22. června 2015

MŮJ VÍKEND - Andílek na nervy, setkání s Ewou Farnou, Abba World Revival

Milé čtenářky, pokud o tom ještě nevíte, tak zde na blogu od soboty probíhá menší giveaway o dva náhrdelníky. Jestli je chcete vyhrát, tak se určitě po přečtení dnešního článku, nezapomeňte zapojit! :) A holky, jak jste strávily víkend? Já bych si moc přála, aby každý letní víkend byl takový, jaký jsem prožila právě před několika dny! :) Všechno začalo pátečním dnem, který patřil pouze mé osobě! Po úspěšném absolvování mojí poslední zkoušky, jsem se konečně vyspala do růžova. Další následující hodiny jsem si vychutnávala sledování oblíbených seriálů, a tak celé dopoledne neskutečně rychle uteklo. Každé páteční odpoledne jezdím s maminkou na pravidelné nákupy do města. Tentokrát jsem si před odjezdem ještě dopřála horkou lázeň - umyla jsem si vlásky, aplikovala vlasovou masku, použila peeling na celé tělo a oholila chloupky, kde bylo třeba :D. A zase jsem se cítila jako normální člověk!!
Večer jsem s Honzíkem vyrazila do CineStaru na nový film - Andílek na nervy. Na děj filmu jsem nebyla tolik zvědavá, jako na roli Sabriny, kterou ztvárnila "česká Barbie" a blogerka Dominika Myslivcová. Mimochodem, znáte jí? Popravdě Dominika vypadá ve skutečnosti mnohem lépe, než na filmovém plátně. A navíc ve filmu neuslyšíte její pravý hlas (měla dabing), což mě opravdu překvapilo. Celý film hodnotím, jako nevelkou hitparádu, ale na odreagování po týdenním shonu je podle mě ideální.
Ovšem mnohem zajímavější byl můj sobotní program, kdy jsem s přítelem a celou mojí rodinou navštívila takzvané Veselské slavnosti. Zde byla příležitost poslechnout si úžasný hlas Ewy Farny. Na pódium jsem česko - polskou zpívající celebritu nejprve skoro nepoznala. Po odehraném koncertu Ewa rozdávala autogramy, avšak mě vůbec nešlo o její podpis, ale chtěla jsem jí vidět zblízka. To se mi také nakonec i podařilo! A musím vám říct, že Ewa mě hrozně mile překvapila! Před lidmi vystupuje jako obyčejná, normální holka, která si (alespoň podle mě) na nic vůbec nehraje. Je neuvěřitelně sympatická, krásná, a tak ochotná, že se bez jakýchkoliv hvězdných manýrů dokázala bavit s lidmi. Semnou a mojí maminkou se dokonce i vyfotila. Z celého setkání mám do dnešního dne opravdu skvělý pocit!
 Po rozloučení s Ewou nám zbývalo mnoho času do dalšího programu, a proto jsme se vydali do restaurace. Taťka s přítelem si pochutnali na vychlazeném pivě, já popíjela víno. A na stůl jsme si ještě objednali výbornou brusinkovou pizzu s hermelínem a kousky kuřecího masa. Program slavností pokračoval tradičním ohňostrojem, který trval zhruba 15 minut. Pokud vás osvícené nebe pyrotechnikou baví, stejně jako mě - můžete si zhlédnout sestříhaný záznam v níže přiloženém videu. Mimo ohňostroje ve videu uvidíte i fantastickou skupinu, která si říká Abba World Revival.
Upřímně doufám, že se vám dnešní článek i video líbilo a už teď se těším na vaše komentáře! :)

19 komentářů:

  1. Muselo to byť super ... Evu mám rada :)
    www,aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemná změna. Více takových videí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, s přícházejícím létem bude určitě víc takových videí ;) To slibuji! ;)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek! :)

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem fakt moc ráda, že se ti líbí! ;)

      Vymazat
  4. S Evičkou bych se taky moc ráda setkala, bohužel jsem ještě neměla tu možnost. Jinak Dominiku Myslivcovou sleduji na instagramu a už i dříve jsem ji viděla na FB. Nikdy by mě ale nenapadlo, že bude hrát ve filmu a ještě k tomu bude mít dabing. Fakt zajímavé :D. Ve videu super setkání a krásný ohňostroj! :) Ohňostroje mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, mě fakt hrozně moc překvapilo, jaká je. :) Je opravdu neuvěřitelně milá, ochotná a je fakt kočka! :)

      Vymazat
    2. Úplně tomu věřím! :) Třeba někdy budu mít to štěstí :).

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky byl ;) opravdu bych chtěla víc takových víkendů do budoucna ;)

      Vymazat
  6. To vypadá na super víkend :) Můžu vědět, v čem stříháš videa? Jedno už mám natočené celkem měsíc, ale v programu, který mám mi to vůbec nejde :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, videa stříhám v klasickém Window Live Movie Maker, protože s jediným umím :D Ale koukala jsem, že v něm stříhá videa i PetraLovelyHair, tak to nemůže být zas tak hrozné :D

      Vymazat
    2. Díky za odpověď, já mám Adobe premier, co jsem dostala zdarma k zrcadlovce a přesto, že je to česky, nejsem schopná udělat víc než hodit jednotlivý videa za sebe :D

      Vymazat
  7. Já si celý film říkala, jestli to byla ona nebo ne a byla to Dominika! Ten dabing nechápu, byla to katastrofa :) Ale jinak film v pohodě :)
    http://oneblondielife.blogspot.cz/2015/06/decoration-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
  8. Víkend sis evidentně užila a určitě si to po zkoušce zasloužíš! :) Ewa vypadá na fotce i ve videu opravdu moc mile :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký článek! Někdy se prostě zadaří a víkend vyjde super.

    OdpovědětVymazat
  10. Asi sis na andílka počkám, až bude někde k dispozici:D Byli jsme na jurském parku a byl super :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)