18. května 2015

ORANGE-BLACK OUTFIT

Milé čtenářky,
pokaždé, když publikuji nový článek, tak se trochu bojím, že se pod ním po jeho zveřejnění, neobjeví žádný komentář. Prostě mám strach, že vás jednou přestane bavit navštěvovat můj blog a číst moje články. Naštěstí vaše návštěvnost je poměrně vysoká a nový pravidelní čtenáři přicházejí, což mi vždy vykouzlí široký úsměv na tváři. Za tohle všechno vám patří opravdu velké a hlavně upřímné DÍKY! Společně jsme dokázaly překročit hranici 115 pravidelných čtenářů. Za tohle krásné číslo (o kterém se mi mimochodem při zakládání blogu ani nesnilo) připravuji soutěž, která bude probíhat tady na blogu i na mých sociálních sítích. Pokud mě na Instagramu nebo Facebooku ještě nesledujete, můžete to jedním kliknutím napravit, aby vám soutěž potom neutekla. Konec května sebou přináší i starosti v podobě zkouškového období, proto se vám chci omluvit, že tak často nekomentuji příspěvky na vašich blozích.
V pátek jsem konečně shlédla v kině film Avengers: Age of Ultron. Příběh byl pěkný, ale nebudu sama sobě lhát, protože jsem čekala přeci jenom trochu víc. Po konci filmu, při cestě domů jsem poprosila přítele, aby vyfotil můj outfit. Určitě mi do komentářů napište, jak se vám líbí. Nebo, co byste na něm změnily. Budu na to čekat. :D
Jelikož bylo páteční počasí pochmurné, zpestřila jsem si den svými oranžovými kalhoty. Před pár lety jsem si je koupila v New Yorkeru během mojí návštěvy Prahy. I přesto, že jsou mi momentálně větší, mám je dodnes. Ke kalhotám jsem oblékla černé triko od značky Guess, které jsem pořídila na dříve známém votočvohoz.cz (mimochodem tenhle název byl podle mého názoru mnohem lepší, než vinted.cz). Aby mi nebyla zima, raději jsem se ještě pojistila černým svetrem z Kik. Pamatuji si, že jsem ho tehdy koupila ve slevě za směšných 50 Kč. A jakou dobu jsem tenkrát stála před zrcadlem kabinky spolu s myšlenky, zda ho koupit a k čemu ho nosit. Nad čím jsem proboha přemýšlela?! Svetr jsem si oblíbila, protože je z příjemné vlny. Nekouše ani "nepuckatí". V podstatě obyčejný svetr obzvláštňuje přidaná stříbrná nit do vlny a jeho asymetrický střih (prodloužená délka zad). Celý outfit doplňují černé kotníčkové boty na vyšším (ale pohodlném!) podpatku. Chybět samozřejmě nemůže ani doplněk v podobě kabelky. Není to zas tak dávno, co jsem si jí koupila. Z počátku jsem jí nevěnovala moc pozornosti a často jí nechávala ležet doma. Avšak poslední dobou jí docela často nosím. Jak se vám líbí?
Dnešní sluníčko mě docela nabilo novou energií, kterou jsem určitě potřebovala. Během dopoledne jsem se učila otázky ke zkoušce, která mě čeká 28.5.2015. Po obědě jsem vyrazila do nedalekého města na nákupy. Shnáněla jsem plavky, byla docela "huška" sehnat takové, které by lichotily mé postavě a hlavně mému poprsí. Nakonec se mé vynaložené usílí vyplatilo, protože jsem sehnala krásné plavky. Mám z nich neskutečně velkou radost. Určitě je uvidíte v pravidelných měsíčních nákupech, které vyjdou co nevidět! :)
Já doufám, že se vám dnešní outfitový článek líbil. A můžete se těšit na další, tentokrát kosmetický příspěvek! Já se pokusím ještě naučit jednu otázku. Držte mi palce! :)

11 komentářů:

  1. Tak to máme stejný, taky se bojím, že pod článkem bude 0 komentářů. A na Avengers se chci jít taky podívat :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je krásná a celý outfit ti moc sluší :) Já svetříky miluju! Mám dokonce podobný jako je ten tvůj :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tými farebnými nohavicami sa nedá nič pokaziť nikdy - hlavne nie túto dobu, keď sú moderné :) A fakt vám pristanú :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný outfítek :) Ta oranžová ti opravdu sluší! :) Jinak ten svetřík je opravdu super úlovek, za ty peníze!
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  5. TAky mam vždycky strach, že článek nebude nikoho zajímat:) Alespoň v tom nejsme samy:D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám tiež vždy také obavy. Ale keďže zväčša zverejňujem články večer, tak potom ráno, keď kontrolujem blog a vidím počet nových komentárov, tak sa musím nad mojimi obavami iba zasmiať :D
    Outfit je krásny, ako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, jsi tak strašně moc krásná ♥
    Sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Svetřík je super a celkový outfit také. Líbí se mi kombinace výrazných kalhot s černou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to, a spojení oranžové a černé zbožňuji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/muj-prvni-bronzer.html

    OdpovědětVymazat
  10. Slušivé :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší! :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)