22. května 2015

KANÁRKOVĚ ŽLUTÁ BARVA

Zdravím! :)
Za prvé se omlouvám za menší neaktivitu během týdne. Zkoušky se kvapem blíží a veškerý čas musím věnovat intenzivní přípravě. Pokud si pamatujete, slibovala jsem vám článek, ve kterém byste mohli vidět moje pražské nákupy. Úmyslně jsem ho tento týden nepublikovala, protože jsem Prahu navštívila i včera. A pochopilně jsem chtěla dát všechny nákupy do jednoho článku. Bohužel jsem si včera nic moc nepořídila, takže jsem to odkládala naprosto zbytečně!
Jako "bolestné" přináším dnes na blog můj outfit, který jsem si oblékla do Prahy na celodenní nákupy. Trochu předčasně máte možnost vidět moje novinky z šatníku, které se také určitě objeví v pravidelných měsíčních nákupech. Mojí horkou novinkou jsou černé kecky, které mi pořídila maminka. Je to můj druhý pár bot, který nevlastní podpatek. Druhou a výraznou novotou je žlutý, kanárkový kabátek, po kterém jsem toužila. Jeho barva se mi moc líbí, akorát by podle mě mohl být o něco delší. Pod kabát jsem si oblékla obyčejné, bavlněné triko v černé barvě. Celý outfit jsem doplnila "crazy" legínami. Tuhle kombinaci jsem okoukala na stránkách nějakého módního magazínu. Jako doplněk nemůže samozřejmě chybět černá kabelka! :)
Do komentářů mi určitě nezapomeňte napsat názor na můj nákupní outfit! :)

22 komentářů:

  1. Moc hezky outfit! Krasna zluta.

    Hezky vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutá je teď na jaro i léto moje oblíbená! Tobě taky krásný víkend! :)

      Vymazat
  2. Kabátek je krásný a celkově ti outfit moc sluší uplně záříš :) A k nakupování podle mě jako stvořený :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, Luci, ty jsi tak krásná!! :)) Strašně moc moc ti to sluší. Ten kabátek je bomba. :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nepřeháněj! :)* Jsem ráda, že se kábátek líbí :)

      Vymazat
  4. Žltá farba bola naozaj dobrá voľba a sedí vam :)
    www.aduliksun.blogpsot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto skvělý outfit, má to šmrnc :-) A žlutá je na tuto sezónu parádní barva.

    OdpovědětVymazat
  6. Kabátek je skvělý! Krásně rozzáří celý outfit, jako kytička :) Takovéhle kabátky jsou na jaro nejlepší, vždycky se kochám, když lidé vymění zimní černou a šedou za jarní barvičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně jako ty :) Také se vždycky kochám :)

      Vymazat
  7. Hrozně moc ti to sluší!! Ta kanárková tě úplně rozzářila a krásně jsi to doladila perfektním úsměvem :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit, kabát je super a myslím si, že kdyby byl delší, tak už by se k těm legínům tolik nehodil :)) Takhle je to super :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji žlutou barvu, takže za mě bomba! ♥ Moc Ti to sluší a jak už jsem psala v některém z předchozích komentářů, jsi fakt krásná baba! :) Tak jak má být :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ty máš s tou krásou, co povídat! Ty jsi nádherná ♡

      Vymazat
  10. Veľmi ti to svedčí. :) Mám šaty v podobnej farbe, no viac by som si ich už asi neobliekla. Keď som ich mala raz na sebe, všetok okolitý hmyz si asi myslel, že ma treba opeliť. :D
    Christy

    OdpovědětVymazat
  11. Wow! Bomba, nikdy bych neverila, ze muze zluta barva vypadat tak dobre, moc Ti slusi! Ja jako blondyna ji tolik neunosim, ale pro vas brunetky je jako stvorena.
    http://inhotblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. My se ohromně líbí ty legíny! Odkud je máš? :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)