14. března 2015

VICTORIA´S SECRET SWIM SPECIAL 2015

Ahoj holky,
jak si užíváte sobotu? Moje rodina se dnes účastní tradiční zabijačky, která se koná v sousední vesnici. Zabití a porcování masa prasete není nic pro mě, takže jsem zůstala doma. Trochu jsem toho využila a zůstala v posteli o něco déle a při tom jsem sledovala na YouTube videa od youtuberek ze zahraničí. Poté jsem si dala horkou vanu, abych se trochu vzchopila. K obědu jsem si vykouzlila těstoviny se sýrovou omáčkou, abych neumřela hlady, a pak jsem šla ven s pejskem. Při procházce v poměrně chladném počasí jsem navštívila přítele a kamarády na stavbě budoucího švagra. V krátkosti jsem se domluvila s Honzíkem, že sobotní společný večer strávíme v lázních Aurora v Třeboni. Vůbec nic jsem nenamítala, protože se těším na relaxaci a doufám, že mě pak přestanou zlobit záda.
Při dopoledním pátrání na YouTube jsem narazila na skvělé video od Victoria´s Secret. Jedná se o plavkový speciál na rok 2015. Už jste ho viděly?
Supermodelky Adriana Lima, Candice Swanepoel, Lily Aldridge, Behati Prinsloo, Alessandra Ambrosio, Elsa Hosk, Martha Hunt, Jasmine Tookes, Stella Maxwell, Joan Smalls a Jac Jagaciak pracovaly tentokrát v nádherném Puerto Rico. Speciálně v tomto videu je uslyšíte mluvit o své práci pro luxusní značku Victoria´s Secret a o jejich osobním životě a kariéře.

6 komentářů:

  1. Taky bych si jela někam odpočinout a v lázních to musí být super.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Lazne si uzijte, hned bych jela taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super :-)) Do lázní plánujeme jet s přítelem v létě, tak snad to vyjde :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy som na zabíjačke nebola a ani na u nikdy nepôjdem :D Určite sa na to video pozriem, i keď ani neviem, že kedy budem mať čas :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musel být pohodový sobotní večer. Značku Victoria´s Secret mám moc ráda, hlavně jejich plavky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)