27. dubna 2015

ROMANTIC TRIP: NOVÉ HRADY

Ahoj holky,
ozývám se Vám po náročném a prosluněném víkendu, který jsem společně s mojí nejmilejší osobou zakončila dnešním výletem. Plán byl domluvený na poslední chvíli, proto jsem od Honzíka utíkala domů, kde jsem si dala osvěžující sprchu a rychle se připravila. Času bylo opravdu málo, proto jsem mojí tvář přejela jen štětcem s pudrem a namalovala si řasy. Největší dilema nastalo před otevřenou šatní skříní. Co na sebe? Předpověď počasí slibovala teploty okolo 23 °C, proto volba tentokrát padla na vzdušné leopardí "harémky". Horní část těla jsem oblékla do pohodlného tílka v khaki barvě. Pro případné ochlazení jsem se vybavila ještě béžovým cardiganem. A jelikož jsem věděla, že budeme na výletě hodně chodit, nožky jsem obula do černých balerínek. Ještě před cílem našeho výletu jsme zastavili v nákupním centru v Českých Budějovicích, kde jsem si koupila tričko. Během nákupů si Honzík také přišel na své a pořídil si také nové triko z Takko Fashion.
Poté jsme konečně vyrazili do Nových Hradů. Hned po příjezdu jsme vydali hladový jako vlci do nejbližší restaurace na oběd. Pomalu v každé restauraci si objednávám smažený sýr s krokety, ale dneska jsem provedla změnu. Ochutnala jsem kuřecí nudličky se šunkou polité sýrovou omáčkou. K pití mi Honzík objednal nealkoholického Bernarda s příchutí švestky. Musím uznat, že všechno bylo vynikající! S plným břichem jsme se vydali vstříc státnímu hradu.
Když se řekne hrad, jako první se mi vybaví nějaká zřícenina, proto jsem byla mile překvapena touhle zachovalou stavbou pocházející z 13. století. Zatoužili jsme navštívit interiér hradu. Prohlídka se zde uskutečňuje s průvodcem a trvá zhruba 45 minut. Dospělá osoba za tenhle zážitek zaplatí 80 Kč, studenti stejně jako já pouze 55 Kč. Avšak dá se navštívit i byt panského úředníka, hradní příkop a podkroví s vyhlídkou. Nakonec jsme bohužel nenavštívili ani jednu ze zmiňovaných tras, protože nás nenapadlo ani ve snu, že by hrad mohl být ve všední den zavřený. Prohlédnout jsme si mohli pouze exteriér. Nesmutním, protože se sem v létě určitě vrátíme.
Druhá část výletu spočívala v návštěvě Terčina údolí, které se nachází rovněž v Nových Hradech. Je to romantický krajinný park v údolí říčky Stropnice, který vybudoval hrabě Jan Nepomuk Buquoy na popud své manželky Terezie, po níž je park dnes pojmenován. Během naší túry jsme viděli mnoho romantických staveb. Avšak největší dominantou parku je vodopád, který je vysoký zhruba 20 metrů. Určitě tohle kouzelně romantické místo navštivte!

12 komentářů:

  1. To musel být skvělý výlet :) Moc ti to sluší :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Výlet musel být moc pěkný a ty kalhoty jsou úžasné, sluší ti to. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty kalhoty mám poměrně dlouho a líbí se mi:)

      Vymazat
  3. tam jsem byla a moc se mi tam líbilo :) snad bude zase pěkné počasí na výlety

    OdpovědětVymazat
  4. My sme so spolužiakmi navštívili v nedeľu takisto hrad, no vtedy to bola akcia, kde bolo neskutočné množstvo ľudí :D Ale rada navštevujem hrady v také pokojnejšie dni, kedy je všade pekne ticho a človek si tak oddýchne :D
    Krásne fotky - tá posledná je perfektná!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) a ten vodopád vypadá krásně, hrozně bych se tam jela podívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné místo na výlet! A moc ti to sluší, super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip na výlet :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, koukam ze v cesku mate pekne pocasi :)) Jinak dobry tip na vylet !

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)