12. května 2015

JAKÉ TO BYLO V PRAZE NA MISTROVSTVÍ SVĚTĚ V HOKEJI 2015?

Milé čtenářky,
pokud čtete můj blog, tak jistě víte, že jsem se dne 7. května 2015 zúčastnila mistrovství světa v hokeji. Do našeho hlavního města jsem společně s přítelem vyrazila ve čtvrtek dopoledne. Celá cesta z jihočeského kraje až do Prahy probíhala bez sebemenších problémů. Po příjezdu jsme naše auto zaparkovali na Chodově v takzvaném P+R parkovišti, kde za celý den zaplatíte pouze 20 Kč. Do prvního zápasu zbývala spousta času, takže jsem neodolala obchodům v nákupním centru Chodov. Oblečení jsem nakupovala především v H&M. Mimochodem zakoupené věci uvidíte v novém článku ještě tento týden. V pravé poledne jsme se ještě naobědvali v nákupním centru. Já jsem si pochutnala na bramborové kaši se smaženým sýrem, který byl navíc v bramborovém těstíčku. Přítel si zase objednal americké brambory s lososem. S plným břichem jsme pokračovali metrem do Palladia, kde jsem musela navštívit Lush a doplnit svoje kosmetické zásoby. Poté jsme metrem konečně zamířili do o2 areny.
Mezi časem jsme si nemohli nechat ujít hokejovou fanzónu. Musím říct, že se mi tam moc nelíbilo. Na každém kroku nějaký sponzor mistrovství s letáky! Na druhou stranu je hezké, že do prostorů fanzóny mohou i fanoušci bez vstupenky na hokejový zápas. Tím pádem mají šanci ochutnat tu neuvěřitelnou atmosféru! Navštívili jsme i oficiální obchod s věcmi pro fanoušky. Nepřestala jsem se divit, jak je tam vše drahé. Pro vytvoření vašeho vlastního obrázku, se podívejte na následující fotku. :)
Dále mě překvapilo, že jsme nečekali žádné dlouhé fronty. Do o2 areny jsem se dostali poměrně rychle. Pokud si vzpomínáte, tak jsem kupovala barvy na obličej, abychom si mohli nakreslit vlajku na obličej. Samozřejmě, že nebarvili! Ale před vstupem jsme dostali papírovou vlajku, tak alespoň něco jsme měli! S Honzíkem jsme měli zaplacené lístky na dva zápasy.
1. ZÁPAS: ČESKÁ REPUBLIKA - FRANCIE
V prvním utkání zápasili Češi s Francouzi. Boj začal odpoledne v 16:15, ale do haly jsme se dostali dříve, abychom mohli zhlédnout rozbruslení obou týmů. Už na samotném rozbruslení panovala úžasná atmosféra. Navíc jsme měli skvělé místa! Zblízka jsem viděla vousatého Kubu Voráčka, krasavce Ondru Pavelce a dokonce i trochu prošedivělou tvář Jaromíra Jágra!
Během zápasu, ve kterém jsme mimochodem porazili francouzský hokejový tým, jsem netrpělivě čekala na příchod maskotů. Když konečně dorazili, všechna pozornost patřila jednoznačně jim. V tu chvíli se úplně zapomnělo na hokej! Zatímco Bob dělal společně s fanoušky různé blbosti, Bobek se věnoval "selfie mánii". Díky tomu byl celý ušmudlaný (barvy na obličej, make-up)! Z králíků se stal natolik rozptylující faktor, že jsem díky tomu neviděla první gól padající do brány našeho francouzského soupeře. Nemusela jsem smutnit, protože během celého zápasu padlo dohromady šest gólů. Přičemž náš český tým trefil bránu celkem pětkrát a zbylý jeden gól patřil Francii. Na celém utkání se mi nejvíce líbila atmosféra! Užívala jsem si fanouškovské skákání při padnutí gólu. Hlasivky jsem si procvičila při zpívání textu: „Dáme góla, dáme góla!" nebo „My chceme gól, my chceme gól!". Chybět samozřejmě nemohla mexická vlna ani hopsání na: „Kdo neskáče, není Čech. HOP! HOP! HOP!". Myslím si, že fanoušci sedící na obyčejných plastových židlích si zápas skvěle užívají, na rozdíl od VIP klientů, kteří sedí u stolu za sklem. Při účasti na mistrovství světa v hokeji jsem vypozorovala jednu jedinou nevýhodu - myslím si, že doma u televize máte na sledování hokeje více klidu (alespoň já to tak mám). V o2 areně je na mě asi moc rušno (králíci z klobouku, TV kostka), přesto bych na další zápas bez váhání jela!  
 
2. ZÁPAS: ŠVÉDSKO - NĚMECKO
Další zápas se konal večer ve 20:15. V tomto utkání se setkali tváří v tvář hokejisté Švédska a Německa. Na zápas jsem šla s váháním, jestli fandit našim sousedům nebo návštěvníkům pocházející ze severu Evropy. Ostatní Češi měli v tomhle ohledu zcela jasno! Fandili Německu! S postupem času jsem se k této skupině přidala i já! Přece jenom je potřeba, aby Švédi ztratili nějaké ty body. Přesto, že německý tým bruslil výborně a odehrál krásný zápas, prohrál o jednu branku. Celé utkání tedy dopadlo 4:3 pro Švédsko. Musím se přiznat, že tenhle hokejový boj jsem si užívala možná více, než ten předešlý. Bylo to možná tím, že už jsem nevěnovala tolik pozornosti králíkům z klobouku a TV kostce. Líbilo se mi, že při průběhu zápasu bylo jedno, jaké jste národnosti. Přesto, že český tým si "své" už odehrál, fanoušci z Čech nezůstávali potichu! A tak se stalo, že Švédi a Němci společně s Čechy hopsali, protože kdo neskáče, není přece Čech! :D  Všichni si prostě chtěli hokejové představení užít, proto se na hokeji nemůže nikdy dojít na rvačku, jako je to zvykem na fotbale. To je také jeden z důvodů, proč mám hokej raději!

14 komentářů:

  1. Těším se na ty věci z OC Chodov :-) Moc ti to tam slušelo. Měla by se zúčastnit soutěže o nejkrásnější fanynku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, Marti, uvidíš je :) A také ti děkuji za tvůj krásný kompliment! :)

      Vymazat
  2. Jsi strašně krásná :D
    Závidím ti, že jsi tam mohla být :) Bydlet trochu blíže, také bych se zajela podívat :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi! :D Také jsem ráda, že jsem se toho mohla zúčastnit :) Tobě to snad vyjde jindy ;)

      Vymazat
  3. Krásné fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vidím, že sis to pořádně užila, to je super! :) Těším se na článek s nákupy, doufám, že uvidíme co sis koupila v Lushi :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila jsem si to možná více, než je v článku popsané. :D Kosmetický nákup z Lush také uvidíte ;)

      Vymazat
  5. Krásne fotky, vidno, že si si to tam užívala ;) Ja som fandila doma ako o život :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za komentář na mém blogu a těší mě, že poznám budějckou blogerku! :D Musím začít sledovat, ať mám v obzoru někoho z blízkýho okolí :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač! Hned, jak jsem to přečetla, musela jsem ti napsat! :D Ať žijou ČB! :) ;)

      Vymazat
  7. Musel to být parádní zážitek, moc ti to závidím!:) Já tam byla včera dělat hostesku ve fanzone, takže jsem si tu atmosféru aspoň trochu užila :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)