bot,, je docela trefny, ze? (preber si to jak chces)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)