15. dubna 2015

DŽÍNOVÉ BUNDY NESTÁRNOU!

Hezký den,
dneska je nádherné slunečné počasí, proto jsem celé odpoledne strávila venku. Nejdříve jsem byla na pravidelné procházce se svým pejskem Eby. Hned potom jsem společně s mojí maminkou a sestrou vyrazila na jarní vyjížďku na kole. Jak jste se dneska měly vy?
Jinak dnešní článek bude věnovaný nadčasovému kousku, který snad nikdy nevyjde z módy. Jedná se o džínovou bundu, která se v posledních letech stala skvělým doplňkem. A její neskutečnou výhodou je, že jí můžete nosit úplně ke všemu!
Myslím si, že žádná žena se tuto sezónu neobejde bez džínové bundy, protože celkovému outfitu dodává uvolněný vzhled, šmrnc a jsou neuvěřitelně slušivé. Díky tomu, že se dají sehnat v různých střizích i barevných provedení, si vybere každá žena bez ohledu na věk či postavu. Největší klasikou jsou samozřejmě klasické modré bundičky. Osobně jsem si ale také moc oblíbila klasickou džínovou budu, která je navíc vylepšená zajímavým kožešinovým límcem. V dnešní době však narazíme v obchodech i na kousky z bílého denimu, nebo naopak super tmavého.

MOJE SBÍRKA:
eBay
C&A

15 komentářů:

  1. Džínový bundy jsou pecka, jen mi přijde, že ne všem sedí :) Ale je to takový nadčasový kousek, který by měl mít v šatníku snad každý (a to říkám já, která pořád nenašla tu perfektní bundičku, jenž by se hodila do mého šatníku) ^^ Strašně se mi líbí ta předposlední. Ta je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že v šatníku by jí měl mít každý ;) Já "džísky" miluju ;) Ta plísňová, která se ti líbí nejvíce nosím asi nejméně :D

      Vymazat
  2. Ta plísňová je super... :-) Krásná sbírka.. :-)

    http://wormake.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Tu plísňovou nosím zrovna nejméně ;)

      Vymazat
  3. Všechny jsou moc hezké. Nejvíc se mi líbí ta první. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká sbírka! Bunda džínová by asi v šatníku fakt chybět neměla a nezáleží tolik na věku.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé jednu mám dnes na sobě :-)) letos jsem ji vytáhla poprvé :-)) mám ji cca 10let a je nesmrtelná. :-)
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, "džísky" jsou nadčasové ;) A čím starší, tím lepší (alespoň se to říká) ;) Na tvůj blog se určitě mrknu ;)

      Vymazat
  6. Krásné, moc se mi líbí ta světlá! Taky mám doma jednu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jedině dobře, že doma také jednu vlastníš :) Děkuju moc za komentář, vážím si ho! :)

      Vymazat
  7. Ta první je skvělá! Jsem ráda, že jsou džínové bundy zase zpátky, a jsem ještě radši, že jsem ty své nevyhodila :D Mám nějaké staré přes 10 let, kdy to byl velký hit, s prošoupanými rukávy, které tomu dávají ten pravý retro šmrnc. Hezký článek! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Džínové bundy jsou parádní! :) Mám je moc ráda a celou zimu se těším, až ji budu moct zase vytáhnout! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)