29. května 2015

VÝPRODEJ BIŽUTERIE (F&F, KIK) + CO SE UDÁLO ZA POSLEDNÍ DNY?

Krásný den!
Omlouvám se, že jsem tento týden v blogovém světě nebyla aktivní! Ale už jsem vás informovala, že veškerý čas (bohužel) musím věnovat přípravě na zkoušky. Z první zkoušky, která se uskutečnila ve středu, jsem odešla s výborným pocitem a zapsanou jedničkou v indexu. Avšak pořád jsem neměla "vnitřní klid", protože jsem věděla, že za pár hodin mě čeká další zkoušení! Následující den, ve čtvrtek, mě učitel na zkoušce ohodnotil dvojkou. Konečně se dostavil pocit blaženosti! První dvě zkoušky jsou hotové a těšila jsem se na zasloužený odpočinek! Samozřejmě jsem také myslela na vás, na blog a publikování nových článků! Už včera jsem měla v plánu napsat nový článek, ale místo toho jsem zbytek včerejšího dne strávila v nemocnici společně s rodinou. Mého dědečka, totiž včera postihla lehká mozková příhoda a byl okamžitě odvezen sanitkou do nemocnice. :( Po návratu domů z frustrujícího nemocničního prostředí, jsem se "zhroutila" do postele a vylezla z ní, až dnes dopoledne. Všechen stres (zkoušky, děda, nemocnice) na mě opravdu hrozně působí, a proto jsem unavená a bolí mě každý sval v mém těle.
Ale teď už pozitivně! Před několika dny jsem měla cestu do Tesca společně s mojí kamarádkou Martinou. Samozřejmě, že nás moc nezajímalo jídlo ani různé akce, ale hlavně oddělení s módní značkou F&F. S Marťou jsme se okamžitě zastavily u velkého stojanu s bižuterií. A právě tam jsme objevily neuvěřitelně krásné a levné doplňky. Jako první mi do oka padl masivní náhrdelník se stříbrným řetízkem. Nejkrásnější na něm jsou jeho blankytně modré květy a lístečky. Podle mě je tento kousek na jaro přímo stvořený!
Okouzlil mě také zlatý náramek, který je zdobený stříbrnými kamínky a perličky. Myslím si, že celkově je  náramek opravdu hezky a zajímavě zpracován. Doma navíc moc náramků nemám, takže bylo úplně jasné, že tenhle semnou domů hned odejde. :)
Po chvíli jsem si ještě začala prohlížet náušnice. Z poměrně šikoré nabídky doplňků F&F, jsem si nakonec vybrala dlouhé náušnice ve stříbrné barvě. Podobně jako náramek, je i tenhle šperk ozdoben stříbrnými kamínky. Tento typ náušnic je elegantní a nejvíce se mi líbí k vyčesanému účesu. Jako poslední do sbírky doplňků přibyl dlouhý zlatý náhrdelník s korálky. Vzhledem k tomu, že jsou korálky hodně barvené, tak ještě nemám přesnou představu, k čemu budu náhrdelník nosit. Ale za ty peníze jsem ho tam prostě nemohla nechat! Teď se podržte, protože cena všech zakoupených doplňků byla 24 Kč!! S Martinou jsme tomu nemohly uvěřit! Ceny byly pro nás, tak nereálné, že ještě před zaplacením u pokladny, jsme si ceny raději ověřily. :D
Každý úspěch má být odměněn! A proto jsem si po včerejší zkoušce chtěla udělat radost. Navštívila jsem obchod Kik, ve kterém vždy objevím hezké věci. Tentokrát jsem u pokladny v Kiku zaplatila opravdu málo. Nejprve jsem si nebyla jistá, jestli si mám náušnice vůbec kupovat, protože moje šperkovnice "praská ve švech". Ale pak jsem si řekla, že za ty 3 Kč je prostě koupím, i kdybych je měla potom někomu darovat! Nakonec koupě opravdu nelituji, protože náušnice vypadají opravdu moc hezky. :) Musím se přiznat, že bižuterie v tomto obchodě se mi docela líbí a ještě raději ji samozřejmě kupuji, když je ve výprodeji!

17 komentářů:

  1. Krásné kousky, zejména ten první náhrdelník. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý náhrdelník, náramok a tie náušnice... úplne super, a za tú cenu aj keby si ich len raz mala, ale sú krásne, tak tie sa určite oplatí vynosiť :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná bižuterie.líbí se mi prakticky všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty náušnice jsou super, ty by se mi taky hodily :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Dědovi přeji brzké uzdravení. 24,- to je skoro zadarmo, skvěle jste natrefily. :-) Hodně se mi líbí ty poslední náušnice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný kousky :-) Ten růžičkový náhrdelník je top :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věcičky :). Ten náhrdelník by se mi také líbil ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé nádherná bižuterie, ty naušnice na posledním obrazku nějaké podobné bych si ráda pořidila, ale nevím zda by to nebylo moc tezké na ucho :D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný výběr, máme hodně podobný vkus. Jen teď dávám přednost hlavně jemným šperkům....asi stárnu :-D.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny kousky jsou krásné, hlavně ten kytičkovaný náhrdelník a ten s těmi korálky! Také bych ráda přišla do obchodu zrovna když jsou takové slevy, ty máš prostě štěstí! Ale po zkouškách sis to určitě zasloužila! :) Přeji dědečkovi brzké uzdravení :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné kousky, všechny mě moc zaujaly.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Bizuterii z FF miluji a vzdy jsem take vyckavala na jeji vyprodeje, ktere se vazne vyplatily!

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)