6. května 2015

JEDU DO PRAHY NA MISTROVSTVÍ SVĚTA V HOKEJI 2015

Milé čtenářky,
zítra jedu společně s přítelem podpořit náš český hokejový tým na 79. mistrovství světa v hokeji do Prahy. V našem hlavním městě se MS pořádá už po desáté, naposledy to bylo v roce 2004.
Původně jsem chtěla lístky zakoupit pro přítele a darovat mu je pod vánoční stromeček. Jenže Honzík mi to sám rozmluvil! Pak ale přišel jeho bratr Luboš s nápadem hokejové pánské jízdy. Samozřejmě, že jsem to klukům přála! Ale cítila jsem se přeci jen trochu dotčeně, jelikož Honzík lístky od mé osoby odmítl a z Lubošova nápadu se mi zdál být nadšený. :D Jenže ve finále vstupenku na hokejové utkání Češi versus Kanada, nezískal. Avšak štěstí se na nás usmálo a přes kamarády jsme lístky na mistrovství světa v hokeji přeci jen získali!
Ve čtvrtek 7. 5. 2015 naživo uvidím první hokejový zápas, ve kterém se utkají Češi s Francií. Tento boj vypukne v 16:15. Aby nebylo hokejových zážitků málo, máme lístky ještě na druhý zápas, který začíná večer ve 20:15. V tomto utkání se potká švédský tým proti německému. Za (doufám) celoživotní zážitek jsme zaplatili rovných 6 000 Kč. Cena je to tedy hrozná, co si budeme povídat! Ale jako správně zapálená hokejová fanynka věřím, že to opravdu bude stát za to!
Luboš se nakonec v pondělí zúčastnil hokejového utkání Češi versus Kanada. Ve druhém zápase zhlédl chlapce z Lotyšska a Švédska. Druhý den jsme netrpělivě čekali na jeho dojmy ze zápasu, o2 areny, Fanzóny a chování fanoušků. Z Prahy se vrátil nadšený! A já se těším ještě více! Hokejistům jsem vždycky fandila z pohodlí domova, a proto nevlastním žádné věci pro fanoušky. V Kauflandu jsem na ně narazila. V původní představě jsem si chtěla koupit náš hokejový dres, ale cena 499 Kč mě v obchodě odradila. Byla jsem informována, že Fanzóna vedle o2 areny nabízí ten samý hokejový dres. Avšak jeho cena přesahuje 2 000 Kč. Je to normální? :D Nakonec jsem se rozhodla, že další peníze nehodlám investovat a budu si muset vystačit s barvy na obličej za 39 Kč. :D
Pokud se zítra budete koukat na některý ze zmiňovaných zápasů, vzpomeňte si na mě. :) Jako správná módní maniačka momentálně řeším, co si zítra na výlet obléct. :D A přesto, že má skříň doslova praská ve švech, já prostě nemám nic na sebe! Prosím, poraďte mi! V jakém oblečení (outfitu) byste na mistrovství světa vyrazily vy?

11 komentářů:

  1. Dziny, triko, svetrik, kozena bunda...
    Musel by mi nekdo zaplatit tech 6 000, abych tam sla:-) a stejne bych vahala. Dokonce se nejake listky zdarma kolem mne mihly. Hromadne akce fakt nemusim a uz vubec ne sportovni.
    Uzijte si to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! O téhle variantě jsem přemýšlela :) My jsme si s přítelem řekli, že když je to jednou za 10 let :) Také mi to přišlo dost peněz, ale Honzík mi řekl, ať se o to nestarám :D

      Vymazat
  2. Jee taky bych jela, ale za ty penize :O na sebe bych volila neco pohodlneho klidne i neco do sportovna i napad Marti mi prijde fajn. Užijte si to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že moc sportovních věcí nemám :D Děkujeme! :)

      Vymazat
  3. Tak fandi pořádně ať vyhrajeme. :-D A co bych si oblékla? Asi něco pohodlného. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, už se těším, až si zaskáču a zakřičím při padnutí našeho gólu :)

      Vymazat
  4. Jé! Užij si to! Já byla na hokeji jednou a bylo to pro mne velmi zajímavé :D obleč si něco pohodlného. Džíny a třeba mikinu, nebo svetřík :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo my byli také a doufám, že našim se bude dařit.
    Snad se zadaří a půjdeme ještě na zápas. Je to opravdu velice osobité a má to atmosféru.
    Zvuhttp://monalisabeautyeri.blogspot.cz/ tě na můj blog.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za ty peníze, ti moc přeju, abyste si to tam skvěle užili!!!:) já budu fandit doma od telky a doufat, že vyhrajeme :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo tak doufám, že za tu cenu to bude stát za to! :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, máš super blog, ihned odebírám :)
    Ten hokej ti závidím, já už se na žádné zápasy nedostala :( Ale musíš napsat nějaký článek, rozhodně by mne zajímal!!
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)