22. dubna 2015

RECENZE: AKNECOLOR JAKO MAKE-UP

Milé čtenářky,
dneska jsem si pro Vás připravila menší recenzi na můj oblíbený produkt. Jedná se o krémovou barevnou pastu, kterou mi v dávných časech předepsal kožní lékař. Používám ho už léta, protože léčí akné, pupínky a jiné nedokonalosti pleti. Produkt Aknecolor využívám jako denní make-up i přestože někteří "odborníci" na internetových fórech tvrdí, že se jako zmiňovaný make-up vůbec nepoužívá. Avšak já důvěřuji svého kožnímu lékaři, který mi právě Aknecolor předepsal ke zkrášlení mé pleti.

VÝHODY:
Jeho majitelky určitě ocení jeho velmi silnou krycí schopnost. Navíc na celý obličej stačí aplikovat malá vrstva produktu. Tím pádem dlouho vydrží a ušetříte peníze. Nejdůležitější předností Aknecoloru je, že má léčivé schopnosti. A kromě toho se může nanášet na pleť i víckrát denně, protože neucpává póry.

NEVÝHODY:
Velké mínus produktu je, že existují pouze dva odstíny. První odstín je neuvěřitelně světlý a druhý zase nebude slušet bledulkám. Přesto některé uživatelky tohle trable vyřešily smícháním dvou barev, aby dosáhly svého ideálního odstínu. Mám štěstí, protože vlastním "snědší" pokožku a můžu si dovolit používat tmavší barvu krémové pasty. Někomu by také mohla vadit jeho poměrně hustá konzistence. Avšak jako opravdu největší nevýhodu shledávám v nepraktickém balení. Z počátku je to v pohodě, ale po delším čase jeho používání začne obal praskat. A tak se často stává, že make-up vytéká i z jiných míst.

Osobně jsem s Aknecolorem opravdu moc spokojená! Používám ho již několik let a mé pleti nikdy neublížil, ba naopak neustále jí pomáhá. Pokud ještě některá z Vás stále váhá se začátkem jeho používání, vyzkoušejte ho, protože přeci jen jde o produkt z lékárny.

26 komentářů:

  1. Můžu se zeptat jestli se dá sehnat bez receptu?

    Zvu tě na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to jsem zapomněla napsat :D. Ano, seženeš ho bez předpisu :) Do soutěže se zapojím ráda :)

      Vymazat
  2. Měla jsem ho, avšak je opravdu nevhodný na dlouhodobé užívání... a těžký na pleti, obzvlášť, když už je tepleji..... Tak jsem si koupila Revlon Colorstay, velmi populární make up pro problematickou pleť a jsem nesmírně spokojená, super! Navíc je voděodolný, takže i když ti slzí oči, tak se nic nerozmaže :-) Jo a k Acnecoloru - super je i Dermacol Cover, má velmi podobnou konzistenci a ještě vyšší krycí schopnost... :-) odstín 207 je shodný se světlým Acnecolorem...u Revlonu je to odstín Ivory 110.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, používám ho dlouho a nemám sebemenší problém. Zkusím se také mrknout na ten od Revlonu. Ale co se týká Dermacolu, tak ten mám vyzkoušený a moc mi nevyhovoval. :)

      Vymazat
  3. Acnecolor znám už nějaký půl rok, a musím uznat že je opravdu úžasný. Akorát ho nepoužívám na make-up ale spíše něco jako korektor.
    Jinak hezký článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď momentálně používám jiný make-up, protože moje pleť je teď docela v pohodě. Ale když se mi udělá nějaký boláček, tak nezakrývá tak, jak jsem byla zvyklá, proto ho teď budu také používat jako korektor. :)

      Vymazat
  4. Používám už roky ten světlý odstín a jsem s ním moc spokojená. Jen strašně vysušuje. A taky mi obal po chvilce popraská. Měli by vymyslet jinou tubu na to, jinak je fajn.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti vysušuje pleť, tak pod něj používej buď bázi nebo hydratační krém :) To balení by mohlo být jiné :(

      Vymazat
    2. Díky, vyzkouším. :-)

      Vymazat
  5. Před X lety jsem ho také docela dost používala, ale už nevím přesně proč mi přestal vyhovovat a máš pravdu s tím balením to je příšerné :D Jinak velmi zajímavý článek pro někoho, kdo má problémy s akné. :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je hrozné :D Děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  6. Používala jsem jej asi před dvaceti lety a celkem krátce. Naštěstí už takový produkt nepotřebuji. Pleť mám v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším, až budu mít pleť zcela bez problémů :)

      Vymazat
  7. Když mi bylo patnáct, také mi ho předepsala kožní lékařka, oblíbila jsem si ho,
    dodnes si ho kupuji a to ten světlý, který se dříve nevyráběl :o) je mi 33 :D
    A také ho někdy používám na celou pleť, vyhovuje mi. Chápu, že někdo může mít námitky,
    ale já takto používám velmi dlouho a je to OK.

    OdpovědětVymazat
  8. hmm, tak ten mě zaujal a moc děkuji za recenzi!

    Zvu všechny na mojí první Giveaway:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda, že se ti recenze líbila :)

      Vymazat
  9. fakt ma zaujal, počula som o ňom už viackrát ale nemyslím si že mám až tak problematickú pleť :) Ale super recenzia Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že bys ho používat mohla. A nebo jako korektor alespoň :)

      Vymazat
  10. Používam svetlý odtieň a je skvelý:)

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem ho používala a byl fajný :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujímavý tip :) Môžem sa spýtať na jeho cenu? Ja používam Dermacol cover ako korektor, takže ak je podobný ako tento, tak by som mala bonus, že Acnecolor je ešte aj liečivý :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, v lékarně ho seženeš okolo 150 - 160 Kč :)

      Vymazat
  13. Najviac mi vyhovuje práve Aknecolor ako korektor. Výborne kryje a dobre drží a tuba vydrží na strašne dlho, keďže ho stačí máličko a používam ho len na postihnuté miesta, presne tak, ako je to tam napísané. Na celú pleť sa rozotiera veľmi ťažko a nepôsobí to prirodzene. A konzistencia je perfektná - drží dlho, an nesteká ako to bolo u Dermacol Cover, no a ani to nie je tyčinka, ktorá by mi len zvýrazňovala suché miesta, takže je presne na moju pleť. A ešte ďalšie plus je, že nie je drahý. Akurát, že mne vyrážky nepomáha liečiť, to je asi jediné mínus.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj! Já Aknecolor také používám každý den jako makeup, mám horší pleť a moje dermatoložka mi ho předepsala. Mám ten světlejší odstín a jsem s ním moc spokojená! Používám na něj houbičku, protože mi jinak dělá šmouhy. A ani si s ním nepřipadám jako s maskou, protože (jak jsi psala) je potřeba jen opravdu málo, je hodně krycí!
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Aknecolor som používala dlho, niekoľko rokov ako svoj make-up, som dosť svetlý typ a používala som teda ten svetlý variant a pleťový púder alebo som odtiene miešala, bol fakt skvelý, pretože perfektne kryl, akné liečil, takže sa nemohlo stať, že by som mala po odlíčení pleť horšiu než pred líčením, to teda nie a stačilo ho fakt málo, avšak na pracovné účely má slabú výdrž a dosť sa otiera, povedala by som že až priveľmi, spomínam si, že čistenie zubov alebo len kvapka vody znamenala pre pleť s aknecolorom katastrofu. Ale treba uznať, že je fakt skvelý.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)