24. května 2015

OSLAĎ SI SE MNOU SVŮJ STUDENTSKÝ ŽIVOT

Ahoj holky,
dneska jsem se stihla naučit v rekordním čase! Včera jsem naopak u knížek seděla celý den, jelikož v následujícím týdnu mám hned dvě zkoušky za sebou. Už teď pociťuji mírnou nervozitu, avšak snažím se (musím) myslet pozitivně. Jak jste na tom se zkouškovým obdobím, vy? Pokud se (m)učíte stejně jako já, tak vám dneska poradím jednoduchý a především rychlý recept k oslazení studentského života. K vykouzlení této pochoutky budete potřebovat bílý jogurt. Od značky Pilos, jsem si v poslední době moc oblíbila bílý sladký jogurt, který kupuji v Lidlu. V pokrmu nemůžou chybět ani chutné pšeničné burizony s medem od FunZoo, které také pořizuji v již zmiňovaném obchodu. K doplnění vitamínů nám nesmí scházet ovoce, konkrétně jablka s banány.

Malou kuchyňskou misku naplníme bílým jogurtem zhruba do poloviny. Jestliže máme první krok hotový, tak si do ruky vezmeme pytlík s pšeničnými burizony a posypeme s nimi bílý jogurt v misce. Burizony, které kupuji v Lidlu navíc obsahují med a vitamíny. Pokud doma zrovna burizony nenajdete, nahradit je můžete například i klasickými müsli nebo čokoládovými kuličky.
Na řadu přichází zdravé ovoce. Nejprve použijeme jablka, které očistíme vodou a poté je nakrájíme na menší kousky. Po splnění tohoto úkolu je opět vložíme do kuchyňské misky, kde už máme bílý jogurt i burizony.
Pro dostatek vitamínů, oloupeme banán a nakrájíme ho nožem na tenké plátky. Následně banán přidáme do misky k dalším potravinám. Na závěr, aby celý pokrm vypadal hezky - ho ozdobíme pšeničnými burizony, které jsme k tvorbě jídla na začátku už také potřebovali.
VÝSLEDEK:
Dnešní článek jsem pro vás měla připravený už poměrně dlouhou dobu a až dnes přišla správná chvíle pro publikování. Upřímně doufám, že jsem vás tímhle jednoduchým, zdravým a především rychlým receptem alespoň trochu potěšila. Do komentářů mi můžete určitě napsat, jestli vás tahle pochoutka oslovila, a jestli jsem vás fotky dostatečně nalákala k jeho přípravě doma. :)
Zatím se mějte moc krásně, ve škole při zkouškách vám držím palce a brzy se "uvidíme"!

7 komentářů:

  1. Dala bych si spíše lesní ovoce než jablko s banánem.
    Tuhle kombinaci ráda nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recept, hned jsem dostala hlad! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo super tip, já si sice díky alergii musím jalblíčka loupat, ale to vůbec nevadí a od mala nejím banán, ale nahradila bych jiným ovocem. Super dezert či svačinka.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada to moc dobre, po tech burizonech budu muset kouknout :-) A u zkousek drzim palce, taky me ceka celkem narocny tyden, tak at nam to utece :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, to vypadá výborně, miluji burizony. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Super tip na svačinku, tu nikdy nevynechám během učení :D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)