14. května 2015

INTERNETOVÉ NÁKUPY: DUBEN 2015

Ahoj, už jsem vás informovala o rozdělení pravidelných měsíčních nákupů. V prvním článku jsem vám už představila nové "dubnové" oblečení, které jsem pořídila u nás v České republice v kamenných obchodech.  Jestli jste se ke čtení zmiňovaného článku ještě nedostaly, tak to můžete rychle napravit - KLIK! Dnešní druhá část se bude věnovat taktéž novinkám z mého šatníku avšak s tím rozdílem, že věci jsem už nenakoupila v běžných obchodech, ale na internetu.
V dubnu jsem oblečení většinou pořizovala na jistě vám známé internetové stránce www.vinted.cz. A to bych nebyla já, kdybych na eBay nekoupila minimálně jednou věc za měsíc. Tentokrát jsem na nejznámějším aukčním serveru na světě ukořistila halenku, která je vyrobena z ideálního materiálu na jaro a letní měsíce. Šifon je popravdě můj docela oblíbený materiál. Také ho máte rády? Halenka mě na první pohled okouzlila svojí královsky modrou barvou. Za povšimnutí také rozhodně stojí její zvláštní rukávy! Mimochodem její cena byla cca 150 Kč! Není to paráda?
Na eBay bych bývala minula další částku, jelikož jsem se zamilovala do další košile. Jenže při pátrání na stránkách vinted.cz jsem narazila na téměř stejnou. Lišila se pouze malou náprsní kapsičkou a cenou. Přiznám se, že jsem se slečnou trochu o ceně smlouvala, což se mi určitě nakonec vyplatilo, jelikož mi jí prodala za 150 Kč i s poštovným. Cena na eBay se pohybovala okolo 250 Kč. Košile značky Amisu (New Yorker), opět vlastní šifonový materiál (to jste určitě nečekaly :D) a mojí oblíbenou žluto-zelenou jarní barvu. V tom samém barevném odstínu mi doma ve skříni visí ještě overal z F&F. Jeho fotku můžete vidět v první části dubnových nákupů.
Mnohokrát jsem na blogu a ve videích zmiňovala, že v šatníku nemám dostatečnou zásobu červené barvy. To je také možná důvod, proč jsem si jí v poslední době, tak oblíbila! Rozhodla jsem se tedy, že si zase na vinted.cz pořídím nový módní kousek v této barvě. Volba padla na tílko původně pocházející z Tally Weijl v košilovém střihu bez rukávů. Jenže jsem podcenila velikost svého poprsí, takže top ve velikosti S přes prsa prostě nezapnu. Neměla by některá z vás o tílko zájem? Prodávám ho za pořizovací cenu, která činí 100 + 20 Kč obyčejné pošty.
Zalíbil se mi i tygrovaný křivák z H&M. Čekala jsem, že bude z pevnějšího materiálu, ale (pro mě) bohužel je z tenkého materiálu. Na druhou stranu ho mohu nosit v létě a vlastně i v zimě jako přehoz, který snadno schovám pod bundu. Z přední strany je trochu delší, než z té druhé. Jeho cena na vinted.cz byla 180 Kč. Líbí se vám?
Úplně největší radost mi udělala tahle kráska, za kterou jsem navíc nemusela ani platit, protože jsem jí s jednou nejmenovanou slečnou vyměnila za nevyhovující šampuk z Lush. Obyčejnou bílou, bavlněnou košili jsem sháněla poměrně dlouho. Ale znáte to, kdo si počká, ten se dočká! Původně pochází z Terranovy. Na těle mi sedí, jako kdyby byla šitá přímo na mě. Navíc je velmi elegantní a zdobí jí zlaté doplňky (knoflíčky)!

23 komentářů:

  1. Krásně sis nakoupila :))) Tak občas neodhadnu velikost svého poprsí a marně se snažím zapnout něco, co prostě nejde ani náhodou :D
    Moc Ti sluší ta bílá košile to je fakt jak kdyby byla šitá přímo na Tebe:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty věci jsou dokonalé. Moc se mi líbí ten křivák. :-) Košile ti neskutečně sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, přemýšlím, že křivák možná prodám :D nejsem s ním moc velká kamarádka za tu dobu, co ho mám :D

      Vymazat
  3. Ty jo, ta červená vypadá fakt dost dobře - škoda, že je to S, moje prsa by to nezvládla :D :)

    INKA the BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  4. Ty košile jsou úžasné! Také miluji tyto šifonové materiály, zvláště na košilích. Už se dlouho chystám nějaké pořídit na ali nebo ebay, ale mamka bohužel způsobům platby na těchto serverech moc nevěří a jelikož nemám vlastní kartu tak se takovýchto košil zas tak brzo nedočkám :) Ale ty sis pořídila opravdu krásné věci a ta bílá košile ti vyloženě sekne! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta to by si moje mamka s tvoji mohly podat ruce :D Budu držet palce, aby jsi se brzy dočkala :)! A děkuju moc za kompliment i tvoje pravidelné komentáře!!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nákup :-) Košil není nikdy dostatek :-) šifon na léto je skvělý mám ho nejraději :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta červená košilka vypadá skvěle, bohužel by mi S taktéž nebylo. Téměř u všeho mám problém, že přes prsa nic nezapnu. Přitom mi nepřijde, že bych je měla nějak extra velké :D. Jinak Ti to sluší, pěkné kousky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru :) Také mi nepřijde, že bych měla extra velké prsa, ale prostě mi není :) Podcenila jsem je :D

      Vymazat
  8. Najviac sa mi páči tá žltá a tiež biela košeľa, veľmi ti svedčí! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! :) Ta žlutá košile vypadá skvěle, tak mě napadá, že v šatníku nemám jediný žlutý kousek.
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákupy, na vinted se dají najít úžasné poklady. Šifon je na léto příjemný, taky ho ráda nosím. A halenku na poslední fotce mám podobnou v černém :)

    OdpovědětVymazat
  11. Modrý top vypadá zajímavě! Líbí se mi ty jeho záda :) V bílé košili ti to moc sluší! :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
  12. na posledni fotce je tvuj make up s tvrdym prechodem, i takhle z dalky jde videt, ze mas pul ruzovou, pul fialovou, priste to trosku rozmaz do sebe, aby byl prechod mezi barvami prirozeny a stinovany. Kosile je moc pekna

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)