4. května 2015

PHOTOGRAPHY: SPRING EDITION

Ahoj holky,
jak jste se během dnešního dne měly? Já jsem dnešní celý den věnovala mému blogu. Jestli všechno vyjde podle mých plánů, tak zítra zveřejním pravidelný měsíční článek s názvem NEWS IN MY CLOSET: APRIL. Ve zmiňovaném článku samozřejmě nebude chybět ani tradiční video. Tak se můžete předem těšit. Chci se zeptat, jestli máte tento typ video vůbec rády? A nebo si chcete o mých novinkách v šatníku raději přečíst? S natáčením videa je obrovská práce, která mi zabere pomalu jeden celý den, proto mi záleží na Vaší odpovědi. :)
Když jsem pro Vás psala minulý, taktéž pravidelný měsíční článek se svými zážitky, zjistila jsem, že mám v telefonu množství fotografií, které bych Vám chtěla ukázat. A jelikož jsem dnešní den nestihla napsat plnohodnotný článek, se kterým bych byla spokojená. Přišel pravý čas fotky ukázat!
Přeji Vám příjemnou podívanou!

10 komentářů:

  1. Krásné fotečky.. ty macešky jsou top :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky. Já mám raději když si můžu článek přečíst. Přece jen když chci sledovat videa, tak můžu navštívit youtube. Ale nemám nic proti videu. Když dáš video, tak se i na něj ráda podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor :) Dubnové nákupy mám rozdělené na dvě části, tak možná jedna část bude ve videu a druhá v článku. Ještě uvidím :)

      Vymazat
  3. Clanky mam radeji, protoze je mohu cist kdekoliv. Na video si musim udelat extra cas, abych nekoho nerusila. Navic clanek nactu rychleji do mobilu. Video nekdy zlobi a nechce se cele stahnout.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, a ty stromy :3 super! :) A na video se ráda podívám :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta zvířátka bych hrozně pomuchlala ♥ Krásné fotky, dneska u toho deštivého počasí ráda zavzpomínám na jaro :D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)