11. dubna 2015

NEWS IN MY CLOSET: MARCH 2015

Milé čtenářky,
trochu opožděně Vám přináším video, ve kterém můžete vidět mě a novinky zakoupené v měšíci březnu. Doufám, že se Vám video bude líbit!
Přeji Vám krásný víkend :)


5 komentářů:

  1. Hezké video! :-)) Moc mi líbí ty legíny, na ven jsou super, také mám tento styl na procházky nejradši :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn video :) Ta černá kabelka je krásná? Můžu se ptát odkud ji máš? :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné video, ta růžová halenka vypadá moc hezky. :-) A černá kabelka je úžasná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Si zlatá :) čierna kabelka je krásna, mám podobnú z h&m len o trochu väčšiu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milé video a úplne najviac sa mi páčila tá čierna kabelka :)
    Sponkabob♥

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)