29. dubna 2015

VÝHRA V GIVEAWAY - DOVE OXYGEN & MOISTURE

Krásný den,
poprvé v životě se mi podařilo vyhrát giveaway! Jarní soutěž probíhala na blogu Markéty, která je v blogosvětě známá jako hairOCD. Díky téhle slečně jsem získala produkty z vlasové řady Oxygen Moisture od značky Dove. Jako bonus byla v balíčku přibalena skvělá karamelová čokoláda a nechyběl ani milý dopis.
Podle oficiálního popisu je šampon společně s kondicionérem Dove Oxygen & Moisture určen pro objem vlasů. Navíc nezatěžující složení slibuje hydrataci jemným, zplihlým vlasům a zároveň jim dodává až o 95 % větší objem. Celá kolekce je přesně určena na můj typ vlasů a tak jsem moc zvědavá, co s nimi udělá!
Tímto článkem posílám Markétě pozdrav a ještě jednou jí upřímně děkuji!

10 komentářů:

  1. Velká gratulace! Doufám, že bude na šamponky recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná :). Právě jsem přemýšlela, že recenzi asi psát nebudu, jelikož je jich na internetu poměrně dost. Ale pokud máš o recenzi zájem, tak jí s potěšením napíšu :)

      Vymazat
  2. Gratuluji, sampon Oxygen jsem nedavno vyhrala take :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji :-) Ja uz je pomalu dopotrebovavam jeste s maskou, ale jsou moc fajn, tak snad budes taky spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za milý článek, udělal mi velikou radost. Jsem ráda, že máš takovou radost :). Určitě dej pak vědět, jak ti řada vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. gratulujem aj ja som nedávno vyhrala malú kozmetickú GA :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výhra, moc ti gratuluji, Luci :) Koukala jsem na tyhle šampony, mám v plánu si je koupit :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)