20. dubna 2015

WEEKEND POST

Ahoj holky,
vítám Vás u dnešního článku, ve kterém Vám poodhalím, co jsem dělala během minulého víkendu. Sobotní den se oficiálně stal tím nejnudnějším v mém životě! Obvykle moje sobota začíná bohatou snídaní, na které si pochutnávám společně s přítelem. Tentokrát jsem si musela vystačit sama, protože Honzík musel brzy ráno odjet domů za prací. Přiznám se, že jsem kvůli tomu byla celý den trochu podrážděná. Nejenom, že si moje hlava celou noc vytvářela škaredé sny právě o něm, ale ještě jsem se ráno probudila opuštěná. Když jsem se z toho oklepala, čekala jsem od mojí maminky "sobotní zápřah". Ten běžně spočívá v úklidu mého pokoje, umytí celé koupelny a vysátí včetně vytření podlah v domě. Jenže k mému překvapení se tak nestalo! Tak jsem si dopoledne alespoň uklidila pokoj, jak jsem zvyklá. K obědu jsem si dala šťouchané brambory se zeleným špenátem a na doplnění chuti jsem na talíř přidala i volské oko. Byla to mňamka a to nejlepší z celého dne!
Přesto, že v sobotu bylo ošklivé počasí, tak se mamka odpoledne vydala pracovat na zahradu. Mě zahradní práce hrozně nebaví, navíc studené počasí moji "chuti" moc nepřidalo. Nakonec jsem si raději zalezla do svého pokoje a moje pozornost se plně soustředila na můj notebook. Na YouTube jsem objevila kanál sester (možná dvojčat) Niki and Gabi, jejichž videa mě neuvěřitelně baví! Navíc holky a videa jsou neuvěřitelně zábavné, krásné a inspirativní. Určitě pak na jejich barevný kanál mrkněte. Stojí to za to!
Niki and Gabi
Po zhlédnutí videí jsem začala konečně něco dělat. Moje sestra má 21. 4. narozeniny a oslava byla naplánovaná na sobotní večer, proto jsem namazala chlebíčky, očka a dala do trouby péct buchtu (dort dělala babička). Oslavovací party se uskutečnila na chatě, ale nakonec bez mé přítomnosti. Do večera jsem čekala na přítele, až si doma dodělá svou práci a případně bychom vyrazili na chatu. Nakonec se čekání protáhlo, tak jsem si udělala k večeři ovesnou kaši s jablky a skořicí a při tom ještě zhlédla další videa od Niki a Gabi. Po dobu stálého čekání jsem si vytrhala obočí. Po dalších uplynulých minutách mě přestalo bavit doma sedět na zadku, proto jsem nazula in-line brusle. Poté moje unavené tělo a nohy relaxovaly v horké lázni. Přibližně po půl hodině jsem byla vyrušená Honzíkem, který konečně dopracoval. Jako odpustek za čekání jsem dostala báječnou masáž kokosovým olejem! :)
- Sofinka -
V noci jsem měla už hezké sny a nedělní snídani i oběd jsem si vychutnala v přítomnosti přítele. Po obědě jsem tentokrát už musela sklidit špinavé nádobí a vyčistit koupelnu. A i v neděli jsem mazala chlebíčky na další oslavu narozenin mojí sestry. Tentokrát to byla "menší oslava" pro druhou stranu našeho příbuzenstva. Já s Honzíkem jsme byli pozvaný na další narozeninovou oslavu, ale tentokrát jsme slavili první rok života naší neteřinky Sofinky. Jen pro zajímavost, moje sestra s mojí (skoro) neteří mají narozeniny ve stejný den.
* Dárečky *
Samozřejmě, že jsem Sofince koupili dárečky. Jako první jsem v obchodě narazila na plastové, barevné kostičky. K balení kostiček jsem ještě dokoupila růžovou soupravu oblečení, která se skládá ze sportovního trička s krátkým rukávem a šortek. V Glóbusu jsem ještě objevila skládací dřevěnou desku s domácími zvířátky, tak jsem jí k ostatním dárečkům přikoupila. Malá Sofča si nakonec z dárečků oblíbila desku se zvířátky.  Na oslavě nechybělo jídlo ani dort! K jídlu jsme měli na výběr rovnou ze dvou dortů. :) První dort byl více krémový a byl ozdobený figurkami z marcipánu. Druhý byl klasický mrkvový dort s jahodami. Večer, po všech oslavách, jsem byla ráda za trochu klidu, proto jsem společně s rodinou vyrazila na chalupu. Dokonce jsem si sebou vzala i běžecké boty, které mám z Decatlonu a byla jsem si zaběhat. Skvěle jsem si rozhýbala tělo a snad jsem spálila některé kalorie z těch výborných dortů. :D
Dortíky
Jak jste trávily minulý víkend, vy? :)

10 komentářů:

  1. Niki a Gabi sú úžasné - no odporúčam i ich kamarátky - SierraMarieMakeup, MyLifeAsEva, MamaMiaMakeup a AlishaMarie - všetky sú perfektné :) Mám rada také rodinné oslavy, kedy sa tak všetci stretneme :) A Sofinka je krásna :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. radne nabity dny jsi mela.. ty dorty vypadaji nadherne! :-)

      Vymazat
  2. Ty dorty jsou božský. Sofinka je roztomilá :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Musel to být super víkend :-) Chci chlapa, kterej mě po práci ještě namasíruje, u nás je to spíš naopak :-D Ale nemůžu si stěžovat, on si to zaslouží víc než já :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, tú mrkvovú tortu by som si hneď dala :3 Sofinka je rozkošná, to ja keď chcem fotiť deti, hádžu sa zo strany na stranu :D A tiež teraz neustále pozerám rôzne vlogerky, tak si ich idem pustiť :D
    Krásny začiatok týždňa! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ty plastové kostičky jsem měla taky jako malá :D A ty dorty vypadají božsky, úplně se mi sbíhají sliny na ten mrkvový :)

    OdpovědětVymazat
  6. Niki a Gabi opravdu super. :-) Sofinka měla nádherné dorty. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Ty dorty vypadají skvěle! :) I když po víkendu jich mám také dost :D
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, Luci, ty dortíky jsou úžasné :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)