12. června 2015

MOJE VÝHRA V GIVEAWAY

Ahoj holky!
Bohužel poslední dobou nemám na blog tolik času, kolik bych si představovala. :( Momentálně musím veškerý čas věnovat intenzivní přípravě na mojí poslední zkoušku z psychologie. Jinak ostatní zkoušky mám hotové a ta poslední mě čeká příští týden ve čtvrtek. Nevím, jak to dělám, ale většinou ty nejtěžší zkoušky absolvuji jako poslední! Naneštěstí nemám čas napsat dlouhý a plnohodnotný článek (to se ovšem na konci zkouškového období výrazně zlepší, slibuji), tak vám alespoň ukáži, co se mi poštěstilo vyhrát v giveaway. Tentokrát soutěž probíhala u Martiny, kterou v blogovém světě poměrně dlouho dobu znám jako Genevru. Její blog patří do mého seznamu oblíbených, pokud si ho chcete také oblíbit, naleznete ho na: www.vmemzivote.blogspot.cz.

A co jsem tedy vyhrála?
Dominantou celého balíčku byla zkrášlující sada od kosmetiky Oriflame. Svoje smysly tak mohu osvěžit chladivou mátou a zároveň povzbudit malinami, které jsou obsaženy ve zvláčňujícím a regeneračním krému na ruce. Ve vaně se můžu těšit ze svěžího aromatického mýdla s opět povzbujícími výtažky z máty a malin. Velkou radost mi také udělal malinový balzám na rty. A jako poslední celou voňavou sadu doplňuje kuličkový antiperspirant, který osvěží provoní pokožku na celý den! :)
Jak se sluší a patří, správný výherní balíček "musí" obsahovat vzorečky. Díky výhře mohu vyzkoušet denní a noční krém, který je určen pro normální až smíšenou pleť. Oba krémy mají hydratační účinky a jsou určeny pro svěžest a viditelné zdraví pleti. Navíc obsahují antioxidační technologii Lingon 50:50 a aktivní kyslík, který podporuje dýchání pleti. Testování také podlehne make-up Illuskin, který jsem obdržela v odstínu Fair Nude - myslím, že mojí pleti bude vyhovovat. :) Určitě také ovoním parfémy Paradise a Precious.
A právě teď, jdu všechny stručně popsané vzorečky vyzkoušet!

Na závěr posílám Martině velký pozdrav a ještě jednou jí za výhru děkuji!
♥Přeji všem fajnově strávený víkend!♥

10 komentářů:

  1. Jéj, to je krásná výhra! Gratuluji! :) Ty maliny musí určitě krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvela vyhra, take martinu sleduji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se ti výhra líbí. :-) Ten balzám mám taky, akorát jahodový a je přímo k sežrání. :-) Tak doufám, že na tom bude podobně i tento malinový. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výhra, Gratuluji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  5. To je výhra přesně na léto, samé krásné a voňavé věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyhrála jsi super věci a alespoň ti udělaly radost ve dnech plných učení :) Držím palce u zkoušky! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyhrála jsi moc pěkné produkty :) Z této malinové řady jsem měla sprchový gel

    OdpovědětVymazat
  8. ta řada Love Nature je skvělá, mám od ní pletové masky :)
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, malina a máta, ten krém na ruce jsem taky měla, byla jsem z něj nadšená, vůně mi připomínala letní koktejly :3
    Na ten lip balm jsem se taky koukala, ale nemám moc ráda balzámy v kelímku :(
    Miluji rtěnky od Oriflame :3 Mám dvě nebo tři naprosto oblíbené! :3 Ty barvy, nadšením vždycky umírám ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)