5. května 2015

NEWS IN CLOSET: APRIL 2015

Ahoj! Vítám Vás všechny opět u mě na blogu. Po dalším uplynulém měsíci se Vám zase hlásím s pravidelnými nákupy, které budou za měsíc duben. Novinky z mého šatníku budou tentokrát rozděleny do dvou článků možná videí. Dnešní článek bude o novém oblečením, které jsem pořídila u nás v České republice v kamenných obchodech. A druhou část plánuji v nejbližší době a bude se věnovat taktéž dubnovým nákupům, s tím rozdílem, že věci jsem už nenakoupila v obchodech, ale na internetu.
Vypozorovala jsem, že moje kamarádky a celkově ženy v mém okolí oblibují nákupům jídla ale i oblečení v obchodu Lidl. S mojí rodinou jsem zvyklá nakupovat v hypermarketu Globus, a proto jsem Lidl doposud nenavštěvovala. Avšak po ochutnání jejich potravin, vyzkoušení kosmetických produktů značky Cien a zjištění levných cen se můj přístup změnil. Díky už častým nákupům potravin v Lidlu jsem neodolala ani oblečení z módní kolekce Esmara Fashion.
Tahle košile si mě okamžitě získala svou výraznou růžovou barvou, která je na jaro a léto ideální. Navíc mi v ní nebude ani horko, protože je vyroben z lehkého a velice prodyšného materiálu. Má běžný košilový střih, který je ovšem vylepšený falešnou náprsní kapsičkou a má prodlouženou délku zadní strany. Normálně má košile dlouhé rukávy, avšak já je ohrnuji, protože se mi takto více líbí. Za tuhle krásku jsem na pokladně zaplatila 169 Kč.
Další novinka v mém šatníku také vlastní výraznou barvu, která je opět stvořená na jaro a letní měsíce. Je to tenhle žluto-zelený overal ze šifonového materiálu, který jsem pořídila v F&F. Bonusem pro mě bylo, že jsem overal objevila ve slevách. Jeho původní cena byla 599 Kč, ale já jsem ho zakoupila za akčních 179 Kč.
Při dubnové návštěvě Lindexu jsem domů neodešla s prázdnou. Už od mého vstupu do obchodu se na mě usmívala cedule s nápisem "SALE", což samozřejmě v překladu nemůže znamenat nic jiného, než výprodej. A pod zmiňovanou cedulí moje oči okamžitě zaregistrovali tohle zlato-měděné triko s flitry. Jeho jedinou nevýhodou jsou rukávy, které vypadají, jakoby byly prostřižené. A právě tyto průstřihy trošku zvětšují ramena. Naštěstí mám poměrně malá ramena a triko si mohu dovolit nosit. U pokladny v Lindexu jsem místo původních 899 Kč, zaplatila pouhých 150 Kč.
Jelikož pravidelně docházím na hodiny jógy a pilates, potřeboval i můj sportovní šatník po zimě trochu osvěžit a rozsvítit. V Decatlonu jsem sáhla po neonově růžovém tílku, které je prodyšné, odvádí pot a tím udržuje tělo v suchu. Je z elastického materiálu, takže při sportu se přizpůsobí snadno mým pohybům. Navíc díky skvělému střihu, perfektně sedí na těle a zvýrazňuje ženské křivky. Tílko můžete zakoupit V Decatlonu za pouhých 114 Kč.
V kamenném obchodu v Českých Budějovicích jsem k růžovému tílku ještě dokoupila černé tříčtvrteční kalhoty z elastického materiálu. Kalhoty jsou ozvláštněny růžovými pruhy na bocích. Tříčtvrťáky za skvělých 70 Kč jsou v příjemném kontrastu s výrazným tílkem z Decatlonu. Myslím si, že jsem vytvořila docela hezký, jarní sportovní outfit.
Pokud patříte mezi čtenáře mého blogu, tak jistě víte, že jsem minulý týden společně s přítelem navštívila Nové Hrady. A na památku z tohoto výletu jsem si domů přivezla černé, bavlněné tričko, které jsem pořídila v New Yorkeru za 139 Kč. Na triku se mi nejvíce líbí jeho přední strana, která je ozdobena květinovým nápisem "BREAK THE RULES".
To by bylo pro dnešní nákupový článek všechno, takže se s Vámi rozloučím a budu se těšit zase příště!
Ahoj!

15 komentářů:

  1. Ten žluto-zelený overal je krásný.. :-) Já sháním nějaký hezký žlutý topík :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš o nějakém hezkém žlutém topíku vědět, určitě se mi ozvi :D :) Do šatníku by se mi také hodil :)

      Vymazat
  2. Neviem prečo, ale v poslednom čase som dosť úchyl na kvetinové nápisy :D To posledné tričko je super, úplne vystihuje moju povahu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to také líbí :) Celkově teď jaře ujíždím na všech kytičkách, ať jsou kdekoliv :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné věci. Nejvíce se mi líbí žluto-zelený overal. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne veci. Mne se moc libi tricko s flitry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem ráda, že bys něco z mých novinek vybrala :) ;)

      Vymazat
  5. Úžasné věci, vychytala jsi super slevy! :) Ta košile je super, já sháním nějakou bílou v klasickém střihu a také šifonovou bílou nebo nějakou letní barvičku, ale zatím pořád nějak nemůžu natrefit na tu správnou! :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky vždycky přijde, že nemůžu najít tu pravou věc pro mě. Ale časem jí vždycky někde v obchodě objevím. Takže neboj, ta tvoje na tebe už někde čeká :)

      Vymazat
  6. Ten overal vypadá super, určitě Ti bude moc slušet!:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci :) ten overal je krásný a cena jakbysmet. Na léto si chci taky nějaký koupit, tak se v tescu po nějakém podívám :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné věci! :) To tričko se mi líbí nejvíc! :)
    Mě se tvůj blog taky líbí a stávám se pravidelnou čtenářkou, budu ráda, když ty se tedy staneš na mém blogu :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý věci :-) Overal je krásný a mám uplně super barvu! Jinak to tričko s Break the Rules mám taky akorát v bílém jelikož skoro žádné bíle trička nemám a je taky super! :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
  10. To posledné tričko a prvá košieľka sú moji favoriti. Aj ostatné veci sú krásne. :)) Športové oblečenie by sa mi tiež zišlo, teraz na jar musím na behanie vyťahovať staré veci, mám tiež jedny trojštvrťáky, no tie si nechávam na leto. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)