1. června 2015

KRÁSY NAŠÍ ZAHRADY

Krásný první červen!
Čtenářky, jaký jste měly víkend? Já jsem společně s rodinou o víkendu navštívila pouť, která se koná každý rok v blízkosti mého bydliště. Sobotní večer a noc jsme protančili na tradiční pouťové zábavě. Návrat domů se tentokrát protáhl více, než jsme očekávali - ve své posteli jsem usínala až v neděli, v brzkých ranních hodinách. Po pár hodinách spánku jsem byla opět na nohách a zkrášlovala svůj zevnějšek. Všichni jsem se totiž chystali na sváteční pouťový oběd k tetě. Po chutném jídle vždy vyrážíme na procházku, při které navštívíme pouťové atrakce a prohlídneme si zboží, které vystavují zdejší stánkaři. Už při cestě autem k příbuzným jsem si vyhlédla letní šatičky, které jsem si i nakonec koupila. Zítra budeme mít možnost je vidět. Na blogu si totiž budete moct přečíst článek o novinkách, které jsem si zakoupila v květnovém měsíci A nebude chybět ani "haul" z Prahy. Ovšem v dnešním článku se můžete pokochat naší rozkvetlou zahradou!
Několikrát jsem na blogu zmiňovala informaci, že bydlím na venkově, kde jsme si před několika lety postavili domeček. K našemu rodinnému domu také patří velká zahrada, na které se neustále pracujeme. Avšak mojí mamince zahradní práce nikdy nepřekážela, jelikož je to její velký koníček. Díky jejímu úsilí nám vytvořila krásné místo, na kterém ráda společně s rodinou odpočívám. Momentálně, ve zkouškovém období, se na zahradě ráda učím, pokud mi to počasí dovolí. Pomalu se také začínám těšit na horké letní dny, kdy se na zahradě budu opalovat nebo se skočím vykoupat do bazénu. Také se nemůžete těchto dní dočkat?

PŘEDNÍ ČÁST ZAHRADY:

ZADNÍ ČÁST ZAHRADY:
Určitě mi do komentářů můžete napsat, jestli se vám naše zahrada líbí. Také by mě určitě zajímalo, jestli u vašeho baráčku máte také takové kouzelné místo, na které jste pyšní? A kde si můžete společně se svojí rodinou či kamarády odpočinout? Doufám, že se vám dnešní spíše fotografický článek líbil a zítra si nezapomeňte u mě na blogu přečíst další článek! Budu se těšit na vaše komentáře! :)

17 komentářů:

  1. Teda, vy máte snad zahradníka! Máte to tam vážně pěkný :) Nám to vždycky rozhrabe pes :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti naše zahrada líbí! :) Doma nemáme zahradníka, ale milovnici rostlinek všeho druhu :) My máme také pejska a dokonce dva a naštěstí zahradu nerozhrabávají :D

      Vymazat
  2. Krásné fotky:) Já fotila první leošní outfit taky na zahradě u mamky:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zahradě a celkově venku jsou fotky nejkrásnější <3! :)

      Vymazat
  3. Už se těším na nové šaty, určitě budou pěkné. A musím říct, že zahrada se mamince opravdu povedla, nádhera. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím mamče říct, že se vám zahrádka líbí ;) Bude nadšená :) Na šatičky se určitě těš, protože si myslím, že to stojí za to ;)

      Vymazat
  4. Tiše závidím.. :( :-) Jednou bych taky chtěla mít tak krásnou zahradu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji pouťovou zábavu a pouť, která bývá u nás :). Je to nejlepší akce za celý rok a každoročně se na nic moc těším :). Celkově mám poutě moc ráda! Můj víkend byl takový depresivní, jak sis přečetla v mých článcích, ale měl i malinko pozitiv :). Viděla jsem po delší době kamarádku, s kterou jsem dobře pokecala a zašly do absolutně skvělé cukrárny. Takže jsem se pořádně nacpala ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se na pouťovku a celkově na pouť těšila :) Bylo to fajn, akce se povedla, ale byla jsem na tom s přítelem podobně jako ty :( Ale už je to zase v pořádku :) Do cukrárny bych tak zašla, ale zdá se mi, že jsem trochu přibrala, takže raději ne :D

      Vymazat
    2. Jojo, psala jsi mi, že to taky nemáte teď zrovna nejlepší :(. Tak snad se to také všechno urovná! :) Jééj, tak ale občas sladké si musíš přece dopřát :P :D.

      Vymazat
  6. Úžasná zahrada. Taky máme okrasnou zahradu, ale té vaší se vůbec nemůže rovnat. Tleskám! :)

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Ta vaše bude určitě nádherná <

      Vymazat
  7. Nádherná zahrada! Opravdu se mi moc líbí a pejsek na 2. fotce je také krásný :) My máme zahradu poněkud více do obdelníku a tak není tolik prostorná, ale máme jezírko s rybami/nebo možná bez ryb, bráška s nimi moc rád krmí kočky :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. juuu tá je krásna ♥ mať raz taký domček so záhradou to je môj sen :) ZuZu

    OdpovědětVymazat
  9. Paneboze, normalne se mi zatajil dech! Je to nadhera, mate to opravdu bozske a nadherne udrzovane :)
    http://inhotblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)